Dat is zeker, bovenal een mooie strakke keuken is het ook een functionele keuken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:52 schreef Dulk het volgende:
strakke keuken hoor! en lekker veel ruimte overal
Het is dan te vochtig in huis. Dan kan je het beste een bouwdroger huren. Te lang voordat het droogt is ook niet goed (kans op evt. schimmelvorming).quote:Het zou voor een weekje zijn,
maar omdat het echt niet wil drogen
zitten we inmiddels alweer op 3,5 week.
Je moet het van tevoren doen voordat je ze uploadt in tinypicquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef KlusMolletje het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat even weten hoe ik dat moet doen,
ik doe altijd uploaden in tinypic...
en dan ??
Graag in simpel Nederlands (brabants) ik snap het anders niet:D
Check. Ga ik het vertellenquote:
dan moet je nog wel met de oude paint werkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check. Ga ik het vertellenIk doe het wel jip en janneke, als het te simpel is moet je me maar vergeven
Okee, al je ploatjes zijn nu 1600 pixels breed en we moeten naar 600. In paint kun je alleen procentueel verkleinen, dus ff uitrekenen hoeveel procent van 1600 we moeten hebben om bij 600 te komen, da's 37,5. Voor het gemak even afronden naar beneden, dus 35%.
Dan ga je naar afbeelding -> formaat wijzigen/hellen:
[ afbeelding ]
Dan verander je zowel horizontaal als verticaal in 35% (als je het niet allebei doet krijg je een heel raar plaatje)
[ afbeelding ]
Dan is je plaatje verkleind, nog even opslaan als JPEG, en even onder een andere naam zodat je je plaatje makkelijk kan terugvinden voor tinypic. Ik maak meestal een nieuw mapje aan dat ik "Fok" oid noem, en waar ik alle verkleinde plaatjes in zet, zodat je grote originelen nog gewoon bewaard blijven
Succes
dan blijven de plaatjes even groot, maar maak je er een thumbnail van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:57 schreef Beijtje het volgende:
Ehm ik doe het altijd zo (spaties even wegdenken) [ img = 360 ] urlvanplaatje.photbucket.com/blaaaa [ / img ]
Das toch hetzelfde maar dan makkelijker, of niet en hebben jullie ook moeite met mijn plaatjes?
Geef mij maar eenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:08 schreef KlusMolletje het volgende:
Schattig nieuw verwarminkje op de overloop
[ afbeelding ]
is er zoiets als nieuwe paint? Laptop is nu een jaar oud...quote:Op donderdag 4 maart 2010 06:24 schreef Dulk het volgende:
[..]
dan moet je nog wel met de oude paint werken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:14 schreef KlusMolletje het volgende:
Mijn laptop is ook een jaar oud,
en dit is het resultaat......
[ afbeelding ]
status van ons PALEIS bouwvalletje gisteravond.
Laat jullie weten of dit zo duidelijk is ?
Zeg ga eens leuk doenquote:
Hihi geen oud lakens toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:36 schreef Beijtje het volgende:
Mooi zeg! (Dat met die kranten ga ik vanaf morgen ook doen, haha, wat een gezicht...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |