Nee, dan kan je het beter beschrijven als een hap eruit aan de zijkantquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een gat? Net als een piercinggat zeg maar?
Neuken ook voor een aantal hierquote:
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?quote:
1 Goeeeeeeeeeeeeeeede Middagquote:
Wat is er mis met rival?quote:
Dat is een reactie op KFquote:
Er is in 1985 wel geneukt voor mij, telt dat ook?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
daarom vind je die festivals zo gezellig
ja hoor jonkiequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er is in 1985 wel geneukt voor mij, telt dat ook?
Jammer dat 19:85 geen geldige tijd isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij hebt voor het laatst in 1985 geneukt?
Jij op XTC lijkt me wel apart eigenlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.
t is toch beetje afkicken zonder.... dan maar zuipen he... maar dat mag dus ook niet teveel....
* Murmeli is maar een beetje verslavingsgevoelig hoor....
Vandaar je overaanwezigheid op fokquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha.... ook wel eens zonder drugs hoor. dit jaar ook zonder drugs.... maar ja met is wel leuker ja.
t is toch beetje afkicken zonder.... dan maar zuipen he... maar dat mag dus ook niet teveel....
* Murmeli is maar een beetje verslavingsgevoelig hoor....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
daarom vind je die festivals zo gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |