Je telefoon oppakken en de klas uitlopen en zeggen dat het heel belangrijk isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef master111 het volgende:
Vandaag tijdens een proefwerk, iemands ringtone gaat af, roepen ze weer kei hard mijn naam, ik denk negeren en ik kijk zo naar de lerares en die lacht mee.
Jep gewoon meespelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je telefoon oppakken en de klas uitlopen en zeggen dat het heel belangrijk is
Je kan ook mee gaan doen , door de hele tijd andere namen te roepen. Als je je als een mongool gaat gedragen krijg je in ieder geval aandacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:52 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jep gewoon meespelen.
Je doet blijkbaar iets fout TS.
Dus gewoon eens kijken wat je dan foutdoet, ben je al een heel eind![]()
In de zin van, ze geven jou vaak de schuld zoek de reden op, zonder je je heel erg af, etc etc.
Dan is dat het probleem en de reden dat ze jouw naam altijd noemen. Het is zo grappig omdat jij nooit iets zegt en daarom nooit iets fout doet. Beter ga je wat minder verlegen worden, want anders kom je nooit ergens.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:09 schreef master111 het volgende:
Ik ben ook de stilste van de klas, ik weet nooit goed wat ik moet zeggen.
quote:
Leuk dat jij het moet doen met middelen die buiten je liggen. Ik doe het liever op basis van karakter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Rebubbled het volgende:
Doorbijten, een kickass studie doen, heel rijk worden, je uiterlijk verbeteren, een lekker wijf scoren en dan heel hard lachen op de reünie.Dat is mijn plan van aanpak in ieder geval.
Dit is overigens ook mijn advies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:32 schreef eleusis het volgende:
Korte termijn is het beste waarschijnlijk om een van de pesters enorm pijn te bezorgen in een tweegevecht.
Lange termijn, structureel aan je zelfvertrouwen werken. Ga op een vechtsport. Doe meer aan je uiterlijk. Regel een vriendin (bijv op internet). Heb een mening over dingen.
En check ook even of er misschien legitieme redenen zijn waardoor je gepest wordt. Bijvoorbeeld: een suffe tas, suffe kleren, een bloempotkapsel, etc. Met dat soort problemen kun je zelfvertrouwen hebben wat je wil maar wordt het toch niets met je acceptatie.
iemand vol op ze bek slaan en echt zeer doen helpt het best. flikken je ze nooit meer wat.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:43 schreef master111 het volgende:
Morgen weer school, zal proberen niet zo verlegen te zijn maar dat lijkt me nogal moeilijk.
Ik zal dan morgen wel posten hoe het is gegaan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef easyphp het volgende:
[..]
iemand vol op ze bek slaan en echt zeer doen helpt het best. flikken je ze nooit meer wat.
Je hebt verder wel vrienden in je klas?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:43 schreef master111 het volgende:
Morgen weer school, zal proberen niet zo verlegen te zijn maar dat lijkt me nogal moeilijk.
Ik zal dan morgen wel posten hoe het is gegaan.
denk het niet, verder. misschien een bunzing.quote:
Ik zou hier ook voor gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben ook niet zo goed met tips geven over dit soort middelbare school perikelen, maar ik ga het toch proberen.
Het beste wat je kunt doen is zorgen dat jij de grap naar je eigen hand zet. Je doet dat al een beetje door met 'ja?' te reageren, maar dat is duidelijk niet genoeg. Ze willen je ergens de schuld van geven, dus dan moet je vervolgens gewoon roepen "Ja klopt! Ik was het! Ik voel me zo betrapt!" Je leraren zijn vast ook geen imbecielen, die voelen wel aan dat jij steeds de lul bent, dus je hoeft niet bang te zijn dat jij dan vervolgens enorm op je flikker krijgt.
Zorg er gewoon voor dat je ze laat zien dat je er de lol van in ziet, ook al is dat niet zo. Zodra jij vijandig reageert, kunnen zij verder met hun pesterijtje. Dat is tenslotte waar ze op uit zijn met hun 'zoek je ruzie?'.
Dus, probeer de meest voorkomende situaties voor de geest te halen, en bedenk hoe je daar op een grappige manier op kan reageren. Probeer dat vervolgens gewoon eens uit in de klas als zoiets weer voorkomt.
en als je even teruggaat naar de tijd waarin jij pestte, wat had je dan denk je geholpen om jou daarmee op te laten houden? Door de persoon die je pestte dan. Had het geholpen als hij je een keer een goeie stomp op je muil had gegeven? Of als hij je 100% negeerde? Of als hij een aantal opmerkingen terug plaatste die bijdehand of kwetstend naar jou toe waren? Of was er gewoon helemaal niks wat je zou laten ophoudenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
ts. ik ben een pester geweest, misschien omdat ik nog onzekerder was dan de gepestte. ga op een vecht- of liever verdedigingssport, maar strooi het niet rond tot je een paar dannen hebt gehaald. meteen al na de eerste les judo of aikido zul je bijvoorbeld al sterker overkomen.
Hoe verrassend een vrouw die deze onzin post, sorry hoor hier komen ook mannen/jongens/overige pieldragers en die zijn doorgaans meer van het zeggen waar het op staat. Nee, nee, degene die dit schreef heeft een heel stek punt. Pispaal word je doordat je de meest geschikte kandidaat ervoor bent, er is altijd een pispaal, hoe triest ook misschien, zo heeft de here godquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Wat toch weer een behulpzame reacties hier.
Zoiets als dit kan iemand heel erg kwetsen en onzeker maken, zeker pubers van rond de 14/15/16 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |