ze heeft al een paar keer gesprokenquote:
Dank !quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ie_NL_07-05-2009.xml
bij 8:30 min.
ik niet omdat het ELINE is .. maar omdat het een opdracht is.. en ik het leuker vind als ze wat moeten inleverenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Pek het volgende:
Jullie willen wel erg graag dat ze faalt, hè?
Nou jullie...ik niet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Pek het volgende:
Ik kan het niet vinden, maar ik heb er ook weinig geduld voor om het terug te luisteren, het enige is idd dat ik haar 'mmm' hoor zeggen bij de zin 'Ik heb verdomd veel zin om uit te gaan als ik hieruit ben.'quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Dottey het volgende:
maakt ook niet uit.. want ze had ook al in de keuken gesproken las ik ergens?!![]()
is der al band van?
ja dat klopt ze stonden de worstjes te bakkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:54 schreef Dottey het volgende:
maakt ook niet uit.. want ze had ook al in de keuken gesproken las ik ergens?!![]()
is der al band van?
Eline, Amber en Marielin hebben het daar tot nu toe wel het gemakkelijkst volgens mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Pek het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline, Amber en Marielin hebben het daar tot nu toe wel het gemakkelijkst volgens mij
Pim spelen is best een moeilijke rol. Maar weinig tekst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |