te veel op je knieen gezeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik kom weer chillen.![]()
Mijn knieën zijn naar de @#$$%#$% ofzo. Morgen maar een afspraak maken met ene fysiotherapeut.
quote:
Nog ff doorbijtenquote:
Veel plezier! Moet een leuke show zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaapquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Was bij Bert Visscher (veel gepraat, harde geluiden enzo), as er ee oud vrouwtje in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaap
Tnx. en het ís een leuke showquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Moet een leuke show zijn
hmmm, kleermakerszitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik heel lang niet meer.Ook kleermakerszit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, kon het niet latenquote:![]()
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?
Dan hoop ik helemaal dat je wakker blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |