te veel op je knieen gezeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik kom weer chillen.![]()
Mijn knieën zijn naar de @#$$%#$% ofzo. Morgen maar een afspraak maken met ene fysiotherapeut.
quote:
Nog ff doorbijtenquote:
Veel plezier! Moet een leuke show zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaapquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Was bij Bert Visscher (veel gepraat, harde geluiden enzo), as er ee oud vrouwtje in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaap
Tnx. en het ís een leuke showquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Moet een leuke show zijn
hmmm, kleermakerszitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik heel lang niet meer.Ook kleermakerszit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, kon het niet latenquote:![]()
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?
Dan hoop ik helemaal dat je wakker blijftquote:
Als het maandag niet dicht is, dan ga je toch wel naar de huisarts he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.
Ik heb een afspraak voor morgenochtendquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het maandag niet dicht is, dan ga je toch wel naar de huisarts he?
Nog beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak voor morgenochtend
Dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik helemaal dat je wakker blijft
dat klinkt logischer dan een gatquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef djayzz het volgende:
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.
Welke tekst heb je gekozen voor op je kaartje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Zo. Pfffff. Ik ben ECHT dood. Eindelijk een avondje alleen thuis. DAAR was ik aan toe!
?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Zo. Pfffff. Ik ben ECHT dood. Eindelijk een avondje alleen thuis. DAAR was ik aan toe!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Doe Maar!quote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Den_Haag het volgende:
Weer een ongeluk op de ring rotterdam noord
Gaat daar lekker de laatste tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Den_Haag het volgende:
Weer een ongeluk op de ring rotterdam noord
Ja, dat is wel lekkerderquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. ik verlang weer terug naar maandag. in 30 minuten op kantoor
"Hier zou Q. moeten liggen. Hij was tof. RIP aan de nabestaanden".quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Welke tekst heb je gekozen voor op je kaartje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Owhquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. ik verlang weer terug naar maandag. in 30 minuten op kantoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef zbbrox het volgende:
Zieltjes win tvp.
Hai allemoal.Broxie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef zbbrox het volgende:
Zieltjes win tvp.
Hai allemoal.Wat een vreselijk stemmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
beter dan het uur wat ik er nu over ga doenquote:
Oeh! Oeh! Ik woon ook nog eens in Utrecht, hoe handig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
trouwens las net in een smsje dat ik zaterdag in utrecht ga neuken met mijn forum vriendjesIK GA NEUKEN!?
Wie bied zich aan!?!?!
Sorry, ik kom niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
en dan zo stom zijn om dit kenbaar te maken ook
pfffffffffff echt wordt tijd dat die vent zijn eigen leven gaat lijden (euh sorry leiden) ipv dat van mij te controleren.
trouwens las net in een smsje dat ik zaterdag in utrecht ga neuken met mijn forum vriendjesIK GA NEUKEN!?
Wie bied zich aan!?!?!
ik moet wel vroeg op smorgens want ookal mochten de kids eerst niet op moederdag komen, nu opeens moeten ze zelfs komen want hij heeft andere plannen gemaakt waar de kindjes niet bij mogen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Ik woon ook nog eens in Utrecht, hoe handig!
Pffff, heeft ie echt niets beters te doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
pfffffffffff echt wordt tijd dat die vent zijn eigen leven gaat lijden (euh sorry leiden) ipv dat van mij te controleren.
Wie bied zich aan!?!?!
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaquote:
Jemie... Misschien blijf ik dan toch maar thuis!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaen AL mijn forum vriendjes ook, wordt dus toch een dikke vette orgie
ws is zijn huidige vriendin toch niet interressant genoeg ofzo!?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pffff, heeft ie echt niets beters te doen?
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je vriendin nog met anderen neukt?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
Wie bied zich aan!?!?!
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaen AL mijn forum vriendjes ook, wordt dus toch een dikke vette orgie
Geef hem eens ongelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ws is zijn huidige vriendin toch niet interressant genoeg ofzo!?!?
Je hebt gelijk dat relaties tijdelijk zijn, maar op deze manier moet je de relatie met je rechterhand maar goed houden, want met deze instelling krijg je niet meer. Of is die relatie ook tijdelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vinden
Jij gelooft niet in monogamie? Of niet in (lang durende) vaste relaties?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vinden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
Wie bied zich aan!?!?!
Dat dus.quote:
Jou visiequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat relaties tijdelijk zijn, maar op deze manier moet je de relatie met je rechterhand maar goed houden, want met deze instelling krijg je niet meer. Of is die relatie ook tijdelijk?
Niet echt nee, eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in monogamie? Of niet in (lang durende) vaste relaties?
ik had terug gesmst met de vraag of het niet langzaam tijd werd dat hij over me heen komt en doorgaat met zijn leven dat ik hem dat kan aanraden want dat maakt veel gelukkiger.quote:
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou visie
[..]
Niet echt nee, eerst zien dan geloven.
Buig maar voorover dan slettebakquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had terug gesmst met de vraag of het niet langzaam tijd werd dat hij over me heen komt en doorgaat met zijn leven dat ik hem dat kan aanraden want dat maakt veel gelukkiger.
krijg ik nu toch een pissed smsjevan zn vriendin dat hij echt wel over me heen is en dat ze gaan trouwen. (wist ik al had mijn dochtertje verteld)
heb dr gewaarschuwd dat na 2 jaar dingen wel es zouden kunnen veranderen maar dat ik ze alle geluk wens.
oh en ik ben een hoer!
bewijsmateriaal erbij waarin ze hun nare aard laten zien.
Wat een ander in een relatie doet moet diegene lekker zelf weten. En nee geloof er zelf niet in, maarja misschien kom ik ooit wel iemand tegen die me ongelijk kan gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?
Hoe uit zich dat dan in je liefdesleven? Je hebt gewoon nooit een vaste relatie gehad?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een ander in een relatie doet moet diegene lekker zelf weten. En nee geloof er zelf niet in, maarja misschien kom ik ooit wel iemand tegen die me ongelijk kan geven
Ging over één van je poesjesquote:
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?
Hoe zou dat zich moeten uiten dan? O jawel hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat dan in je liefdesleven? Je hebt gewoon nooit een vaste relatie gehad?
Oeh welke?quote:
Rijenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je wil mag je wel voor me in de rij komen staan hoor. Heb nog wel wat geduld.
Sedannetjequote:
Dat je gewoon nooit een vaste relatie hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe zou dat zich moeten uiten dan? O jawel hoor
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wilquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.![]()
Ik geloof uiteraard wel in langdurige mooie fantastische heerlijke relaties.
Toen wel, nu minder snel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat je gewoon nooit een vaste relatie hebt.Maar hoe hou je dat dan vol? Als je er niet in gelooft, wat heeft het dan voor zin?
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig.![]()
jij gaat ze alleen met de zweep achterna hequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Zit tussen de oren.
Diertechnisch gezien zijn mensen inderdaad niet monogaam.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.![]()
Ik geloof uiteraard wel in langdurige mooie fantastische heerlijke relaties.
Awwww... De liefste nog welquote:
Alleen jouquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat ze alleen met de zweep achterna he
Ff gecorrigeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringTen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Zit tussen de oren.
Wie niet gelooft in de liefde gelooft niet in het leven.quote:
Neehoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff gecorrigeerd.
En ja elke man wil dat. Ook jij.
Niet elke vrouw. Ik ben kieskeurig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |