niet als biefstukje gelijk heeftquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij al de meeste luxe artikelen van haar lijstje en nu vanavond weer een lekker eten.
jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik pm je even een link van het filmpje, wil je dan even aangeven waar het is?
Vergeet ook niet dat Amber ook in die kist heeft gelegen en al twee keer vieze dingen gegeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline, Amber en Marielin hebben het daar tot nu toe wel het gemakkelijkst volgens mij
vind dat marielin van de meiden zich toch best wel goed inzet bij de opdrachten.Peuken minder sterk net als peterquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline, Amber en Marielin hebben het daar tot nu toe wel het gemakkelijkst volgens mij
die luxe artikelen die die ze heeft deelt ze met de andere bewoners haar shampoo en haar deo......quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij al de meeste luxe artikelen van haar lijstje en nu vanavond weer een lekker eten.
Niet zo snel, het is 300MB wat ie binnen moet halenquote:
Ja, best wel tegenstrijdig he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef arwen10 het volgende:
[..]
die luxe artikelen die die ze heeft deelt ze met de andere bewoners haar shampoo en haar deo......
eerst klaagt iedereen over haar piep stemmetje en nu willen de meeste haar al weer horen of sterker nog ......iedereen hier hoort haar al... zelfs als ze geen kik geeft
Ga ik helemaal in mee! En dat geschrijf moet acuut stoppen vind ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef snetje het volgende:
we kunnen ze ook allemaal 8 uur lang de vogeltjesdans laten doen .... ja ik verveel me
Ik heb geduldquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo snel, het is 300MB wat ie binnen moet halen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef arwen10 het volgende:
[..]
die luxe artikelen die die ze heeft deelt ze met de andere bewoners
Altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geduldEn bedankt voor je moeite!
sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo snel, het is 300MB wat ie binnen moet halen
smakelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Hou toch op over Calimero, ze heeft nog helemaal niks gepresteerd.
Eerste duel: Hondenvoer weigeren.
Groeps/fysieke opdracht: Op haar dooie gemakkie fietsen, that's all.
En nu haar piepsnavel houden, wat blijkbaar moeilijk te controleren is.
Fail in het kwardraat die Calimero.
Smakelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |