"Ik kan alleen heeel vroeg in de ochtend of heeeeel laat in de avond."quote:
Maken is een groot woord, ik kocht van die kant en klare lagen, en nu moet ik die banketbakkersroom maken en er tussen smeren, en die jam, en daarna fondant maken van marshmallows en de taart decoreren..quote:
Lekker anaalverhalen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had de wildste verhalen over zijn sex-leven en altijd ruzie met zijn marokkaanse werkgever...
Dat is alleen maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik kan alleen heeel vroeg in de ochtend of heeeeel laat in de avond."
Tuurlijk we hebben altijd een wildleven...We moeten wel hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, "handtas."![]()
Ja, ik denk het wel, want je broek in je laarzen is toch wel erg vooruitstrevend....
Maar ik moet zeggen dat ik een collega-handtas heb gehad en die was wel errug tof![]()
Had de wildste verhalen over zijn sex-leven en altijd ruzie met zijn marokkaanse werkgever...
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAARTquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik allemaal van deze schattige doch doodenge baby's maken en overal op d'r taart leggen
En dan alleen als de zon schijnt, het windkracht 6 is en de kibbeling in de aanbieding is.quote:
Nee niet anaalverhalen alleen. We doen veeeeeeeeeel meer.quote:
Laat ons anders eerst eventjes allemaal een stuk proeven om te kijken of ie goed is ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of m'n taart wel lekker gaat wordentis met banketbakkersroom en aardbeienjam..
Zoet !quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maken is een groot woord, ik kocht van die kant en klare lagen, en nu moet ik die banketbakkersroom maken en er tussen smeren, en die jam, en daarna fondant maken van marshmallows en de taart decoreren..
Ik hoop dat het een beetje gaat lukken
Carrotcake..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAART
Hoi!quote:
Ik was serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan alleen als de zon schijnt, het windkracht 6 is en de kibbeling in de aanbieding is.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee niet anaalverhalen alleen. We doen veeeeeeeeeel meer.![]()
Ja, maar de manier waarop sommige praten, vind ik hilarischquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk we hebben altijd een wildleven...We moeten wel hahaha
Ik nietquote:
Dan kom ik morgen zelf wel langs.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ga ik allemaal van deze schattige doch doodenge baby's maken en overal op d'r taart leggen
Als jij jarig zou zijn dan zou ik zeker een taart met overal baby's erop voor je makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG DE WORTEL VAN HET KWAAD TAART
Hun favoriete plaats is op de pianoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Carrotcake..
[..]
Hoi!
[..]
Ik was serieus.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
GADVERDAMME, WAT EEN GEDROCHTEN, DIE KOMEN ZEKER EN VAST UIT DE DIEPSTE KROCHTEN VAN DE HEMEL HEL![]()
Laat die piano maar weer zitten dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hun favoriete plaats is op de piano!!
wtf moeten wij op een piano? ahahahquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hun favoriete plaats is op de piano!!
quote:
Het aanrecht is prima te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owneej, dalijk nemen ze het aanrecht of de keukentafel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |