Thanks!quote:
Interessant! Dankje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
http://www.w3schools.com/sql/default.asp
Dat helpt vast ook wel
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef Civilian het volgende:
Ben nu bezig een site te backuppen.. 15.000 files kopieëren, daar word je niet vrolijk van
eerst naar links, dan naar recht en dan weer naar links kijken als je oversteekt.. Behalve in Engeland.quote:
dag zoon!quote:
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:24 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als ik sql beetje ken word dat toch 1 mega lang .sql file of niet?
met andere woorden gaat automatisch?
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?quote:
huh?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt, hoe leg je aan een organisatie uit dat ze aan een dood paard lopen te trekken ?
De bloedsporen en de stinkende lucht zegt ze iig niets
oquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
tar -czf mijnsite.tgz *quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah SQL backuppen is geen probleem, als je dat goed doet wordt 't niet zo heel groot..
Ik ben alleen niet de database aan het backuppen, maar de daadwerkelijke files zelfscripts, css, plaatjes, js noem de hele meuk maar op
Hey Fok!mamaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dag zoon!
Owww...trouwens gisteren Milow was echt leuk. Dreamer vond het ook leuk en het was ook gezellig met Dreamer en haar vriendinnetje![]()
![]()
Milow is echt wel goed live, hij maakte er helemaal wat leuks van, en bovendien: lekkere kale vent wel, met een lief belgisch accentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |