Tienduizend kikkertjes in de maandquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ga binnenkort verhuizen, dan gaat de huur met bijna 500 euro omhoog
ff uitrekenen hoeveel kikkertjes ik daarvan kan kopen
Da's bijna 14 per uur!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Tienduizend kikkertjes in de maand
allemaal de bodemloze punt inquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Tienduizend kikkertjes in de maand
Had je er ook een briefje bijgedaan? Of er een vlaggetje ingeprikt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Had de huurbaas bij mij toen ik op kamers zat ook gedaan.
Totdat hij 4 weken op rij een dikke bola voor zijn deur vond, uitgescheten door ondergetekende.
Toen was dat zo over.
Wel als je van de studiefinanciering die je krijgt niet eens je huur kan betalen er dan nog collegegeld boeken eten kleren shit bier zooi enz bij moet komenquote:
toch wel eentje van 34m2 hoop ik dan. Amersfoort????!?!?!?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn huur is maar 6 euro omhoog gegaan.nu 326,- dus prima te doen voor een kamer in een studentenhuis in het centrum van amersfoort.
Ja ik kan genoeg leukere dingen bedenken die ik met dat geld kan doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef Cybey het volgende:
Dat luistert nogal nauw met je uitkering, he?
18m2quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef flexster het volgende:
[..]
toch wel eentje van 34m2 hoop ik dan. Amersfoort????!?!?!?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn huur is maar 6 euro omhoog gegaan.nu 326,- dus prima te doen voor een kamer in een studentenhuis in het centrum van amersfoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |