Hee bedankt! Ik zal eerst eens proberen te huren, kijken of ik het wat vind, dan zie ik dan wel of ik er 1 aanschaf (grote kans van wel).quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef Jore het volgende:
Je kan gewoon nog beginnen met kolven hoor Zweefvliegje, het is eigenlijk een kwestie van een tsr krijgen en dan de borst leegpompen als het ware. Het voelt niet hetzelde als voeden, ik vind voeden fijner. (duh) maar kolven vind ik niet vervelend. Volgens mij kan je bij een thuiszorgwinkel een kolf huren en ook bij vosmedisch. Over die laatste constructie heb ik een aantal goede verhalen gelezen en er zitten hier een aantal tevreden gebruiksters van de daar aangeboden kolf.
Ik heb de kolf van Pinq overgenomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:50 schreef Nijna het volgende:
Heb jij een wonderkolf Huup, of heb je gewoon makkelijk afkolfbare melk
Je kunt de onderdelen inderdaad in een magnetron sterilisator doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Van de PISA kun je de onderdelen dan steriliseren in een magnetron sterilisator?
En zo ja, ik heb hier zo'n ding geleend van mijn schoonzusje. Het is er een van de HEMA, maar zonder handleiding. Op internet vind ik dat er gezegd wordt dat er 100 ml in moet en dan 5 minuten op 500 watt en dan 2 minuten nog laten staan. Iemand die dat kan bevestigen?
De rest van de site had ik al bekeken, ik lees er vrij veel, maar in mijn euforie om de gekolfde melk gewoon niet op het idee gekomen daar te kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef krijtlijk het volgende:
hier kun je best veel info vinden over het bewaren en verwarmen van de melk, de rest van de site is ook wel de moeite waard om te bekijken.
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef Nijna het volgende:
Cattie, misschien is dat wel een beter idee, opbrengst vanmorgen was lang niet genoeg voor een voeding en die kolf lekt lucht volgens mij.
Iemand ervaring met de handkolf van Ameda? Ik heb het ding nog geen 10 keer gebruikt en het lijkt of hij lekt. Hij kraakt en doet en ik verwacht dat het ding elk moment uit elkaar valt. Wat een onding zeg, ben serieus in overweging of ik er een van Avent zal aanschaffen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |