Dat bedoel ik met "aanhang", hangjas!quote:
Ik heb nog geen aanhang(er)quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met "aanhang", hangjas!
jah inderdaadlquote:
met plezierquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat het bij deze baas niet lukt, misschien bij Goldfinger...
[..]
In een kopje
sperma op mijn lichaam is
doe dan maar in mijn mond
Like WTFquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Friday12 het volgende:
Dieven stelen huis en haard
sterk staaljte![]()
![]()
Het is donderdag jah, dus vanaf vandaag heb je die wel... ookal weet je het zelf nog niet hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is donderdag jah, dus vanaf vandaag heb je die wel... ookal weet je het zelf nog niet hahahadan nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOG steeds niet
* Crazy-M is te hyper nu
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
* tripack past Crazy-M een valium toequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan nog:
NOG steeds niet
* Crazy-M is te hyper nu
dat zei ik nietquote:
Ik zie het!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan nog:
NOG steeds niet
* Crazy-M is te hyper nu
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
waar het hart van vol zit loopt de mond overquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is donderdag jah, dus vanaf vandaag heb je die wel... ookal weet je het zelf nog niet hahahaamerican pie 1 die dude(naam vergeten ozz ofzo?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen DeToXiC!quote:
Whehehequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of ergens gaan pitten, is toch wel een optie?![]()
Desnoods pitten we naast de BBQ! hahahaha
Gooi je verkeerde worst op de BBQquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Strak plan haha
meestal ook nog wel warm als je flink gestookt hebt
Morguuuhquote:
Je moet een BBQ ook niet swaffelen als ie warm isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Gooi je verkeerde worst op de BBQ
Ik heb wel voor hetere vuren gestaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moet een BBQ ook niet swaffelen als ie warm is
Tijdje geleden alweer toch?quote:
ik zal proberenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zie het!
[ afbeelding ]
Vanavond niet doen he!
[ afbeelding ]
Zie ik jou wel doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je moet een BBQ ook niet swaffelen als ie warm is
its feeling hot hot hotquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Gooi je verkeerde worst op de BBQ
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb wel voor hetere vuren gestaan
Hahahahahaha, snap je hem? Hetere vuren... zucht laat ook maar
lolquote:
Heb je geprobeerd een bosbrand uit te swaffelen ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb wel voor hetere vuren gestaan
Hahahahahaha, snap je hem? Hetere vuren... zucht laat ook maar
Is alweer een tijdje geleden inderdaad...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tijdje geleden alweer toch?
Of kom ik hier gewoon erg weinig de laatste tijd
Zalquote:
Gast ik ben aan het werk, jeweetschquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd een bosbrand uit te swaffelen ofzo?![]()
Wat ben je weer cryptischhhhhhhhh bezig vandaag... gaat het wel goed met je? hahahaha
jouw tong?quote:
Ik ben zo ontzettend flauw vandaagquote:
*WRAF* Riep iemand Likkende Lasie?quote:
"werk"? .... werk?! Waar ?!......quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik ben aan het werk, jeweetsch
mijn tekst....Wat doe je!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend flauw vandaag
Tegen antwoord: Moet je er wat zout en peper over heen gooien
Je snapt toch wel dat ik lyn bedoel met "quote:
hij zegt dat zijn tong het fijn vindt ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
je swaffelt dus niet met de tong hè...
Of je moet een lul + tong in 1 hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
je swaffelt dus niet met de tong hè...
GASTquote:
Dan is het taffelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij zegt dat zijn tong het fijn vindt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |