abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68778383
Twee agressieve jappaners en een gewonde amerikaan. Hij wordt verhoord, maar geeft niet toe. Dit pikken de japanners niet en vermoorden hem op een brute manier door met een katana zijn keel door te hakken. Dan ben jij aan de beurt. Gelukkig komt net op tijd de redding.

Zo begint het zo veel besproken spel wat eigenlijk het kleine broertje van Call of Duty: Modern warfare moest zijn als je de meeste mensen mocht geloven. Toch is dit niet helemaal waar. Er zit een totaal nieuwe storyline in en een hoop nieuwe online features, waaronder tanks en een vlammenwerper.

Een van de nieuwe gratis maps

Veel mensen dachten dat deze wapens flink overpowered waren, maar dat valt wel mee. Voor tanks heb je o.a. satchel charges en mensen met vlammenwerpers zijn goed uit te schakelen. Wat ook nieuw is is de coöp multiplayer waarin je alle missies met niet 2, 3, maar met maarliefst 4 andere mensen vanover de hele wereld kan spelen.

De verdere online features zijn bijna hetzelfde als die van Call of Duty: Modern Warfare. Dit valt niet op omdat de maps in een totaal andere omgeving afspelen. Laatst zijn is er zelfs nog een mappack uitgekomen (gratis op pc) en men is al weer bezig met mappack 2.

Als laatste bespreek ik de zombiemode. Dit is een mode in de coöp feature waar je met 4 andere mensen opgesloten zit in een huis, omringd door zombies, moet zien te overleven. Naarmate je door de mode heen gaat, worden de zombies steeds sterker en sneller. Dit vereist dus goede samenwerking en een ijzersterk team.

Een van de zombies.

Ikzelf vind dit een van de leukste spellen die ik in mijn nog niet zo lange leven heb gespeeld. Wat ik vooral een van de leuke punten vind is de zombiemode. Lekker met vrienden een beetje zombies afknallen en een beetje andere gamers ownen. Dit gaat erg makkelijk omdat er genoeg noobs rondlopen

Sterke punten:

• Goede multiplayer
  • Zombies
  • Veel wapens
  • Gratis multiplayer maps (Pc versie)

Slechte punten:

• Dogs
  • veel campers
  • Vaak problemen met punkbuster

Cijfer

• Gameplay: 8
  • Multiplayer: 9
  • Visuals: 7
    --------------------
    Call of duty: World at war is dus wat mij betreft een 8 waard.

Dit is mijn eerste recensie, ik heb graag commentaar zodat ik mijn 'skills' nog een beetje kan bijschaven.

[ Bericht 13% gewijzigd door fl1pp13 op 07-05-2009 17:29:45 (commentaar op mijn recensie) ]
  •   donderdag 7 mei 2009 @ 17:23:18 #2
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_68778669
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef fl1pp13 het volgende:
    Dit is mijn eerste recensie, ik heb graag commentaar zodat ik mijn 'skills' nog een beetje kan bijschaven.
    Wat zijn de goede en slechte punten van het spel?
    pi_68778695
    Je moet vertellen wat jij ervan vindt, daar gaat het om bij een recensie. Dit verhaaltje kan ook achterop het doosje staan van dit spel.
    pi_68778742
    thx voor het commentaar, ik zal het even aanpassen.
      Boks-Chick donderdag 7 mei 2009 @ 17:28:22 #5
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_68778839
    Voor een eerste aanzet is het zeker leuk, doch wat de heren hierboven mij zeggen idd

Ik mis een eigen mening. Wat vond je van het spel, hoe was de besturing, wat viel mee, wat viel tegen, hoe ging het installeren, hoe ging het (indien van toepassing) downloaden en installeren van patches, enz?

Kortom, niet zozeer hoe het spel gespeeld moet worden en welke spelopties je hebt, maar wat je eigen ervaringen zijn en je spelbeleving, dat soort dingen.
    lolwut
    pi_69252104
    Ik vond de Single Player echt tegenvallen..
    pi_69276905
    CoD 2 blijft het beste.

Ik heb CoD 5 besteld via ebay (Maleisië) 16 euro incl.
    Hoop dat het aankomt en dat de key werkt.
    pi_69282835
    Voor op de pc?
    pi_69317800
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
    CoD 2 blijft het beste.

Ik heb CoD 5 besteld via ebay (Maleisië) 16 euro incl.
    Hoop dat het aankomt en dat de key werkt.
    Hoe werkt dat dan, een soort halfillegaal spel? Download hem dan gewoon. Of hoop je erop dat de key online ook werkt?

CoD: World of War vond ik zelf wel leuk, ik heb hem online nog niet geprobeerd maar ik heb de singleplayer al uitgespeeld(PS3, hard). Het enige stuk waar ik echt een enorm probleem mee had was het stuk waar je als Rus de Reichstag inmoet, dat plein voor de Reichstag zit vol met moffen en dat duurde ongeveer 20-25x tot ik slaagde.

Een erg leuk spel, maar zoals al eerder vermeld: Call of Duty 2
    I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
    pi_69318780
    Op de pc gebruik ik dezelfde key als mijn vader, en we kunnen dus ook niet tegelijk call of duty spelen. De multiplayer kan je ook gewoon zonder disc spelen, dus het zou best kunnen als diegene waarvan jij het gekocht hebt, nog steeds op jouw key meelift.
    pi_69334111
    Ik heb een tijd terug het spel gekregen en inmiddels uitgespeeld.

Opzich best wel leuk die standaard missions,vooral de Russische missions waar ze Berlijn e.d. binnenvallen ( en die finale mission in het Rijjksgebouw) maken een hoop goed. Verder is het spel
    zoals het zichzelf aanprijst en krijg je waar voor je geld.

Inzake het online spelen is het en ander verhaal en heeft het wat weg van de eerdere COD (nee niet
    4) series. Weinig goede servers met goede spelers waardoor je dus weinig keuze hebt en met regelmaat
    maar wat rondrent itt COD4 die toch wat leuker aandoet.

Al met al leuk om een keer uit te spelen maar als je moet kiezen tussen spellen zoals BF series, Killzone 2 of Crysis of zelfs COD4 dan is de keuze snel gemaakt en heeft COD WaW het niet echt als het gaat om online-spelen.
    75 topics = FIN
    pi_69335023
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef FP128 het volgende:

Inzake het online spelen is het en ander verhaal en heeft het wat weg van de eerdere COD (nee niet
    4) series. Weinig goede servers met goede spelers waardoor je dus weinig keuze hebt en met regelmaat
    maar wat rondrent itt COD4 die toch wat leuker aandoet.
    Kom nu is kijken op een CoD2 server (82nd realisme server bijvoorbeeld) alle slechte spelers zijn richting CoD 4 vertrokken.
    Heb zelf een tijdje CoD4 gespeeld, maar ik vind de gameplay met CoD2 echt zoveel beter dan CoD 4.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')