De brugklas is voor de TS al heel wat jaartjes terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nou nou... je maakt tegenwoordig wat mee in de brugklas
Die zou je toch voorover willen bukken om helemaal stuk te scheurenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Timmor het volgende:
Wat is er trouwens mis met rood haar...????
[ afbeelding ]
Zij werkt op de wcquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat er om dat het rood en kort tegelijk is, deze dame daarentegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
En daarvoor zijn we je dankbaar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef Timmor het volgende:
[..]
Bij ons ja... krijg gewoon geen genoeg van die pic, wil Fok!ers deze dan ook niet onthouden
Mijn broer heeft me vroeger geleerd om de lekkere vrouwen te krijgen, je vaak eerst een lelijke wat aandacht moet gevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Kontflossen het volgende:
[..]
Keuze tussen een lelijke vrouw aandacht geven of een beetje fokken lijkt me simpel toch?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nou nou... je maakt tegenwoordig wat mee in de brugklas
goor gothic wijfquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zou je toch voorover willen bukken om helemaal stuk te scheuren![]()
Je kan toch ook gewoon niet naar de les gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef Kontflossen het volgende:
[..]
Keuze tussen een lelijke vrouw aandacht geven of een beetje fokken lijkt me simpel toch?
Dat het zo nep als wat is in dit geval.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:04 schreef Timmor het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige impressies moet je laten zoals ze zijn.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vraag me af hoe ze er van de voorkant uitziet, misschien valt ze wel heel erg tegen
Blijf jij maar lekker bij je opblaas schaapjes...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dat het zo nep als wat is in dit geval.
Hij heeft 't gewoon nog nooit gedaan xDquote:
Of het is een kerel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vraag me af hoe ze er van de voorkant uitziet, misschien valt ze wel heel erg tegen
Faalhaas deluxe die "alle gothics zijn viesquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:07 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Hij heeft 't gewoon nog nooit gedaan xD
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Ensaf het volgende:
Onterechte klacht.
Wat is er immers mis met een vlot kapsel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |