Roze is prima.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven ene roze polo gekocht.
Ik ga geen shoarma bij de patatzaak halen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
shoarma![]()
ga die maar eens bij een patatzaak hier om de hoek halen
Nou hij is niet helemaal roze gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga weer verder met awesome zijn.
Doei.
ik zag je ego al aankomen, via google earthquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Yeah, I did lol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 putaquote:
Dus als je één post in een SC maakt, ben je geïncorporeerd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
Dan hoor je er dus niet bij, vlegelquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
haha dwaas ik zit hier al sinds deel 8 maarja posten weiger ik kijk maar bij deel 8 puta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
Mn collega's zijn zo aan het schreeuwen dat ik er koppijn van krijg.
En nee, ik ga natuurlijk niets zeggen; ik open er een topic over
Volgens mij niet, hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook collega's die zelfs reclame nabouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |