Euro Bill Trackers ook wel EBT genoemd.
OMG wat een zielepootjes.

minderjarige gastjes die dagelijks geld op te nemen in verschillende coupures (

) , nummertjes noteren, gaan omwisselen voor andere biljetten, opnieuw nummertjes noteren en het daarna weer op de eigen rekening storten.
Als ze dan vervolgens door hun bank gewaarschuwd worden dat hun rekening niet voor dergelijke doeleinden bedoeld is, gewoon doorgaan en vervolgens afgesloten worden. En dan lekker de huilie uithangen...
Dus na busfappers en treinspotters weer een aparte slag mensen waar ik liever niet van had gehoord.
![]()
quote:
Bijvoorbeeld in Hude ging ik eerst naar de Volksbank toe voor 20 keer :note-10:. Omdat de trein nog niet ging, heb ik de getallen genoteerd en vervolgens naar de Sparkasse gegaan om die biljetten plus iets extra om te wisselen in 64 keer :note-5:. En later die dag nog naar Wilhelmshaven gegaan om het daar weer kwijt te raken.
quote:
Eerder deze week (redelijk) positief bericht gehad. Mijn rekening blijft behouden, maar of ik wel wil stoppen met deze praktijken. (Zie
HIER de brief)
Maar, vandaag:
* Telefoon. Weer DE bank. 'Ik wil u even mededelen dat wij uw bestellingen hebben te laten vervallen, aangezien wij per brief aan u hebben verteld dat u niks meer mag opnemen.'
Weg 4800 biljetten van de komende week... 8O :x :cry: :evil: :|
Een beetje een rekening van een 16-jarige sluiten... Ik vind het niet kunnen hoor.
[/carebear]