Juist heeft ook een grote overeenkomst met iets als paintball, terecht dat een hakenkruis in het openbaar verboden is lijkt me. Al genoeg kaalkopjes daar die zonder vlag hun mening kunnen ventileren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef Penisbaard het volgende:
Duitsers en dingen verbieden.Zelfs hakenkruizen zijn verboden daar, een beetje je eigen geschiedenis ontkennen
Zo jammer dat hakenkruis dat slechte imago heeft meegekregen uit WO2quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist heeft ook een grote overeenkomst met iets als paintball, terecht dat een hakenkruis in het openbaar verboden is lijkt me. Al genoeg kaalkopjes daar die zonder vlag hun mening kunnen ventileren.
Ga eerst eens paintballen voordat je domme dingen zegt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Kai-Itza het volgende:
Dus waar gaan al die gefrustreerde shooterfans nu heen?
Schietbanen met echte wapen...goed bedacht Duitsland
![]()
*mompelt iets over averrechts effect*
Tja...zijn meer dingen die daar een slecht image aan over hebben gehoudenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Zo jammer dat hakenkruis dat slechte imago heeft meegekregen uit WO2
Schoolshooters zijn zonder uitzondering aan de anti-depressiva.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:51 schreef Unstoppable het volgende:
Eindelijk! Ik snap niet dat iedereen maar zit te hameren op de zogenaamde oorzaak van die schietpartij op school. Steeds maar roepen dat het kwam doordat die gast bij een schietvereniging zat, zijn vader een enorme wapencollectie had rondslingeren en hij gewoon "gek" was. Fijn om te horen dat nu eindelijk de echte oorzaken eens aangepakt worden.
Paintballlasergamen
schietspellen
actiefilms
rapmuziek
bratwurst
Dit dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:51 schreef Unstoppable het volgende:
Eindelijk! Ik snap niet dat iedereen maar zit te hameren op de zogenaamde oorzaak van die schietpartij op school. Steeds maar roepen dat het kwam doordat die gast bij een schietvereniging zat, zijn vader een enorme wapencollectie had rondslingeren en hij gewoon "gek" was. Fijn om te horen dat nu eindelijk de echte oorzaken eens aangepakt worden.
Paintballlasergamen
schietspellen
actiefilms
rapmuziek
bratwurst
Ik heb gepaintballt en dat is sarcasme mkay? Ik ben TEGEN het verbod...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga eerst eens paintballen voordat je domme dingen zegt..
Dat bedoelde ik met mijn post.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus.Die vader had een enorme wapencollectie maar ze verbieden paintball
Dus paintball is voor gefrustreerde shooterfans?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ik heb gepaintballt en dat is sarcasme mkay? Ik ben TEGEN het verbod...
[..]
Dat bedoelde ik met mijn post.
Nopes, maar gefrustreerde shooterfans spelen het welquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dus paintball is voor gefrustreerde shooterfans?
Gast schiet school omdat hij teveel SpongeBob Schwammkopf heeft gekeken, regering verbied paintballen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |