Nee, de wereld draaid om ikke.quote:
1 van de beste scenes uit terminator 2quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef DoctorB het volgende:
Een elleboogstoot had die zwarte tanden uit zijn gifmaul gerost. Waarom niet gedaan?
Rokers zijn inderdaad paupers.
Eens met klacht
you see me trollin', they hatin'quote:
mooi rood kruisje. Handig zo'n proxy, geen idee wat je bedoelt.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef DoctorB het volgende:
[..]
mooi rood kruisje. Handig zo'n proxy, geen idee wat je bedoelt.
O, ik zie het plaatje al:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]hij staat er gewoon hoor.
En als je hem niet kan zien:
- Eigenschapen
omdat die gozer links de jonge john o' connor isquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:03 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Je weet het nooit hier <.>
En dan nog, why terminator?
Da's lullig, hij beheerst de taal gewoon niet beter dan dat...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
Je bent wel heel gefrustreerd gezien je spelfouten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Zaith het volgende:
[..]
O, ik zie het plaatje al:
[ afbeelding ]
Damn <.> nu je het zegtquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
omdat die gozer links de jonge john o' connor is
[ afbeelding ]
Heel leuk en aardig, maar het valt allemaal wel mee als je de OP leest.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Da's lullig, hij beheerst de taal gewoon niet beter dan dat...
Past wel in het plaatje dat we in dit land onbewust steeds asocialer worden. Daar doen we vrolijk allemaal aan mee. Je hebt vast ook wel je eigen aso eigenschappen waar weer iemand anders zich aan ergert...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Zaith het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar het valt allemaal wel mee als je de OP leest.
Wat vinden jullie van die rook blazende falers? Zelf nog wat verhalen over die slangen?
Dus? Het topic gaat niet over mij als persoon, maar over deze falers en hoe zij mij tegen zitten. Punt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Past wel in het plaatje dat we in dit land onbewust steeds asocialer worden. Daar doen we vrolijk allemaal aan mee. Je hebt vast ook wel je eigen aso eigenschappen waar weer iemand anders zich aan ergert...
Oh, je hebt er persoonlijk dus geen last van, want het gaat niet over jou, maar je wilt gewoon wat te zeiken hebben? Dat is wel heel erg Nederlands, hoor...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dus? Het topic gaat niet over mij, maar over deze falers. Punt.
Huh?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, je hebt er persoonlijk dus geen last van, want het gaat niet over jou, maar je wilt gewoon wat te zeiken hebben? Dat is wel heel erg Nederlands, hoor...
Zeiken om te zeikenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oh, je hebt er persoonlijk dus geen last van, want het gaat niet over jou, maar je wilt gewoon wat te zeiken hebben? Dat is wel heel erg Nederlands, hoor...
failquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
omdat die gozer links de jonge john o' connor is
[ afbeelding ]
Je sprak jezelf even tegen. Ik begrijp je verder helemaal, je hoeft niet de rook van een ander voor je bek te hebben, zeker niet gewoon op straat. Maar een roker zal nooit begrijpen hoe smerig het is, aangezien hij/zij dat zelf niet als zodanig ervaart, daar moet je wel een heel klein beetje (echt maar een heel klein beetje hoor) rekening mee houden...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:39 schreef Zaith het volgende:
[..]
Huh?
Je 'zeikt' over een post op het internet. Hoe wil jij jezelf dan wel niet noemen?
Ik klaag ten minste over iets wat mij oprecht tegen zit en irriteert.
wat begrijp je niet aan "proxy"quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]hij staat er gewoon hoor.
En als je hem niet kan zien:
- Eigenschapen
- Ctrl+c url
- Klik adres balk
- Ctrl+v, enter
Daar hadden we vroeger beter wat minder streng in kunnen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef CaptainCookie het volgende:
TS mocht vroeger nooit meeroken op het schoolplein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |