Nee, dan kan je het beter beschrijven als een hap eruit aan de zijkantquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?
Neuken ook voor een aantal hierquote:
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?quote:
1 Goeeeeeeeeeeeeeeede Middagquote:
Wat is er mis met rival?quote:
Dat is een reactie op KFquote:
Er is in 1985 wel geneukt voor mij, telt dat ook?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
daarom vind je die festivals zo gezellig
ja hoor jonkiequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er is in 1985 wel geneukt voor mij, telt dat ook?
Jammer dat 19:85 geen geldige tijd isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?
Jij op XTC lijkt me wel apart eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.
t is toch beetje afkicken zonder.... dan maar zuipen he... maar dat mag dus ook niet teveel....
* Murmeli is maar een beetje verslavingsgevoelig hoor....
Vandaar je overaanwezigheid op fokquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.
t is toch beetje afkicken zonder.... dan maar zuipen he... maar dat mag dus ook niet teveel....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
daarom vind je die festivals zo gezellig
Huh ik dacht dat dat tegen rival werd gezegdquote:
Nee hoor,quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat dat tegen rival werd gezegd
Het is gewoon een leuke extra, ik weetetquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uuh schatje...hoezo beetje??quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou ik met drugs op nog steeds doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat zou mii niet eens verbazen idd, dat het gebruik van xtc voor veel mensen idd de gezelligheid van een festival bepaald. Want normaal als ze 3 dagen lang verplicht in de modder moesten glijden, in een tentje slapen en in de rij voor de douche/pisbak moesten staan zijn de meeste dood sjaggo en klagen ze 4 maanden lang over een kut weekend op de camping.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat zou mii niet eens verbazen idd, dat het gebruik van xtc voor veel mensen idd de gezelligheid van een festival bepaald. Want normaal als ze 3 dagen lang verplicht in de modder moesten glijden, in een tentje slapen en in de rij voor de douche/pisbak moesten staan zijn de meeste dood sjaggo en klagen ze 4 maanden lang over een kut weekend op de camping.
Iedereen wilt dat toch met mij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat dat tegen rival werd gezegd
die is alleen niet op lowlands, omdat ie geen kaartje gekocht heeft en nog paar andere redenen ervoor had om niet te gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het is gewoon een leuke extra, ik weetet![]()
Misschien dat kwaak je een beetje in toom kan houden?
zeg moet jij niet werken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ow, wie is jouw vervanger dan bij afwezigheid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die is alleen niet op lowlands, omdat ie geen kaartje gekocht heeft en nog paar andere redenen ervoor had om niet te gaan.
erg he... kan niet ineens mijn huis schoonkrijgen in 1 topic .... en zij lullen hem zo volquote:
quote:
Iedereen wil toch met jou?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ow, wie is jouw vervanger dan bij afwezigheid?
Ik doe zelden drugs en zeker niet op een festival maar ik vind het toch leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die positie is nog steeds vacantquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ow, wie is jouw vervanger dan bij afwezigheid?
euh.. no commentquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
plantjes oproken is ook roesbevorderend he
Ja ik moest 3 vragen van een klant uitzoeken om dat de belastingdienst bij hun op bezoek komt. Zit het vorige topic volquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erg he... kan niet ineens mijn huis schoonkrijgen in 1 topic .... en zij lullen hem zo vol
Het zijn nog mooie plantjes ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik moest 3 vragen van een klant uitzoeken om dat de belastingdienst bij hun op bezoek komt. Zit het vorige topic vol
dat doe ik dan weer wel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |