quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
die ; ipv een : achter #175?quote:
Komt wel vaker voorquote:
What he said. Vreemdgaan doe ik niet aan.quote:
Al genoeg Twente fans hierquote:
Jaquote:
Nee dan wordt de relatie stopgezet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
Stel: Je hebt al een aardige poos een vriendin. Maar ze wil niet (meer) met je neuken. Zou je dan vreemdgaan?
Nou, mannen, spill it
Omdat ik het beu begin te raken.quote:
Ah calimero tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Al genoeg Twente fans hier![]()
Doei
(grapje hoor)
Hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik het beu begin te raken.
whahahahahahahahaha moet jij zeggenquote:
leer je streek eens kennenquote:
Timoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Mijn god, het gaat nu allemaal wel heel snel met de topics!
Hamburg eruit!
Hallo!
!
Kloptquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
KloptEn Enschede zit in duitsland ofniet?
Liever fatsoenlijk Nederlands dan Fries, right?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha moet jij zeggen![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liever fatsoenlijk Nederlands dan Fries, right?
Volgens een paar Rotterdammers die ik 3 jaar terug op mn vakantie tegenkwam lag Enschede boven Drenthe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat een belachelijk volkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens een paar Rotterdammers die ik 3 jaar terug op mn vakantie tegenkwam lag Enschede boven Drenthe.
Antwoordde toen net zo mooi "Sinds de vuurwerkramp wel."
Volgende week zondag wel weer mee naar de Kuip dan? Net als in 2001quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja, achquote:
dan zijn er wel anderenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ach
Ze keken me echt aan alsof ik gek was
Ik en naar Twente gaan? NOOIT!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgende week zondag wel weer mee naar de Kuip dan? Net als in 2001![]()
die Rotterdammersquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik en naar Twente gaan? NOOIT!
Alleen als wij tegen twente spelen
lekker smoken ofnietquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga morgen weer es naar Hulst, naar mn homies toe 14.gif
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen ga ik me vervelen. In ieder geval uitslapen, en dan zie ik wel wat de dag me brengt...
Voor jullie toffertjes omdat ik zo lekker vrolijk ben
http://www.scrolllock.nl/home.cfm
Ik dacht even dat ik teveel op had, maar das gewoon een debiellig poppetje uit zichzelfquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen ga ik me vervelen. In ieder geval uitslapen, en dan zie ik wel wat de dag me brengt...
Voor jullie toffertjes omdat ik zo lekker vrolijk ben
http://www.scrolllock.nl/home.cfm
is dat gevaarlijk?quote:
Één troost, je haalt het toch pas na de derde keerquote:
Denk je dat ik zo dramatisch ben?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Één troost, je haalt het toch pas na de derde keer
Hahahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik teveel op had, maar das gewoon een debiellig poppetje uit zichzelf
niet iedereen is zoals jouquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in het CBRquote:
Ja jij zat zeker te sjansenquote:
Ik heb het bij de tweede keer gehaald.quote:
Als je 1 keer ziet wie mijn examinator was, zeg je dat echt niet nog een keerquote:
Alles goed?quote:
ja ook, beetje moe. maar leuke avond gehad.quote:
Morgen chillen zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
En zo kom je erachter dat Marko en ik gewoon op dezelfde kut ROC zitten
Ik wist wel dat jullie zouden gaan datenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
En zo kom je erachter dat Marko en ik gewoon op dezelfde kut ROC zitten
Trustenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Trusten lieve Toffertjes!!
Gaan we trio's doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jullie zouden gaan daten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gaan we trio's doenmaar dan zonder Marko
Wat heeft u dan gedaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ja ook, beetje moe. maar leuke avond gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |