Ik heb het gevoel dat de kloof tussen medewerkers en luisteraars steeds groter wordt. Slechte ontwikkeling...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:44 schreef TheZapster het volgende:
De vaste chatters in de KX-chat zijn niet erg blij met de nieuwe programmering zo te zien.
Sommigen zijn echt pissig dat een Richard Pflug moet verdwijnen voor BN-ers.Ben het er eigenlijk best wel mee eens.
Gevonden voorwerpen verhuisd naar TheAlbumstation trouwens![]()
Daar lijkt het af en toe wel op, maar je moet het zeikgehalte van de 'luisteraars van het eerste uur' ook niet onderschatten. Hun 'argumenten' lijken vaak op die van mensen die zeggen dat U2 niet meer leuk was toen ze opeens populair werden.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het gevoel dat de kloof tussen medewerkers en luisteraars steeds groter wordt. Slechte ontwikkeling...
Klopt natuurlijk, maar het is wel jammer dat de mensen achter KX bijna niets meer van zich laten horen, behalve af en toe een nieuwsberichtje. Een beetje communicatie naar je luisteraars lijkt mij niet vreemd. Dat hoeft niet eens tweerichtingsverkeer te zijn qua discussie. Als luisteraars het gevoel hebben mee te kunnen helpen is dat al snel goed voor het imago.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef broer het volgende:
[..]
Daar lijkt het af en toe wel op, maar je moet het zeikgehalte van de 'luisteraars van het eerste uur' ook niet onderschatten. Hun 'argumenten' lijken vaak op die van mensen die zeggen dat U2 niet meer leuk was toen ze opeens populair werden.
Als je de mensen die vinden dat vroeger alles beter was altijd maar te vriend wilt houden, kom je ook nergens.
Ik ben het helemaal met je eens dat ze hun communicatie enorm kunnen verbeteren, hoor. Die is nu vrijwel nul en dat is inderdaad niet bevorderlijk voor de verstandhouding met de luisteraars.quote:
Foutje, moet kunnen.quote:14-05 SHOW We love the 90's met Nikki
12 mei, 2009
Wat is typerend voor de jaren 90? De ontwikkelingen, rages en gebeurtenissen uit die tijd komen uitgebreid aan bod in dit nieuwe programma.
Presentatrice Nikkie Plessen (bekend van Idols en de hit ‘Bring Me Down’) telt in zes afleveringen af van nummer 90 naar nummer een. Bekende Nederlanders als Gordon, Valerio, Dennis Weening, Guido Weijers en Lieke van Lexmond geven hun commentaar op alle sprekende filmpjes en vertellen hoe zij die opvallende gebeurtenissen beleefd hebben in die tijd.
Aanstaande donderdagavond om 21:25
quote:Downtown mag geen Countdown heten
Door ROB MIDAVAINE
UTRECHT - Live XS Downtown Café, de voortzetting van het roemruchte radioprogramma Countdown Café uit de jaren ’8o en ’90, wordt sinds gisteravond vanuit het Utrechtse Stairway to Heaven uitgezonden op internetzender KX Radio.
Fred Siebelink (l.) en Kees Baars tijdens de eerste uitzending van Downtown Café.
FOTO HANS ROGGEN
Countdown-presentator Kees Baars presenteert het programma nu met Utrechter Fred Siebelink op de stoel van de in 1998 overleden dj Alfred Lagarde. Siebelink programmeerde destijds als jong broekie al de bandjes voor Countdown Café. ,,En ik mocht koffie en andere zaken voor Alfred halen.’’ Aan het programma is buiten de titel niets veranderd, verzekert Baars, die net als vroeger de popquiz leidt.
SBS heeft het als eigenaar van de programmanaam verboden de naam Countdown Café te gebruiken. KX Radio van Rob Stenders koos daarom voor Downtown Café, dat wekelijks op maandagavond tussen negen en twaalf uur wordt uitgezonden. Iedere week met live muziek en een popquiz en gratis toegankelijk.
In de eerste uitzending traden gisteren de Utrechtse bands GEM en Sonny Rocket op. De internetzender KX Radio heeft een hoog Utrecht-gehalte. Naast Fred Siebelink als medepresentator van Downtown Café heeft ook Henk Westbroek er zijn eigen show. Westbroeks zakelijke partner in Stairway to Heaven Broos Schnetz, met wie hij ooit stadspartij Leefbaar Utrecht oprichtte, is financieel directeur bij KX.
Ja, maar ook wel begrijpelijk: dit is de single en die andere staat waarschijnlijk gewoon nog niet in de computer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jammer dat Fred I'm on a Train draaide, want dat vind ik zo'n beetje 't slechtste nummer van 't album.
Franz Ferdinant 3 keer overnieuw gestart in podcastje van annemiekquote:
watquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:22 schreef Marc63 het volgende:
Lol! Fred's sperma veilen voor het goede doel
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Marc63 het volgende:
Kim Holland naar het Songfestival. Dat klinkt zo stom dat het eigenlijk heul briljant is! Doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |