nuchter is zwaar overratedquote:
ik heb geen wiet ofzo nodig om een beetje niet nuchter te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
nuchter is zwaar overrated![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, probeer het te laten liggen tot na je puberteit als je brein volgroeid is undso
wiet en pearl jam is spacenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen wiet ofzo nodig om een beetje niet nuchter te zijneen beetje lekkere muziek
![]()
en wat snacks en mijn puberbrein overleeft het
En je kan ook nog eens je mening geven over die dramatische site.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef broer het volgende:
Ze gooien je dood met enquêtes bij KX. Maar bij deze kun je dan tenminste nog een iPod, een telefoon of een hoop singletjes winnen.
Oh, dan ga ik em wel even invullen , die site is echt een drama ja..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je kan ook nog eens je mening geven over die dramatische site.
Dat is de enige vraag die ik heb beantwoord.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Sirolf het volgende:
En je kan ook nog eens je mening geven over die dramatische site.
Ingevuld.Flink gemopperd over de sitequote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef broer het volgende:
Ze gooien je dood met enquêtes bij KX. Maar bij deze kun je dan tenminste nog een iPod, een telefoon of een hoop singletjes winnen.
Tja. Ik weet niet of Kees nog een beetje midden in het muziekwereldje staat, want het is toch min of meer zijn feestje. Daar zal de muziekkeuze wel een afspiegeling van zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef broer het volgende:
Overigens vind ik de muziekkeuze in Downtown Café behoorlijk oubollig. Dat mag wel wat moderner, anders wordt het nog veel meer retroradio dan het tóch al is. En dat zal toch hopelijk niet de bedoeling zijn...
Voor mij een uur. Best vervelend.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
Klinkt wel gezellig daar, jammer dat het 45 minuten treinen is naar Utrecht vanaf waar ik woon
Mwah. Popliedjes met gitaren. Soort van evolutie. Hij is in ieder geval niet de enige die het roept, in bijna elke recensie komt het wel langs.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Nou nou, Johan vergelijken met The Beatles gaat me net wat te ver Kluun
Ik ben er niet voor Jan Lul groot fan vanquote:Op maandag 18 mei 2009 23:59 schreef TheZapster het volgende:
Ik moet toegeven, Johan klinkt errug lekker live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |