abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:23:02 #101
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_68946314
bekijk "scott tenorman must die" voor inspiratie
<hr>
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:36:05 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68946774
gevat zijn en behept met veel humor helpt ook, maar dat is of heeft ts niet, geloof ik. of hij kan dat niet uiten. dan maar weerbaar door een veschtsport of een andere school.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69022061
Vandaag ging het gelukkig wel goed, maar ze proberen me onderuit te halen als ik loop enzo.
School was uit, ik was als eerste bij mijn fiets en fietste weg, waar je kkomt dan altijd alle leerlingen nog tegen die naar het fietsenhok lopen.
Dus ze lopen naar mij toe terwijl ik fiets, ik moet goed oppassen of ik niemand omver fiets, trekken ze aan mijn rugtas, ik val om, midden in een menigte leerlingen, bagageband in de knoop, eerst helemaal goed draaien van mijn wiel af, daarna tas op mijn rug en wegfietsen zo snel als ik maar kan.

Gisteren hadden ze iets nieuws verzonnen, kei hard tussen je schoudbladen prikken.
Dus als je in de klas zit, en er gaat er eentje achter je staan doen ze dat, doet wel even pijn maarik doe net alsof ik niks merk.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:27:37 #104
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69022680
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef master111 het volgende:
Vandaag ging het gelukkig wel goed, maar ze proberen me onderuit te halen als ik loop enzo.
School was uit, ik was als eerste bij mijn fiets en fietste weg, waar je kkomt dan altijd alle leerlingen nog tegen die naar het fietsenhok lopen.
Dus ze lopen naar mij toe terwijl ik fiets, ik moet goed oppassen of ik niemand omver fiets, trekken ze aan mijn rugtas, ik val om, midden in een menigte leerlingen, bagageband in de knoop, eerst helemaal goed draaien van mijn wiel af, daarna tas op mijn rug en wegfietsen zo snel als ik maar kan.

Gisteren hadden ze iets nieuws verzonnen, kei hard tussen je schoudbladen prikken.
Dus als je in de klas zit, en er gaat er eentje achter je staan doen ze dat, doet wel even pijn maarik doe net alsof ik niks merk.
Ok, mep er 1 volledig naar de tering...gewoon zo hard als je kan en ook goed raak he zodat diegene uiteindelijk voor lul staat. Je krijgt er misschien 20 meppen voor terug op het moment, maar moet je is kijken hoe snel het is afgelopen. Gewoon op het moment dat er 1 iemand je prikt direct een hoek geven. Doe het desnoods waar de docent bij is in de klas, je zal waarsch. straf krijgen, maar op die manier wordt je wel serieus genomen als je je verhaal doet.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:41:58 #105
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_69023113
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:27 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ok, mep er 1 volledig naar de tering...gewoon zo hard als je kan en ook goed raak he zodat diegene uiteindelijk voor lul staat. Je krijgt er misschien 20 meppen voor terug op het moment, maar moet je is kijken hoe snel het is afgelopen. Gewoon op het moment dat er 1 iemand je prikt direct een hoek geven. Doe het desnoods waar de docent bij is in de klas, je zal waarsch. straf krijgen, maar op die manier wordt je wel serieus genomen als je je verhaal doet.
Tja, kan je doen, maar dan moet je niet gaan huilen als je klappen terugkrijgt. En als je klappen terugkrijgt moet je je op een beheerse manier gaan verdedigen, niet als een dolle stier meppen, want dat ziet er heel grappig uit. Probeer gewoon elk 'object' één keer te raken. En als jullie uit elkaar worden gehaald, dan zeg je nonchalant: pff. dat lucht op... (in het ideale geval). Misschien beetje gaan trainen op een kussen ofzo. En pas op, een bekende 'beginnersfout' is met je vuist slaan maar vergeten je vingers goed genoeg te beschermen. In zo'n geval breek je je vinger(s) of loop je een kneuzing op. Dat is natuurlijk erg suf.

Wat ook kan helpen, maar wat wel zwaardere lichamelijke schade kan veroorzaken, is met beide handen tegelijkertijd op iemands oren te slaan. Probeer maar bij jezelf. Niet te hard, want anders heb je blijvende schade.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:03:49 #106
182728 honda1990
pi_69023674
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:41 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Tja, kan je doen, maar dan moet je niet gaan huilen als je klappen terugkrijgt. En als je klappen terugkrijgt moet je je op een beheerse manier gaan verdedigen, niet als een dolle stier meppen, want dat ziet er heel grappig uit. Probeer gewoon elk 'object' één keer te raken. En als jullie uit elkaar worden gehaald, dan zeg je nonchalant: pff. dat lucht op... (in het ideale geval). Misschien beetje gaan trainen op een kussen ofzo. En pas op, een bekende 'beginnersfout' is met je vuist slaan maar vergeten je vingers goed genoeg te beschermen. In zo'n geval breek je je vinger(s) of loop je een kneuzing op. Dat is natuurlijk erg suf.

Wat ook kan helpen, maar wat wel zwaardere lichamelijke schade kan veroorzaken, is met beide handen tegelijkertijd op iemands oren te slaan. Probeer maar bij jezelf. Niet te hard, want anders heb je blijvende schade.
Oja dat was ik vergeten er bij te zeggen, ga ook niet helemaal opgefokt lopen doen als je iemand hebt gemept, doe gewoon rustig alsof er niks aan de hand is. Anders lijk je net een kind van 8 wat ruzie heeft
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:05:38 #107
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_69023723
quote:

Jij laat wel veel toe
Volgende keer dat ze in je rug prikken, pak je schaar uit je etui en je steekt die gast vol in z'n maag of je slaat er vol op ofzo.
Zolang je alles toelaat zullen ze niet stoppen. Want je doet toch niks terug.

Een ander alternatief is eens een advocaat opzoeken zodat je misschien school nog eens kan aanklagen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:31:02 #108
167595 mirved
Infobesitas
pi_69026593
quote:

Ze trokken je dus om en je valt van je fiets af. Zoiets gaat gewoon te ver en moet je absoluut niet pikken. Diegene wat je omver trok had je eigenlijk een flinke slag moeten verkopen. Want nu weten ze "Oh ik kan hem omtrekken en hij doet niets. Volgende keer nog iets extremer bedenken" en zo wordt het steeds erger. Schelden en dergelijk kan je negeren. Maar als ze je echt fysiek gaan belagen dan moet je echt ingrijpen anders wordt het steeds erger.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:42:15 #109
94346 Northside
We'll see
pi_69054699
Zeg maar dat de jongens op Fok dat gezegd hebben!
Ja, ik generaliseer.
pi_69063971
Ik krijg haast het idee dat TS maar een beetje zit te trollen. Maar goed, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik ben zelf nooit echt gepest, maar als het eens voorkwam, dan had ik er ook geen weerwoord op.

Punt is dat die pestkoppen vaak veel adremmer zijn dan jij. Je kan dan wel 'leuk en gevat' antwoorden, maar dan overbluffen ze je toch wel weer. Voorbeeld na een grap "zo, heb je er lang over gedaan om dat antwoord te verzinnen?" En dan ben je weer terug bij af. Ik denk zelf dat in het geval van de gepeste gasten in mijn klas en ikzelf (door de bully van de wijk) ze toch het meest baat zouden hebben gehad door er gewoon op los te rossen, maar dan ook echt goed he. Gewoon lekker door het lint gaan. En volledig onverwacht natuurlijk, zodat ze niet met hun betere gevechtskunsten jou onschadelijk kunnen maken voor je hun flink pijn hebt gedaan.

Knal! Ineens vol op hun gezicht slaan en door blijven meppen en schoppen als een idioot. Resultaat is dat je opgewacht gaat worden en zelf pijn moet lijden, maar het zei zo. En elke keer dezelfde pakken (de leider zeg maar). Desnoods laat je het hem weten. "je kan me wel in elkaar trappen of pijn doen, maar dat gaat wel 2 kanten op... als iemand nog eens in mijn rug prikt, dan krijg JIJ een ros voor je harses".

Ik heb dat dus zelf 1x gedaan en ik lag al gauw op mijn rug natuurlijk en kreeg vervolgens een knetterharde stomp in mijn buik en mijn vinger werd bijna gebroken, maar mooi dat die gast een opgezette wang had en een bloedneus Daarna deed hij het niet meer!

Kortom, op een vechtssport gaan, paar maanden flink oefenen en dan je move maken. Heerlijk!
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:15:22 #111
182728 honda1990
pi_69065695
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:21 schreef Knipoogje het volgende:
Ik krijg haast het idee dat TS maar een beetje zit te trollen. Maar goed, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik ben zelf nooit echt gepest, maar als het eens voorkwam, dan had ik er ook geen weerwoord op.

Punt is dat die pestkoppen vaak veel adremmer zijn dan jij. Je kan dan wel 'leuk en gevat' antwoorden, maar dan overbluffen ze je toch wel weer. Voorbeeld na een grap "zo, heb je er lang over gedaan om dat antwoord te verzinnen?" En dan ben je weer terug bij af. Ik denk zelf dat in het geval van de gepeste gasten in mijn klas en ikzelf (door de bully van de wijk) ze toch het meest baat zouden hebben gehad door er gewoon op los te rossen, maar dan ook echt goed he. Gewoon lekker door het lint gaan. En volledig onverwacht natuurlijk, zodat ze niet met hun betere gevechtskunsten jou onschadelijk kunnen maken voor je hun flink pijn hebt gedaan.

Knal! Ineens vol op hun gezicht slaan en door blijven meppen en schoppen als een idioot. Resultaat is dat je opgewacht gaat worden en zelf pijn moet lijden, maar het zei zo. En elke keer dezelfde pakken (de leider zeg maar). Desnoods laat je het hem weten. "je kan me wel in elkaar trappen of pijn doen, maar dat gaat wel 2 kanten op... als iemand nog eens in mijn rug prikt, dan krijg JIJ een ros voor je harses".

Ik heb dat dus zelf 1x gedaan en ik lag al gauw op mijn rug natuurlijk en kreeg vervolgens een knetterharde stomp in mijn buik en mijn vinger werd bijna gebroken, maar mooi dat die gast een opgezette wang had en een bloedneus Daarna deed hij het niet meer!

Kortom, op een vechtssport gaan, paar maanden flink oefenen en dan je move maken. Heerlijk!
Dit dus!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 00:41:33 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_69076963
Ik ben zelf vroeger behoorlijk gepest en inderdaad negeren gaat NIET werken. Je moet op de één of andere manier weerbaar worden. Ikzelf heb dat gedaan door zelfverzekerder te worden en duidelijk te maken dat ik schijt had aan hun meningen. Wat ook geholpen heeft is dat ik naar een andere klas ben gegaan, nieuw begin.
Hallon!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 05:13:13 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_69079366
Ik ben één periode in mijn schoolleven gepest, niet ernstig maar toch best kut, ik was een secundair doelwit zeg maar. Maar op mijn vervolg opleiding heeft iemand het ooit bij mij geprobeerd en heb ik hem verbaal voor lul gezet bij z'n matties. Hij wilde gaan vechten en ik reageerde daar met een wild kloppend hart op alsof het mij wel leuk leek om hem de tegels te laten zien, uiterlijk rustig innerlijk iets minder maar het heeft wel gewerkt. Helaas werkt het niet voor jou in de situatie waar je nu in zit maar mocht je naar een andere school gaan geef ik je de situatie waarin het wel voor mij werkte. Neem het op voor iemand anders die gepest wordt (deed ik toen ook) en doe net alsof je zwarte band turboikbreekjenekmet eenduim vechtsport doet wanneer hij moeilijk gaat doen. Heb je er nooit meer last van. Zie jezelf in ieder geval minder als slachtoffer. Eventueel kan je nog een andere school zoeken om het overnieuw te proberen maar zo niet, zoek dan inderdaad een vechtsport, oefen een paar maanden en trap daarna één van de hoofdklootzakjes in zijn gezicht ofzo. Makkelijker gezegd dan gedaan maar lijkt één van de weinige opties die je hebt ben ik bang.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 16 mei 2009 @ 06:56:11 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69079477
ik begin ook te twijfelen of ts misschien aan het dollen is, maar er is maar een snelle optie. en dat is naar een andere school gaan.
bespreek de shit met je ouders!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69130764
Ik dol niet, als ik hier al niet serieus word genomen waar dan wel?

Eigenlijk kan ik me wel boos maken, maar ik kan het moeilijk uiten.
Ik heb naar mijn weten nog nooit rode ogen en rook uit mijn oren gehad bij wijze van spreken.
En volgens mij, als ik dan echt boos word ben ik niet meer tegen te houden.
Maar hoe maak ik mezelf dan zeg maar boos, zodat ik hun echt meppen kan geven?
Of moet ik wachten todat de emmer overloopt en ik flip?
  zondag 17 mei 2009 @ 21:10:15 #116
182728 honda1990
pi_69130954
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:05 schreef master111 het volgende:
Ik dol niet, als ik hier al niet serieus word genomen waar dan wel?

Eigenlijk kan ik me wel boos maken, maar ik kan het moeilijk uiten.
Ik heb naar mijn weten nog nooit rode ogen en rook uit mijn oren gehad bij wijze van spreken.
En volgens mij, als ik dan echt boos word ben ik niet meer tegen te houden.
Maar hoe maak ik mezelf dan zeg maar boos, zodat ik hun echt meppen kan geven?
Of moet ik wachten todat de emmer overloopt en ik flip?
Je hoeft toch niet persé boos te worden, je kan iemand toch gewoon een mep verkopen. Net als met boxen zegmaar....je moet je wel even opladen, maar ik ben echt neit boos op mn maat als we even gaan sparren ofzo. Gewoon meppen dus
pi_69678642
Misschien beetje late reactie maar ik heb er nu zo naar toe gewwerkt dat het nu bijna weer nomaal is.
We zijn met behulp van leraren veel projecten met onze klas begonnen om samen te werken.
Nu zit ik met 2 vreinden in een groepje, dat gaat goed.
Verder heb ik niks te klagen.
Ze doen mij niks meer, en als ze iets doen dan krijgen ze op hun bek.

Dus het gaat goed.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:18:29 #118
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_69679587
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef master111 het volgende:
Misschien beetje late reactie maar ik heb er nu zo naar toe gewwerkt dat het nu bijna weer nomaal is.
We zijn met behulp van leraren veel projecten met onze klas begonnen om samen te werken.
Nu zit ik met 2 vreinden in een groepje, dat gaat goed.
Verder heb ik niks te klagen.
Ze doen mij niks meer, en als ze iets doen dan krijgen ze op hun bek.

Dus het gaat goed.
Dat is wel plotseling
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_69688056
Ik denk niet dat je echt hun respect wint als je terug gaat slaan. Ze zien je alleen niet meer als een makkelijk pest-object, omdat het niet soepel genoeg gaat. Waarschijnlijk val je op de een of andere manier uit de boot in je klas. Je hoeft geen vrienden met ze te worden, maar de situatie moet gewoon zo zijn dat zij zich normaal tegen je gedragen en dat de rust terugkeert. Misschien is er iets waardoor ze je al in het begin zijn gaan pesten. Op die leeftijd is een gek uiterlijk of wijsneuzerigheid al snel iets dat leidt tot irritatie. Als ik jou was zou ik mijn eigen vrienden maken buiten school en alvast uitkijken naar de dag dat je je diploma hebt en een opleiding kan gaan doen. Maar laat je lichamelijk niet aanvallen. Gewoon rossen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 01:17:28 #120
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_69688710
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:03 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Oja dat was ik vergeten er bij te zeggen, ga ook niet helemaal opgefokt lopen doen als je iemand hebt gemept, doe gewoon rustig alsof er niks aan de hand is. Anders lijk je net een kind van 8 wat ruzie heeft
Dat idd, mocht je er voor gaan kiezen te gaan slaan zorg er dan voor dat je ten alle tijden kalm blijft (of de indruk daarvan wekt). Dan zou een vuist raak in het gezicht en een trap tegen een knie per aanvaring wel afdoende moeten zijn. Dat een tijdje volhouden en ze krijgen er vanzelf genoeg van. Niemand zit op een mep te wachten, zelfs al zou je die persoon makkelijk aan kunnen met je matties.

O en probeer juist niet als een gek weg te komen wanneer je vrij van school bent, dan laat je juist merken dat je bang voor ze bent. Als je een aantal weken doorbijt kun je na de tijd ook daadwerkelijk in alle rust van het plein lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')