Nou zit het serieus te overwegen ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:40 schreef Dowdoon het volgende:
Luister eens naar Veronica en open je wereld.
Rick van V. MoggeRick!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou zit het serieus te overwegen ja!
Eckdomquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die John Bakker
Is er al een fantopic voor die vent. Ik vind dat serieus een welkome onderbreking tijdens jocks als Eckdom![]()
![]()
Als je dat bij iedereen post die hier in KLB post heb je ook geen leven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Maudje het volgende:
Je kunt je natuurlijk ergens druk over maken...
Heb jij belangen in BNRquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Je moet ook gewoon BNR Nieuwsradio aanzetten!
Bowa, baas, ik ben het voor het eerst in tijden eens met je eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Die John Bakker
Is er al een fantopic voor die vent. Ik vind dat serieus een welkome onderbreking tijdens jocks als Eckdom![]()
![]()
Haha, lijkt er wel op hequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij belangen in BNR?
Wel eensch trouwens.
Dan is BNR idd de beste keus... Alleen vind ik het jammer dat minstens een derde van hun content de hele week door gerecycled wordt. Voor de derde keer luisteren naar een reportage over het bosbeheer van slowakije wat economisch zo interessant is ben je het wel beuquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha, lijkt er wel op he
Nee, ik vind het gewoon serieus het beste radiostation. Tevens is het één van de weinige zenders - naast 538 en 100% NL - die het doet in mijn auto, aangezien er een kutradio in heb zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |