Over tackels gesproken, zoek eens op kockmeijer.quote:
geen oranje kledingstuk in mijn kastquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef n00000b het volgende:
Dan kijk je toch niet. Wedden dat jij met het WK helemaal in het oranje rondloopt.
Ontkracht wegens te groot risico op blijvende oorschadequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Siniti het volgende:
Het wekelijkse Rugby vs Voetbal topic, die mag ik niet missen!
Rugby-mietjes met hun helmen_!
[ afbeelding ]
Wel eens vierende voetballers gezienquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef KirkLazarus het volgende:
RugbyLekker op een hoopje mannen liggen hé?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ontkracht wegens te groot risico op blijvende oorschade
C. Ronaldo is niet representatief. Verder kuttopic.quote:
Ajaxquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Voetbal![]()
Homo's die niet van voetbal houden
Nee Peter Cech dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef viezerdt het volgende:
[..]
wel eens van bloemkool oren gehoord ?
[..]
Desunoto
Mijn broer speelt rugby. Grappige is trouwens dat ik scheidsrechters bij rugby heb zien fluiten terwijl zij zelf niet eens wisten waaromquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef viezerdt het volgende:
[..]
wel eens van bloemkool oren gehoord ?
Geeneens een van jouw eigen 'Voetbalquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:35 schreef Oldbie het volgende:
Zeer goede klacht
Bij deze nomineer ik dit topic voor topic van het jaar
Je nomineert jezelf toch niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geeneens een van jouw eigen 'Voetbal' topics?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef viezerdt het volgende:
Wat is er nou mannelijker? Met volle snelheid op elkaar afrennen en elkaar keihard vloeren of een poging doen om de ander te vloeren en als een wijf op de grond te gaan liggen huilen...
Weet jij wel wat rugby is? We hebben het niet over american football.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:45 schreef sjonbeton het volgende:
Rugbytalentloze volgevroten mietjes met helmen en andere bescherming
Nee geen flauw idee maar je hapt zo lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Weet jij wel wat rugby is? We hebben het niet over american football.
Yep, mooi tillen in de lineout. Wel de bal veroverd om Engeland even een lesje te leren.quote:
Ik hap niet. Ik lach je uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Nee geen flauw idee maar je hapt zo lekker
quote:
Ach, mijn staande argumenten zijn nog niet ontkracht, dus waarom meer argumenten bedenken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ah, siniti zit ook zonder verdere "argumenten"
heb ik jou al eens uitgelegdquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik zag gisteren bij voetbal een scheids niet fluiten waar het wel moest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn broer speelt rugby. Grappige is trouwens dat ik scheidsrechters bij rugby heb zien fluiten terwijl zij zelf niet eens wisten waarom
Ja dat gebeurt, dat scheidsen iets niet zien. Maar ergens om fluiten terwijl je niet weet waarom je fluit vind ik wel heel raar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef Oldbie het volgende:
Ik zag gisteren bij voetbal een scheids niet fluiten waar het wel moest.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef viezerdt het volgende:
Wat ik ook gewoon mis bij voetbal is het volgende:
een stukje sportivity:
naar de scheids. zo zie je bij voetbal de kleinste kut mannetjes een grote bek tegen de scheids. zo zie je in rugby gasten die 2kopper langer en breder zijn hun bek houden als de scheids een beslissing maakt.
naar elkaar. na de wedstrijd vormt een van de teams veelal een linie om elkaar allemaal even de hand te schudden, in voetbal worden ook wel eens wat handen gegeven maar niet op dezelfde manier.
fans zitten allemaal door elkaar en gaan niet lopen fluiten tijdens andermans volkslied oid.
Hmmm, jij hebt het over je broer die rugby speelt en een scheids die fluit voor iets dat hij niet weet: amateur rugby. Ik heb het nu over professioneel voetbal. Tot twee keer toe fluit de scheids niet voor een overduidelijke penalty.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt, dat scheidsen iets niet zien. Maar ergens om fluiten terwijl je niet weet waarom je fluit vind ik wel heel raar.
En waarom kijk jij überhaupt voetbal als je het zo haat
Bij rugby hebben ze de wijze beslissing genomen om nog een scheids bij het spel te voegen die gebruikt maakt van videobeeldenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt, dat scheidsen iets niet zien. Maar ergens om fluiten terwijl je niet weet waarom je fluit vind ik wel heel raar.
En waarom kijk jij überhaupt voetbal als je het zo haat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:01 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Bij rugby hebben ze de wijze beslissing genomen om nog een scheids bij het spel te voegen die gebruikt maakt van videobeelden
Ook totaal ongegrond. Bij rugby heb je zowel grote 'lompe' spelers als kleine snelle en atletische jongens. En dat je voor rugby geen talent nodig heb slaat al helemaal als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Terechtplus1 het volgende:
Voor rugby hoef je alleen groot en lomp te zijn.
Voetbal daarentegen is een geweldige sport waar je talent voor nodig hebt,
Kortom: ze staan elkaar nog net niet in de kont te neukenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef viezerdt het volgende:
Wat ik ook gewoon mis bij voetbal is het volgende:
een stukje sportivity:
naar de scheids. zo zie je bij voetbal de kleinste kut mannetjes een grote bek tegen de scheids. zo zie je in rugby gasten die 2kopper langer en breder zijn hun bek houden als de scheids een beslissing maakt.
naar elkaar. na de wedstrijd vormt een van de teams veelal een linie om elkaar allemaal even de hand te schudden, in voetbal worden ook wel eens wat handen gegeven maar niet op dezelfde manier.
fans zitten allemaal door elkaar en gaan niet lopen fluiten tijdens andermans volkslied oid.
Die sporten zijn nu eenmaal minder belangrijk (financieel, maatschappelijk, etc)quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht.
Voetbal is ontzettend overrated. Ik kan een potje voetbal wel waarderen, ook om naar te kijken (mooie gespierde benen e.d.) , maar er worden hier in NL ook nog veel andere sporten beoefend alleen aan voetbal word in verhouding echt zoveel aandacht besteed. Dat vind ik erg jammer.
haha latente homoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kortom: ze staan elkaar nog net niet in de kont te neuken
Nee, echte kerels hoor.
Ach man, als respect voor jou gelijk staat aan "in de kont neuken"....nee, dan houdt het echt wel op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ehhh... want?
Je had verder ff niks meer he?
Nee hoor, maar het komt nogal theekranserig op me over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach man, als respect voor jou gelijk staat aan "in de kont neuken"....nee, dan houdt het echt wel op.
Voetbal is oorlog? Met jankende mietjes op het veld omdat een supporter een windje heeft gelaten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het komt nogal theekranserig op me over.
Voetbal is oorlog. Als je liever thee wil dan moet je vooral lekker je heil zoeken op en rond het rugbyveld.
Dat de voetballers een beetje nichten zijn ben ik helemaal met je eens. Ik speel dan ook geen voetbalquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog? Met jankende mietjes op het veld omdat een supporter een windje heeft gelaten?
En daarom hebben zij bescherming (scheenbeschermers)....iets waar de voetballers op afgeven bij rugbyspelers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat de voetballers een beetje nichten zijn ben ik helemaal met je eens. Ik speel dan ook geen voetbal
Anderzijds krijgen de benen van een profvoetballer toch best wat te verduren.
Zal me persoonlijk worst wezen. Rugwie? Het is niet voor niets een zeslanden toernooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En daarom hebben zij bescherming (scheenbeschermers)....iets waar de voetballers op afgeven bij rugbyspelers.
Zo hypocriet
Toedels.quote:Nu ga ik lekker even eten.
Dat jij twee overduidelijke penalties ziet zegt al heel wat over jouw en voetbal. Die eerste handsbal valt inderdaad over te twisten en was wss een penalty, maar die tweede was 100% geen penalty. Die bal kwam in zijn oksel, hij kan zijn armen moeilijk afhakkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt het over je broer die rugby speelt en een scheids die fluit voor iets dat hij niet weet: amateur rugby. Ik heb het nu over professioneel voetbal. Tot twee keer toe fluit de scheids niet voor een overduidelijke penalty.
Lijkt mij een stuk kwalijker dan een hobbyist die een fout maakt.
Waar zeg ik dat ik voetbal haat? Je leest weer tussen de regels door.
heb jij uberhaupt ooit wel eens een rugbybal vastgehad?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:28 schreef Agiath het volgende:
Rugby, de sport voor de mensen met het minste balgevoel, je hoeft dat ding alleen maar vast te houden en keihard naar voren rennen, wat een lompe kankersport zeg, ongelofelijk
Rugbybal vasthouden en gooien =/= balgevoel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef pedo-poes het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt ooit wel eens een rugbybal vastgehad?als jij zoveel balgevoel hebt mag jij best een rugbyballetje komen gooien hoor, kijken wie er veel balgevoel heeft
probeer jij die bal dan maar eens te gooien zonder dat ie alle kanten opdraait. misschien toch íetsje moeilijker dan je denktquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Rugbybal vasthouden en gooien =/= balgevoel.
Geef me 2 dagen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef pedo-poes het volgende:
[..]
probeer jij die bal dan maar eens te gooien zonder dat ie alle kanten opdraait. misschien toch íetsje moeilijker dan je denkt
Dat kan ik al. Is totaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:42 schreef pedo-poes het volgende:
[..]
probeer jij die bal dan maar eens te gooien zonder dat ie alle kanten opdraait. misschien toch íetsje moeilijker dan je denkt
ik kan ook van een gebouw van 25 verdiepingen springen en het overleven, maar ik ben dan ook een internetheld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat kan ik al. Is totaal niet moeilijk.
Doen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef pedo-poes het volgende:
[..]
ik kan ook van een gebouw van 25 verdiepingen springen en het overleven, maar ik ben dan ook een internetheld.
Jewel maar ik had ff geen zin meer om serieus in te gaan op al die standaard voetbal fan reacties met plaatjes van scrums en als enige opmerking stel homo's. want dan is het meteen overduidelijk dat je zelf een beetje moeite heb met het onderdrukken van je homosexuele gevoelens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ehhh... want?
Je had verder ff niks meer he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |