Wist je dat heel A'dam Zuid tot aan de Stadhouderskade van Amstelveen was?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Amstelveen zuigt paardelul en Ouderkerk a/d Prutsloot OOK!!!
En dáárvoor van de Noordzee. Uw punt is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Wist je dat heel A'dam Zuid tot aan de Stadhouderskade van Amstelveen was?
Dat áls Amstelveen paardenlul zuigt, Amsterdam dit harder doet omdat het beste deel van Amsterdam door Amstelveners is gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dáárvoor van de Noordzee. Uw punt is?
Want A'dam is A'dam Zuid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat áls Amstelveen paardenlul zuigt, Amsterdam dit harder doet omdat het beste deel van Amsterdam door Amstelveners is gemaakt
Lezen, A'dam is niet alleen A'dam Zuid, maar het beste deel van A'dam (zou je over kunnen twisten maar mij lijkt het duidelijk) is wel van origine Amstelveens dus als Amstelveen zo hard zuigt zie ik niet in waarom een deel geannexeerd is (in 1896 en 1921, Wikipedia), toen stond er wel wat meer dan 3 plaggenhutten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Want A'dam is A'dam Zuid?
En dat het huidige A'dam Zuid van A'veen was, is natuurlijk ook onzin. Wellicht vroeger, toen er 3 plaggenhutten stonden.
Hij zei dat ik er een topic over moest openen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
Hoe reageerde hij toen je er wat van had gezegd?
Dan durf ik te wedden dat het dWc_Ruffryder was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Hij zei dat ik er een topic over moest openen.
En welk deel is dat volgens jou dan wel niet? Want zo heel groot zal dat niet zijn. En Zuid 'het beste deel van Amsterdam'? Er zit in bepaalde buurten veel geld... Maar zo boeiend is het eigenlijk niet verder.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Lezen, A'dam is niet alleen A'dam Zuid, maar het beste deel van A'dam (zou je over kunnen twisten maar mij lijkt het duidelijk) is wel van origine Amstelveens dus als Amstelveen zo hard zuigt zie ik niet in waarom een deel geannexeerd is (in 1896 en 1921, Wikipedia), toen stond er wel wat meer dan 3 plaggenhutten.
Als je even hebt:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En welk deel is dat volgens jou dan wel niet? Want zo heel groot zal dat niet zijn. En Zuid 'het beste deel van Amsterdam'? Er zit in bepaalde buurten veel geld... Maar zo boeiend is het eigenlijk niet verder.
Kun je mij uitleggen wat er in vredesnaam te prijzen valt aan Amstelveen? Meer de blindedarm van A'dam.
Tussen A'dam en Zaandam liggen weilanden en industriegebieden, tussen A'veen Centrum en A'dam Centrum is het heel dichtbevolkt, logisch dat dat langer duurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Biels het volgende:
Maar je doet er wel een kleine drie kwartier over om met die gare 5 in het centrum te komen. Kan je net zo goed in Zaandam (!!!! ) gaan wonen.
Ja, maar dat maakt toch geen verschil wat ertussen ligt. Het duurt nog steeds lang, dus beter verhuis je naar de bewoonde wereld. Westerpark ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Tussen A'dam en Zaandam liggen weilanden en industriegebieden, tussen A'veen Centrum en A'dam Centrum is het heel dichtbevolkt, logisch dat dat langer duurt.
Ik ga niet nog een keer de voordelen van Amstelveen opsommen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt toch geen verschil wat ertussen ligt. Het duurt nog steeds lang, dus beter verhuis je naar de bewoonde wereld. Westerpark ofzo.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Amstelveen zuigt paardelul en Ouderkerk a/d Prutsloot OOK!!!
Make me!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Weg uit mijn topic, Lowlandshippie
Zeg Meh7 wat vind je van deze gozer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Meh7 het volgende:
Zeg jongens, wat vinden jullie nou van Wilders?
Niks,jij bent een beetje homo met Wilders 9 van de 10 post gaat over Wilders beetje obsessie krijg jij van die kerelquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Meh7 het volgende:
Zeg jongens, wat vinden jullie nou van Wilders?
Zozo....quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Als je even hebt:
-1 van de grootste overdekte en modernste winkelcentra van de Benelux, dit met bijzondere architectuur, bibliotheek is in 2005 uitgeroepen tot beste van Nederland
Het A'damse bos ligt niet alleen in Amstelveen hoor.quote:-Heel veel groen, denk aan de vele parken en het Amsterdamse Bos, in 2005 uitgeroepen tot op 1 na groenste gemeente van Nederland
Tsjah.... er zijn bepaalde delen van de bevolking geinteresseerd in hockey. Zo ook met fierljeppen.quote:-Op sportief gebied hoogstaand, zo is Amstelveen het hockey-centrum van Nederland, Wagener stadion staat in Amstelveen
Dat kan in een slaapstadje.quote:-Op enkele gebieden na overal gratis parkeren![]()
Volledig te danken aan Amsterdam en de ligging van Amstelveen ten opzichte van Amsterdam.quote:-Ideaal bereikbaar; 2 afslagen aan de A9, uitstekende noord-zuid verbindingen met o.a. Amsterdam en goed openbaar vervoer (sneltram, tramlijn 5, bus 170 etc.)
Klopt. Des te erger dat er in A'veen zeer veel geklaagd wordt over verloedering en criminaliteit.quote:-Leefbaar, op een verdwaalde criminele afrekening na totaal geen (zichtbare) criminaliteit of verloedering
Er is een museum, een ziekenhuis en een winkelcentrum. Mighty impressive.quote:-Uitstekende faciliteiten: Medisch, commercieel, musea waaronder het beroemde Cobra Museum (in 2008 beste museum van Nederland), etc.
De Dappermarkt het jaar ervoor. So fucking what?quote:-Zelfs de Amstelveense markt is uitgeroepen tot 'beste markt van 2009', Albert Cuypmarkt wie?
Je bedoelt toch niet die verlepte ordinaire teefjes in dat winkelcentrum? Die kan ik in de eerste beste kamperkroeg ook wel vinden.quote:-Aantrekkelijke dames![]()
Het is een suffe slaapstad die haar hedendaagse bestaan dankt aan de gunstige ligging ten opzichte van A'dam. End of story.quote:Maar inderdaad, de blindedarm van A'dam.. Het is verschrikkelijk
Sorry als ik je op je Amsterdamse zieltje heb getrapt, misschien brengt het je troost als ik zeg dat Amsterdam m'n tweede favoriete stad is. Maar mijn punt, met die opsomming kan ik nog wel even doorgaan hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zozo....
[..]
Het A'damse bos ligt niet alleen in Amstelveen hoor.
[..]
Tsjah.... er zijn bepaalde delen van de bevolking geinteresseerd in hockey. Zo ook met fierljeppen.
[..]
Dat kan in een slaapstadje.
[..]
Volledig te danken aan Amsterdam en de ligging van Amstelveen ten opzichte van Amsterdam.
[..]
Klopt. Des te erger dat er in A'veen zeer veel geklaagd wordt over verloedering en criminaliteit.
[..]
Er is een museum, een ziekenhuis en een winkelcentrum. Mighty impressive.
[..]
De Dappermarkt het jaar ervoor. So fucking what?
[..]
Je bedoelt toch niet die verlepte ordinaire teefjes in dat winkelcentrum? Die kan ik in de eerste beste kamperkroeg ook wel vinden.
[..]
Het is een suffe slaapstad die haar hedendaagse bestaan dankt aan de gunstige ligging ten opzichte van A'dam. End of story.
dit dusquote:
Gast, ik ging echt helemaal stuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |