te veel op je knieen gezeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik kom weer chillen.![]()
Mijn knieën zijn naar de @#$$%#$% ofzo. Morgen maar een afspraak maken met ene fysiotherapeut.
quote:
Nog ff doorbijtenquote:
Veel plezier! Moet een leuke show zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaapquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer even.. zometeen nog even ronddwalen door hengelo en dan naar Guido
Ben alleen erg moe
Was bij Bert Visscher (veel gepraat, harde geluiden enzo), as er ee oud vrouwtje in slaap gevallenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa veel plz hopelijk val je niet in slaap
Tnx. en het ís een leuke showquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Moet een leuke show zijn
hmmm, kleermakerszitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik heel lang niet meer.Ook kleermakerszit niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, kon het niet latenquote:![]()
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?
Dan hoop ik helemaal dat je wakker blijftquote:
Als het maandag niet dicht is, dan ga je toch wel naar de huisarts he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.
Ik heb een afspraak voor morgenochtendquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het maandag niet dicht is, dan ga je toch wel naar de huisarts he?
Nog beterquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak voor morgenochtend
Dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik helemaal dat je wakker blijft
dat klinkt logischer dan een gatquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:55 schreef djayzz het volgende:
Het is trouwens een snee van een paar centimeter.
Welke tekst heb je gekozen voor op je kaartje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Zo. Pfffff. Ik ben ECHT dood. Eindelijk een avondje alleen thuis. DAAR was ik aan toe!
?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Zo. Pfffff. Ik ben ECHT dood. Eindelijk een avondje alleen thuis. DAAR was ik aan toe!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
Doe Maar!quote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Den_Haag het volgende:
Weer een ongeluk op de ring rotterdam noord
Gaat daar lekker de laatste tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef Den_Haag het volgende:
Weer een ongeluk op de ring rotterdam noord
Ja, dat is wel lekkerderquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. ik verlang weer terug naar maandag. in 30 minuten op kantoor
"Hier zou Q. moeten liggen. Hij was tof. RIP aan de nabestaanden".quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Welke tekst heb je gekozen voor op je kaartje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Owhquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. ik verlang weer terug naar maandag. in 30 minuten op kantoor
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef zbbrox het volgende:
Zieltjes win tvp.
Hai allemoal.Broxie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef zbbrox het volgende:
Zieltjes win tvp.
Hai allemoal.Wat een vreselijk stemmetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
beter dan het uur wat ik er nu over ga doenquote:
Oeh! Oeh! Ik woon ook nog eens in Utrecht, hoe handig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
trouwens las net in een smsje dat ik zaterdag in utrecht ga neuken met mijn forum vriendjesIK GA NEUKEN!?
Wie bied zich aan!?!?!
Sorry, ik kom niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
en dan zo stom zijn om dit kenbaar te maken ook
pfffffffffff echt wordt tijd dat die vent zijn eigen leven gaat lijden (euh sorry leiden) ipv dat van mij te controleren.
trouwens las net in een smsje dat ik zaterdag in utrecht ga neuken met mijn forum vriendjesIK GA NEUKEN!?
Wie bied zich aan!?!?!
ik moet wel vroeg op smorgens want ookal mochten de kids eerst niet op moederdag komen, nu opeens moeten ze zelfs komen want hij heeft andere plannen gemaakt waar de kindjes niet bij mogen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Ik woon ook nog eens in Utrecht, hoe handig!
Pffff, heeft ie echt niets beters te doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
pfffffffffff echt wordt tijd dat die vent zijn eigen leven gaat lijden (euh sorry leiden) ipv dat van mij te controleren.
Wie bied zich aan!?!?!
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaquote:
Jemie... Misschien blijf ik dan toch maar thuis!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaen AL mijn forum vriendjes ook, wordt dus toch een dikke vette orgie
ws is zijn huidige vriendin toch niet interressant genoeg ofzo!?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pffff, heeft ie echt niets beters te doen?
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vindenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je vriendin nog met anderen neukt?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
Wie bied zich aan!?!?!
Ik heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mijn ex ga ik wel KOMEN jaen AL mijn forum vriendjes ook, wordt dus toch een dikke vette orgie
Geef hem eens ongelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ws is zijn huidige vriendin toch niet interressant genoeg ofzo!?!?
Je hebt gelijk dat relaties tijdelijk zijn, maar op deze manier moet je de relatie met je rechterhand maar goed houden, want met deze instelling krijg je niet meer. Of is die relatie ook tijdelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vinden
Jij gelooft niet in monogamie? Of niet in (lang durende) vaste relaties?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relaties zijn toch maar een tijdelijk ding dus zo raar zou ik het niet eens vinden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:exen die je niet los kunnen laten en je overal nalezen enzo
Wie bied zich aan!?!?!
Dat dus.quote:
Jou visiequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat relaties tijdelijk zijn, maar op deze manier moet je de relatie met je rechterhand maar goed houden, want met deze instelling krijg je niet meer. Of is die relatie ook tijdelijk?
Niet echt nee, eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in monogamie? Of niet in (lang durende) vaste relaties?
ik had terug gesmst met de vraag of het niet langzaam tijd werd dat hij over me heen komt en doorgaat met zijn leven dat ik hem dat kan aanraden want dat maakt veel gelukkiger.quote:
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou visie
[..]
Niet echt nee, eerst zien dan geloven.
Buig maar voorover dan slettebakquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had terug gesmst met de vraag of het niet langzaam tijd werd dat hij over me heen komt en doorgaat met zijn leven dat ik hem dat kan aanraden want dat maakt veel gelukkiger.
krijg ik nu toch een pissed smsjevan zn vriendin dat hij echt wel over me heen is en dat ze gaan trouwen. (wist ik al had mijn dochtertje verteld)
heb dr gewaarschuwd dat na 2 jaar dingen wel es zouden kunnen veranderen maar dat ik ze alle geluk wens.
oh en ik ben een hoer!
bewijsmateriaal erbij waarin ze hun nare aard laten zien.
Wat een ander in een relatie doet moet diegene lekker zelf weten. En nee geloof er zelf niet in, maarja misschien kom ik ooit wel iemand tegen die me ongelijk kan gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?
Hoe uit zich dat dan in je liefdesleven? Je hebt gewoon nooit een vaste relatie gehad?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een ander in een relatie doet moet diegene lekker zelf weten. En nee geloof er zelf niet in, maarja misschien kom ik ooit wel iemand tegen die me ongelijk kan geven
Ging over één van je poesjesquote:
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geloof je er dan gewoon voor jezelf niet in, of sta je ook sceptisch tegenover de relaties van anderen?
Hoe zou dat zich moeten uiten dan? O jawel hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat dan in je liefdesleven? Je hebt gewoon nooit een vaste relatie gehad?
Oeh welke?quote:
Rijenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Als je wil mag je wel voor me in de rij komen staan hoor. Heb nog wel wat geduld.
Sedannetjequote:
Dat je gewoon nooit een vaste relatie hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe zou dat zich moeten uiten dan? O jawel hoor
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wilquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.![]()
Ik geloof uiteraard wel in langdurige mooie fantastische heerlijke relaties.
Toen wel, nu minder snel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat je gewoon nooit een vaste relatie hebt.Maar hoe hou je dat dan vol? Als je er niet in gelooft, wat heeft het dan voor zin?
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig.![]()
jij gaat ze alleen met de zweep achterna hequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Zit tussen de oren.
Diertechnisch gezien zijn mensen inderdaad niet monogaam.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof vanuit mannelijk perspectief ook niet in monogamie. Of iig mannen die met anderen KUNNEN neuken, zullen het ook doen. Vrouwen zijn wat beter in streng voor zichzelf zijn.![]()
Ik geloof uiteraard wel in langdurige mooie fantastische heerlijke relaties.
Awwww... De liefste nog welquote:
Alleen jouquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat ze alleen met de zweep achterna he
Ff gecorrigeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringTen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Zit tussen de oren.
Wie niet gelooft in de liefde gelooft niet in het leven.quote:
Neehoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff gecorrigeerd.
En ja elke man wil dat. Ook jij.
Niet elke vrouw. Ik ben kieskeurig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij op straat elke vrouw wil bespringen wil niet zeggen dat elke man dat wil
Dus jij ziet jezelf over 50 jaar alleen op de bank zitten? Of gewoon iedere zoveel jaar met een andere vrouw?quote:
Jahoorquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie niet gelooft in de liefde gelooft niet in het leven.
Sterker nog, je leeft dan niet.
Ja de dikke zijn idd niet leuk. Die moeten eerst sportenquote:
Sporten kunnen ze ook in bed wel doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja de dikke zijn idd niet leuk. Die moeten eerst sporten.
Alles goed Q.?
Maar je hebt wel WEEEKEEENDDD!!!!!quote:
Alles lekkerrr. Beetje moe, maar wel weekend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Sporten kunnen ze ook in bed wel doen..
Alles is heel erg prima hier, mijn leven is geweldig. En hoe is het met mijn favoriete JoeyT?
Jaaaahquote:
Wat is er met je auto?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaaaahEn ik hoop echt dat m'n auto morgen klaar is want kvind 't nu wel erg lang duren
En anders ben ik d'r zaterdag ook niet eens
infeite niet veel, de remmen waren aan vervanging toe en heb gelijk maar een APK keuring laten doen. Zeggen ze nu ineens dat de remklauwen vastzitten en ze die moeilijk loskrijgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is er met je auto?
De mijne is weer thuis![]()
Ik moet nog een dagje maar dat is ook wel te overleven. Hoop ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alles lekkerrr. Beetje moe, maar wel weekend.
Achja... Werken is ook gewoon hartstikke leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nog een dagje maar dat is ook wel te overleven. Hoop ik.
Ach. Het moet gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Achja... Werken is ook gewoon hartstikke leuk.
Hey! Woensdag geweest, doe eens een ontzettend singlespostquote:
Ik voel me altijd meester als ik uit mn werk kom, in pak en dan lekker langs de hoeren loopquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach. Het moet gebeuren.Ik heb er alleen geen energie meer voor na het doen van al die toffe dingen die ik de laatste tijd doe.
.
Liever alleen dan zit niet te wachten op elk jaar een ander.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus jij ziet jezelf over 50 jaar alleen op de bank zitten? Of gewoon iedere zoveel jaar met een andere vrouw?
De Utregse hoerenstraat ligt niet op de route van mijn werk naar huis. Misschien is dat het probleem!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me altijd meester als ik uit mn werk kom, in pak en dan lekker langs de hoeren loop.
Elk jaar? 20x per jaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Liever alleen dan zit niet te wachten op elk jaar een ander.
En kinderen dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En Joey, neehoor
Definiëer "tijdelijk"quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
Neem eens een pilletje... Je leeft maar 1 keer gozer. Voor je het weet ben je doodquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En Joey, neehoor
Even bellen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef Civilian het volgende:
JaaaahEn ik hoop echt dat m'n auto morgen klaar is want kvind 't nu wel erg lang duren
En anders ben ik d'r zaterdag ook niet eens
Alles is tijdelijk hè? Dus daar moet je je niet te druk over maken. Maar goed, dat is mijn mening whehe.quote:
Ja... Nou... ehm... ontwikkelingenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey! Woensdag geweest, doe eens een ontzettend singlespost
Geloof me, het is zeer goed voor je ego. Elke dag als ik klaar ben met werken, kloppen halfnaakte vrouwen op t raam en wenken me naar hun toe te komen. Super geilquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
De Utregse hoerenstraat ligt niet op de route van mijn werk naar huis. Misschien is dat het probleem!
Wil evengoed geen kinderen of ik nou wel of geen relatie zou hebben/krijgen.quote:
Dus? Moet je daarvoor dan maar rondneuken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neem eens een pilletje... Je leeft maar 1 keer gozer. Voor je het weet ben je dood.
Mijn mening preciesquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
Alles is tijdelijk hè? Dus daar moet je je niet te druk over maken. Maar goed, dat is mijn mening whehe..
Goede?quote:
Ik vind het ook leuk te worden gezien als een wandelende portemonnaie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof me, het is zeer goed voor je ego. Elke dag als ik klaar ben met werken, kloppen halfnaakte vrouwen op t raam en wenken me naar hun toe te komen. Super geil.
Daar is helemaal niets mis mee. Neuken is tof, lekker en leuk, waarom zou je jezelf dat ontzeggen alleen maar omdat je wil wachten op Die Ene die misschien nog vele jaren op zich laat wachten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Moet je daarvoor dan maar rondneuken?
Naja iig moet je wel neuken ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil evengoed geen kinderen of ik nou wel of geen relatie zou hebben/krijgen.
[..]
Dus? Moet je daarvoor dan maar rondneuken?
Daarvoor hoef ik niet door een hoerenstraat te lopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof me, het is zeer goed voor je ego. Elke dag als ik klaar ben met werken, kloppen halfnaakte vrouwen op t raam en wenken me naar hun toe te komen. Super geil.
Jepquote:
Oeh, dus toch gelukt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepIk heb foto's en een date en een email adres en en en
Of ze me nou willen neuken omdat ik geld heb of omdat ik geil ben is me om het even. Feit is dat ze me willen neuken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk te worden gezien als een wandelende portemonnaie.
Ik zie een relatie van bijv. een jaar als tijdelijk ja. Ik zit gewoon niet te wachten op iemand die er toch niet voor wil knokken, dan maar niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn mening preciesMaar Sedan zegt dat elke relatie tijdelijk is, waar ik het mee eens ben. Maar hij wil niet elk jaar een ander. Dus dan ben ik benieuwd wat zijn definitie van tijdelijk is.
Denk dat ik een keer met jou mee moet lopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet door een hoerenstraat te lopen..
Whoeiiiiiiiiiiiiii!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Dus de conclusie die ik hieruit kan trekken is dat jij kluizenaar wordt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zie een relatie van bijv. een jaar als tijdelijk ja. Ik zit gewoon niet te wachten op iemand die er toch niet voor wil knokken, dan maar niet.
Goooo Pien!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo is elke relatie tijdelijk? Dat is echt zo'n 'kijk mij ik ben 23'-antwoord.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn mening preciesMaar Sedan zegt dat elke relatie tijdelijk is, waar ik het mee eens ben. Maar hij wil niet elk jaar een ander. Dus dan ben ik benieuwd wat zijn definitie van tijdelijk is.
Dat is zo zielig voor jou, krijg je helemaal geen aandacht meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat ik een keer met jou mee moet lopen.
Maar wil jij er dan wel moeite voor doen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie een relatie van bijv. een jaar als tijdelijk ja. Ik zit gewoon niet te wachten op iemand die er toch niet voor wil knokken, dan maar niet.
Omdat het leven tijdelijk is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo is elke relatie tijdelijk? Dat is echt zo'n 'kijk mij ik ben 23'-antwoord.
Hoezo knokken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet toch niet van tevoren hoe lang een relatie gaat worden/zijn? Of jij wel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je er voor moet knokken is het sowieso de moeite niet waard, het moet vanzelf gaan en geen constante strijd zijn. Dat hou je niet vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo knokken?
Gezeur altijd over vechten voor een relatie. Gewoon niet zeiken en leuk hebben, dan hoef je ook niet te knokken.
Goeie serie ja. Mag die blonde gozer wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Belsezar het volgende:
How i met your mother was weer briljant vandaaggeweldige sit-com.
Van mij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef JoeyT het volgende:
Hoezo is elke relatie tijdelijk? Dat is echt zo'n 'kijk mij ik ben 23'-antwoord.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Belsezar het volgende:
How i met your mother was weer briljant vandaaggeweldige sit-com.
Zo gezien ben ik het daar natuurlijk mee eens. Alhoewel ik best geloof dat er meer is dan dit.quote:
Ik mag er graag in geloven. Het lijkt mij ultiem. Maar heel realistisch is het tegenwoordig niet meer, dat ben ik met je eens. Maar ik wil er wel in geloven. In Die Ene met wie je voor altijd gelukkig kan zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het idee dat je samen oud wordt en dood gaat.
Ik wel hoor, maargoed ik ben ook een doorzetterquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar wil jij er dan wel moeite voor doen?
Ik geloof ook niet, ik weet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van mij?
Ik geloof niet in het idee dat je samen oud wordt en dood gaat.. Maar daardoor heb ik niet het vertrouwen in de liefde verloren.
[..]
Barney. In de oudere afleveringen vond ik hem wat leuker, ze hebben hem wat softer gemaakt lijkt het wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goeie serie ja. Mag die blonde gozer wel.
Barney ja. Hmmm weet niet wat het verschil tussen nu en toen is. Kijk ik het te weinig voor. Maar zit iig leuk in elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barney. In de oudere afleveringen vond ik hem wat leuker, ze hebben hem wat softer gemaakt lijkt het wel.
Nou vind ik dat je jezelf tegenspreekt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maargoed ik ben ook een doorzetter
Ja dat snap ik Q maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat er na elk klein dingetje al een punt wordt achter gezet.
Dat zei ik ook ja... EN morgen zie ik dr weerquote:
Als je geen relatie meer wilt met de ander moet je er gewoon mee kappen. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maargoed ik ben ook een doorzetter
Ja dat snap ik Q maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat er na elk klein dingetje al een punt wordt achter gezet.
Omdat zoals een aantal al zeiden hier, je dat soort dingen niet van te voren weet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou vind ik dat je jezelf tegenspreekt.Je gelooft niet in liefde tot de dood, maar je wil wel moeite doen voor je relatie? Waarom dan er wel moeite voor doen?
Ik ben altijd ontroerd als ik een stel zie lopen van een jaar of 80 dat er nog gelukkig uitziet.. Ik vind het net zo realistisch als de rest van je leven bij dezelfde werkgever blijven. Dat gebeurt ook vrijwel niet meer.. Mensen zijn en blijven in beweging.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik mag er graag in geloven. Het lijkt mij ultiem. Maar heel realistisch is het tegenwoordig niet meer, dat ben ik met je eens. Maar ik wil er wel in geloven. In Die Ene met wie je voor altijd gelukkig kan zijn.!
Je weet wat? Dat je inderdaad niet meer oud met één iemand wordt?quote:
Één van de dingen die me altijd is bijgebleven is dat mijn oude overburen van vroeger op dezelfde dag dood zijn gegaan, gewoon allebei van ouderdom. Dat vond ik zoooo bijzonder. Ze waren ook zo stapelgek op elkaar. Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben altijd ontroerd als ik een stel zie lopen van een jaar of 80 dat er nog gelukkig uitziet.. Ik vind het net zo realistisch als de rest van je leven bij dezelfde werkgever blijven. Dat gebeurt ook vrijwel niet meer.. Mensen zijn en blijven in beweging.
Ik weet dat ik de liefde van mn leven heb gevonden of nog zal vinden. Erin geloven betekent dat je niet overtuigd bent. En waarom zou je het krijgen als je het niet zeker weet....?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben altijd ontroerd als ik een stel zie lopen van een jaar of 80 dat er nog gelukkig uitziet.. Ik vind het net zo realistisch als de rest van je leven bij dezelfde werkgever blijven. Dat gebeurt ook vrijwel niet meer.. Mensen zijn en blijven in beweging.
[..]
Je weet wat? Dat je inderdaad niet meer oud met één iemand wordt?
Ben weer terugquote:
Ik hou het kortquote:
Mooi hè. Liefdequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Q. het volgende:
Één van de dingen die me altijd is bijgebleven is dat mijn oude overburen van vroeger op dezelfde dag dood zijn gegaan, gewoon allebei van ouderdom. Dat vond ik zoooo bijzonder. Ze waren ook zo stapelgek op elkaar. Dat wil ik ook!!
Ik weet dat ook..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:Ik weet dat ik de liefde van mn leven heb gevonden of nog zal vinden. Erin geloven betekent dat je niet overtuigd bent. En waarom zou je het krijgen als je het niet zeker weet....?
En toch blijf je hopen op morgen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:38 schreef Civilian het volgende:
En dat bellen heb ik juist gedaan vanmiddag, toen konden ze mij niet vertellen wanneer ze er klaar mee zouden zijn
Spieren verbranden is idd heel effectief.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hou het kort!
Ik ben sinds 4 weken tijd even tijdelijk gestopt met fitness en begonnen met hardlopen... (conditie opbouwen voor de keuringen)
Nu van 94.5 kilo naar 89.5 kilo gegaan!!!
Ik vind hardlopen 10x leukerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Spieren verbranden is idd heel effectief.Gewoon blijven fitnessen slapjanus.
Ah okee, ik had het beeld van je dat je behoorlijk cynisch was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat zoals een aantal al zeiden hier, je dat soort dingen niet van te voren weet?
Zeggen en willen zijn vooralsnog twee verschillende dingen. Dat ik er niet in geloof wil niet zeggen dat ik het niet zou willen
Heb je geen zak aan dus. Doe gewoon beide.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen 10x leuker
Ik doe nog wel krachtoefeningen hoor, maar dat is meer voor de uithoudingsvermogen van de spieren
http://www.exrx.net/Lists/PowerExercises.html
Gekkerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee, ik had het beeld van je dat je behoorlijk cynisch was.
De spieren die je opbouwt raak je meteen kwijt door het hardlopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je geen zak aan dus. Doe gewoon beide.
Maar hardlopen is idd heel erg leuk. Kga over kwartiertje weer. Fokkin' geile chicks altijd hardlopend in het Vondelpark. Jammer dat ze me er altijd uit rennenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen 10x leuker
Ik doe nog wel krachtoefeningen hoor, maar dat is meer voor de uithoudingsvermogen van de spieren
http://www.exrx.net/Lists/PowerExercises.html
Met hardlopen bouw je niets op. Daarom blijven fitnessen. Combinatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De spieren die je opbouwt raak je meteen kwijt door het hardlopen
Ja, zo stom ben ik dan ook wel weerquote:
Realistisch eerderquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee, ik had het beeld van je dat je behoorlijk cynisch was.
Hmm, waar ik loopt lopen alleen ouwe kereltjes, die ga ik gelukkig wel voorbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar hardlopen is idd heel erg leuk. Kga over kwartiertje weer. Fokkin' geile chicks altijd hardlopend in het Vondelpark. Jammer dat ze me er altijd uit rennen.
Nope mijn ouders zijn niet gescheiden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien een vreemde/ asociale vraag, maar zijn je ouders ook gescheiden?
En je bouwt met hardlopen / interval wel conditie op hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met hardlopen bouw je niets op. Daarom blijven fitnessen. Combinatie.
Hihi, nogalquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:48 schreef Civilian het volgende:
Ja, zo stom ben ik dan ook wel weer
Heb de auto al een hele tijd niet kunnen gebruiken en ik moet echt ff weg hier
Neuh die zijn veel te druk met hun eigen levenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, nogal
Kun je niet met vrienden op pad?
Leuk hè, een kutgehucht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh die zijn veel te druk met hun eigen levenEn daarbij woon ik in zo'n verschrikkelijk kutgehucht, er rijdt hier niet eens fatsoenlijk OV. Dus ik kom echt nergens
Oow wat is mijn kutgehucht in eens super modernquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Civilian het volgende:
Neuh die zijn veel te druk met hun eigen levenEn daarbij woon ik in zo'n verschrikkelijk kutgehucht, er rijdt hier niet eens fatsoenlijk OV. Dus ik kom echt nergens
Hihihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Leuk hè, een kutgehucht.
Ik reed net achter de bus, toen dacht ik; de bus? Die komt "zo laat" nooit meer, maar wat blijkt? Hij rijdt één dienst extra, whoeiii
Jouw gehucht is groot hoor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow wat is mijn kutgehucht in eens super modern
Maar jammer dat zij het zo druk hebben
Wel één hele extra dienst? Wat een service.. wauw!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hè, een kutgehucht.
Ik reed net achter de bus, toen dacht ik; de bus? Die komt "zo laat" nooit meer, maar wat blijkt? Hij rijdt één dienst extra, whoeiii
Ik moet langer fietsen, dus niet miepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wel één hele extra dienst? Wat een service.. wauw!
Mjah kmoet hier 15min. fietsen voordat ik bij 't station ben.. best irritant. Als ik naar m'n werk ga en 't regent word ik nat. Of ik nou met de fiets of met 't OV ga
Er rijdt tegenwoordig een snelbus naar mijn dorp!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wel één hele extra dienst? Wat een service.. wauw!
Mjah kmoet hier 15min. fietsen voordat ik bij 't station ben.. best irritant. Als ik naar m'n werk ga en 't regent word ik nat. Of ik nou met de fiets of met 't OV ga
Daar merk ik toch niks van?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet langer fietsen, dus niet miepen
Heb jij ff geluk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er rijdt tegenwoordig een snelbus naar mijn dorp!
Wat mooi. Misschien houdt dat de wegtrekking van de dorpen ietwat tegen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er rijdt tegenwoordig een snelbus naar mijn dorp!
Toch handig, zo'n Utrecht Centraal in je achtertuin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hè, een kutgehucht.
Ja! Misschien moet ik toch maar verhuizenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch handig, zo'n Utrecht Centraal in je achtertuin..
Okee, woonde. Er gaat ooit zelfs een trein heen! Schijnt de bedoeling te zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daar merk ik toch niks van?Dus ik miep wel om mijn kwartiertje
[..]
Heb jij ff geluk!En welk luxe dorp woon jij dan?
Welke bak woon je dan daar?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch handig, zo'n Utrecht Centraal in je achtertuin..
Idem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:06 schreef Pien85 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik niet (meer) in een dorp woon
Gezellig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Misschien moet ik toch maar verhuizen
Ik denk dat ik mijn auto wel ga missenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig..
Ik heb geen eens een auto meer, half jaar geleden verkocht. Ik mis hem helemaal niet.
Mja, dat zou ik ook hebbenquote:
Wel redelijk hoor! En hoe is het met jou?quote:
Ik woon toch ongeveer midden in een file, auto's zijn hier redelijk nutteloos.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn auto wel ga missen
Maar hier nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon toch ongeveer midden in een file, auto's zijn hier redelijk nutteloos.
Gelukkig, met mij is het prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel redelijk hoor! En hoe is het met jou?
Hoi Autoquote:
Hey daar koffiepotje van me!quote:
quote:
Je weet niet wat je mist!quote:
Jij hebt natuurlijk je paard.quote:
Eigenlijk wel. Maar ik kan ook goed zonder.quote:
Hiquote:
Haha, nee, ik heb geen paardquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk je paard.En dan heb je geen auto nodig.
![]()
Hoe is het met je paardenmeisje?
Noukje!quote:
DKtje!quote:
Ja, lamg lang geleden leefde er een meisjequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Maar zijn jullie al ooit iemand tegen gekomen waarvan je echt overtuigt was van "met hem/haar zou ik willen trouwen" ?
Nope.. Jammer genoeg ben ik daar ook steeds moeilijker van te overtuigenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Maar zijn jullie al ooit iemand tegen gekomen waarvan je echt overtuigt was van "met hem/haar zou ik willen trouwen" ?
Ja. Mijn ex van een half jaar geleden. Die ene die nog steeds zo prominent in mijn hoofd aanwezig is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Ook jaquote:
Mijn ex... maar achteraf gezien niet dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Nee, nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Nee, uiteindelijk nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Maar zijn jullie al ooit iemand tegen gekomen waarvan je echt overtuigtd was van "met hem/haar zou ik willen trouwen" ?
ja en toen liep ie een andere winkel in en heb m nooit meer gezienquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Als je echt verliefd bent, ben je weleens vaker overtuigd van allerlei dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
toch nog!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Mijn ex van een half jaar geleden. Die ene die nog steeds zo prominent in mijn hoofd aanwezig is.
Ik ben dan ook bijna nooit verliefd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent, ben je weleens vaker overtuigd van allerlei dingen.
Dat is mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
Haha, nee, ik heb geen paard
Met paardenmeisje prima, lees anders even een pagina terug
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Destijds was ik er van overtuigd. Tegenwoordig weet ik beter. Maar dat neemt niet weg dat ik het niet zou willen.quote:
Ik gelukkig ook niet meer, probeer 't ook wel te voorkomen eigenlijkquote:
Liefde maakt blind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Nah ben ik niet helemaal met je eens, soms ben je best verliefd maar dat voelt toch anders als je iemand tegenkomt waar je juist dat "trouwen/langer" verhaal bij hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet meer, probeer 't ook wel te voorkomen eigenlijk
oi oi oi jammer dat dat nog door je hoofd gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Destijds was ik er van overtuigd. Tegenwoordig weet ik beter. Maar dat neemt niet weg dat ik het niet zou willen..
Ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:27 schreef Civilian het volgende:
Ik gelukkig ook niet meer, probeer 't ook wel te voorkomen eigenlijk
Elke verliefdheid is anders ja. Maar elke (echte) verliefdheid is wel romantiseren, vooral in het begin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ben ik niet helemaal met je eens, soms ben je best verliefd maar dat voelt toch anders als je iemand tegenkomt waar je juist dat "trouwen/langer" verhaal bij hebt.
ja dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ben ik niet helemaal met je eens, soms ben je best verliefd maar dat voelt toch anders als je iemand tegenkomt waar je juist dat "trouwen/langer" verhaal bij hebt.
Yep. En dat besef ik me ook maar al te goed. En mezelf kennende weet ik dat ze gewoon nog jaren door mijn hoofd gaat zweven. Zelfs al heb ik helemaal geen contact meer met haar. Stomme ik. Soms.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oi oi oi jammer dat dat nog door je hoofd gaat
zolang je het nog niet echt hebt afgesloten zal geen enkel meisje aan dr kunnen tippen
het is gewoon niet productief en je kan nergens anders aan denken en je bent maar met een ding/ iemand bezig en en *zucht* even wel lekker, moet niet te lang durenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Elke verliefdheid is anders ja. Maar elke (echte) verliefdheid is wel romantiseren, vooral in het begin.
Makkelijste manier? Vrouwpersonen niet vertrouwen op 't gebied van gevoel.. Moeilijk manier, blokkeren blokkeren blokkeren.. Maar das wel pittig..quote:
Gaat 't je een beetje goed af?quote:
verkeerde instelling, zo hou je t vast door al zo te denken, relativeren en dr een mooi plaatsje gaan geven!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. En dat besef ik me ook maar al te goed. En mezelf kennende weet ik dat ze gewoon nog jaren door mijn hoofd gaat zweven. Zelfs al heb ik helemaal geen contact meer met haar. Stomme ik. Soms.
Maar geef nu zelf eens antwoord dan, je zit het nu erg af te schilderen als over romantisch en "dommig"quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Elke verliefdheid is anders ja. Maar elke (echte) verliefdheid is wel romantiseren, vooral in het begin.
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verkeerde instelling, zo hou je t vast door al zo te denken, relativeren en dr een mooi plaatsje gaan geven!
Waarom?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Makkelijste manier? Vrouwpersonen niet vertrouwen op 't gebied van gevoel.. Moeilijk manier, blokkeren blokkeren blokkeren.. Maar das wel pittig..
[..]
Gaat 't je een beetje goed af?
Lust noem ik dat ook wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef mrbox het volgende:
gewoon het meest negatieve denken en daar naar handelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Makkelijste manier? Vrouwpersonen niet vertrouwen op 't gebied van gevoel.. Moeilijk manier, blokkeren blokkeren blokkeren.. Maar das wel pittig..
Nou als ik al die verliefdheidsdefinities moet geloven dan ben ik nog nooit verliefd geweest..quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
het is gewoon niet productief en je kan nergens anders aan denken en je bent maar met een ding/ iemand bezig en en *zucht* even wel lekker, moet niet te lang duren
Jeb, gewoon heel hard wegrennen ervoorquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
verkeerde instelling, zo hou je t vast door al zo te denken, relativeren en dr een mooi plaatsje gaan geven!
Iets té vaak dat m'n gevoel een beetje vertrapt werd. En door m'n laatste ex heb ik dat helemaal opgegeven, die heeft me echt flink lopen naaien.quote:
ik vind verliefdheid en liefde dan ook twee verschillende dingenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lust noem ik dat ook wel.Alle dames waar ik verliefd op was, zag ik allemaal als geschikt om de rest van mijn leven mee door te brengen. Bij dames waar je door hebt dat het geen lang leven is beschoren noem ik dan ook geen liefde.
Als jij mijn antwoord niet uit mijn posts kan halen stel ik voor dat je ze nog een keer leest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
Ik heb zelf dat dus wel eens gehad, heel apart gevoel is dat wel. Voelt anders dan normaal verliefd en gek op elkaar zijn (in mijn ogen iig)
[..]
Maar geef nu zelf eens antwoord dan, je zit het nu erg af te schilderen als over romantisch en "dommig"
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Iets té vaak dat m'n gevoel een beetje vertrapt werd. En door m'n laatste ex heb ik dat helemaal opgegeven, die heeft me echt flink lopen naaien.
Oh ja, ik wil 't ook wel en idd als het wederzijds is.. Maar ik geloof diegene toch niet meer zomaar als ze tegen mij zeggen 'verliefd' te zijn.. Dus mjah, gaat bij mij wel 'n beetje overquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil verliefd zijn, heel erg... Maar dan moet t wel wederzijds zijn
euh ja dat is wel een vereiste bij het willen anders is t gewoon zwaar klotequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil verliefd zijn, heel erg... Maar dan moet t wel wederzijds zijn
Mwahquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt wel weer. En tot die tijd gewoon genieten.
dat voel/ merk je wel als iemand echt verliefd op je is denk ik!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil 't ook wel en idd als het wederzijds is.. Maar ik geloof diegene toch niet meer zomaar als ze tegen mij zeggen 'verliefd' te zijn.. Dus mjah, gaat bij mij wel 'n beetje over
Ach, vooralsnog is er maar 1 iemand waarvan ik wil dat ze verliefd op mij is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil 't ook wel en idd als het wederzijds is.. Maar ik geloof diegene toch niet meer zomaar als ze tegen mij zeggen 'verliefd' te zijn.. Dus mjah, gaat bij mij wel 'n beetje over
Juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ja dat is wel een vereiste bij het willen anders is t gewoon zwaar klote
quote:
Eeeej Duimquote:
Ah Pien! Ik vind je echt heel schattig nu!quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, vooralsnog is er maar 1 iemand waarvan ik wil dat ze verliefd op mij is...
[..]
Juist ja
Jaaa das zeker zwaar klotequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ja dat is wel een vereiste bij het willen anders is t gewoon zwaar klote
en ik las iets over een date enzo?? weet je al of ze meisjes ook leuk vind!?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, vooralsnog is er maar 1 iemand waarvan ik wil dat ze verliefd op mij is...
Ja, 1x en 'au' wat deed dat zeer toen het over was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:21 schreef mrbox het volgende:
Jaaa weekendquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik mag niks klagen
morgen nog ffies werken en dan weeeeeeeeeeeeeeekend
Maar daar sta ik dus niet meer voor open. Dan zal ze er echt tussen moeten wroeten.. Want ik neem die gok niet dat ik wel verliefd word en vervolgens 't standaard zinnetje 'ja je bent een leuke jongen maar <insert reden>' te horen krijg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat voel/ merk je wel als iemand echt verliefd op je is denk ik!
Hoi Caroolquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, 1x en 'au' wat deed dat zeer toen het over was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |