quote:
waar zien jullie die? ik zie alleen die poolquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
beetje jammer dat ze de hele tijd deze in beeld zetten
[ afbeelding ]
edit:samen in beeld nu:
[ afbeelding ]
ja, nu zit er ook niks en dan zoomen ze uit tot je de hele poel in beeld hebt..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar zien jullie die? ik zie alleen die poolik zit waarschijnlijk op de verkeerde cam te kijken
maar even de op goed doorlezen
aaah owkay thank you very muchquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, nu zit er ook niks en dan zoomen ze uit tot je de hele poel in beeld hebt..
zo gauw er beesten komen word de camera daar op gefocust( meestal dan althans, soms zijn ze volgens mij in slaap gevallen
)
Ja, ik heb daar ook met gekromde tenen naar zitten kijken. Maar ja, met het geld van die toeristen worden de lodge en de camera betaald hè.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
beetje jammer dat ze de hele tijd deze in beeld zetten
[ afbeelding ]
edit:samen in beeld nu:
[ afbeelding ]
Bij mij doet hij het gewoonquote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef Schunckelstar het volgende:
site doet het niet meer?
ik krijg steeds een error
serieus ja?quote:
Raar.. bij mij gaat hij gewoon naar de site en naar de cams.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
serieus ja?
gewoon africam.com?
want die laadt ie niet bij mij
Hoe is het afgelopen met de leeuw?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:18 schreef Disana het volgende:
Off-topic maar toch:
Op Elephant Plains ligt al twee dagen een gewonde leeuw. De leeuw heeft een gevecht gehad en had al een slechte heup. Daarom zit hij niet meer in een roedel en heeft hij honger. Sinds gisteravond ligt hij bijna de hele tijd te slapen en zijn tanden zijn gebroken omdat hij schildpadden moet eten. Zijn toekomst ziet er slecht uit.
Momenteel is er een jeep bij de leeuw die zijn lamp op het dier schijnt. Zijn ze gekomen om hem te helpen?
http://www.ustream.tv/channel/africam---elephant-plains
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |