complotquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of staat er rechts boven in een vaag logo met een M erin?
Bij mij staat er een Enron logoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of staat er rechts boven in een vaag logo met een M erin?
Ik hoorde het ook, dacht ook alquote:
Hier doet ie nog niks. Kritiek, want ik heb hier geen kabel/digitenne, en ik moet nog eten, dus naar de kroeg kan ik ook niet. :squote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef Vivoex het volgende:
Werkt de stream al bij jullie?
wat een bull shitquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef SneakerPimp het volgende:
[..]
Hier doet ie nog niks. Kritiek, want ik heb hier geen kabel/digitenne, en ik moet nog eten, dus naar de kroeg kan ik ook niet. :s
Nee, als ik niet snel eet geraak ik in katabole staat, en dat hindert mijn spiergroei.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een bull shitje kunt echt wel zonder te eten naar de kroeg, neem je daar wat bittergarnituur en zulks tosti ofzo
.
Of deze opmerking van jou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vraag me serieus af wat dat gesprekje van zonet toevoegt voor de echte voetballiefhebber.
Hardcore.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef SneakerPimp het volgende:
[..]
Nee, als ik niet snel eet geraak ik in katabole staat, en dat hindert mijn spiergroei.
Daarnaast vreet ik geen bittergarnituur.
'Wie wordt de speler van de avond, Ronald? Messi of Ronaldo?'quote:
Alleen behoorlijk kwetsbaar achterin nu..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
Barcelona goede opstelling!
Wat mijn opmerking toevoegt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |