Hmm ik ben het album ook al wat meer gaan waarderen.. Maar echt een top cd is het niet.. ik ga eigenlijk helemaal mee met deze review: http://www.podiuminfo.nl/recensie_detail.php?recensie_id=2740quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal weg van het album. Eigenlijk staat er geen enkele zwakke plaat op. Je merkt wel dat ze weer geevolueerd zijn. Met elk album is hun muziek volwassener geworden(alhoewel dat niet elk geval leuker betekent), maar je merkt dat ze muzikaal telkens nieuwe dingen opzoeken.
Ik merk alweer dat dit een zomer wordt waar maar 1 band te horen is op m'n mp3
quote:Op de ballad ‘Last Night On Earth’ klinkt de band als Aguilera op het nummer ‘Beautiful’ en dat is knap waardeloos, in ieder geval voor de rockers en punks onder ons. Ook het nummer ‘Peacemaker’ had de plaat niet hoeven halen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind 21 guns ook ietwat overschat vergeleken met de andere nummers
Net of de meest commerciele nummers ook meteen het beste zijnquote:
= WIN.quote:GREEN DAY SET FOR MARATHON SHOWS TO CHALLENGE SPRINGSTEEN
Fans of GREEN DAY are in for a value-for-money treat when the punk trio hits the road this year (09) - frontman BILLIE JOE ARMSTRONG is eager to play four-hour long concerts.
The American Idiot hitmakers are preparing to tour to promote new album 21st Century Breakdown, which was released on Friday (15May09) - and their shows are likely to be long affairs.
Armstrong was inspired by Bruce Springsteen, who has put on mammoth five-hour shows in the past - and he wants Green Day to rival the Born In The U.S.A. singer by performing for "anywhere from two to four hours."
He tells Rolling Stone magazine, "We want to give Springsteen a run for his money. I think his longest show is maybe five hours, I think Green Day's got six!"
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal weg van het album. Eigenlijk staat er geen enkele zwakke plaat op. Je merkt wel dat ze weer geevolueerd zijn. Met elk album is hun muziek volwassener geworden(alhoewel dat niet elk geval leuker betekent), maar je merkt dat ze muzikaal telkens nieuwe dingen opzoeken.
Ik merk alweer dat dit een zomer wordt waar maar 1 band te horen is op m'n mp3
En geen Hitchin' A Ride... En wat ik helemaal raar vind is dat Restless Heart Syndrome, imho het beste nummer van hun nieuwe album, er niet tussen staat!!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de setlist van Green Day op 4 juni, hun laatste volwaardige concert.
Al hoop ik niet dat de setlist van 4 juni het voorbode voor het Ahoy concert is, te weinig American Idiot naar mijn smaak, als Green Day kun je het toch niet maken om een concert te spelen zonder Holiday, Letterbomb en Boulevard of Broken Dreams.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En wat ik helemaal raar vind is dat Restless Heart Syndrome, imho het beste nummer van hun nieuwe album, er niet tussen staat!!
Dat is echt onzin, bij Coldplay in oktober had ik ook zitplaatsen (was ook in Ahoy) maar toen was het zelfs daar tof qua publiek en dergelijke. 't Geluid was na twee nummers ook prima. Met een band als Green Day verwacht ik helemaal een vette show, dus dat EO gehalte zal wel meevallen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Maar ik begrijp dus dat Green Day voor een publiek met zitplaatsen gaat optreden. Dan wordt het echt zo'n EO-feest, lijkt me erg lame.
Bijna elke zaal waar Green Day de komende tour voor gaat optreden heeft zitplaatsen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Dan gaat ze dus echt 0,0% voor de muziek mee.
Maar ik begrijp dus dat Green Day voor een publiek met zitplaatsen gaat optreden. Dan wordt het echt zo'n EO-feest, lijkt me erg lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |