Ik las wel dat Manchester United een miljoenenbod voorbereid op Cristiano Ronaldo... ow wacht...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil eigenlijk die Alex Ferguson Award ook wel winnen. Ik zou degraderen, maar ben toch 3e geworden. Ondanks dat ik noob ben. Kom maar op met die Award!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik las wel dat Manchester United een miljoenenbod voorbereid op Cristiano Ronaldo... ow wacht...
[..]
Ik las wel dat Manchester United een miljoenenbod voorbereid op Cristiano Ronaldo... ow wacht...
[..]
[..]
[..]
met die motoriek wel ja..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat jij er zo niet uit ziet anders zou ik zo denken dat jij dat bent!
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]als jou dag nu pas begint
Voor mij is ie al ff een tijdje bezig
Sorry voor de spam Gijs_ Maar ik vind m echt geniaal ik zit er nog steeds om te gniffelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:
ow dacht dat je nu wilde gaan dansenquote:
Heb ik ook best wel zin in.quote:
Man jou ava danst al 24 uur p\d voor je. Ik vraag me altijd af als ik die zie of jij geen adhd hebtquote:
en je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man jou ava danst al 24 uur p\d voor je. Ik vraag me altijd af als ik die zie of jij geen adhd hebt
quote:
Als we zometeen nog maar wat ruimte overhouden voor de laatste stemmenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry voor de spam Gijs_ Maar ik vind m echt geniaal ik zit er nog steeds om te gniffelen![]()
[..]
Ik heb al gezegd dat dat kan in mijn meet topic maar ze zijn toch weer terug gegaan naar jou topicquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als we zometeen nog maar wat ruimte overhouden voor de laatste stemmen![]()
Ķf nog even doorgaan zodat ik voor 16:00 u. nog een nieuwe kan openen!
Roept U maar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als we zometeen nog maar wat ruimte overhouden voor de laatste stemmen![]()
Ķf nog even doorgaan zodat ik voor 16:00 u. nog een nieuwe kan openen!
Toevallig heb ik dat jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man jou ava danst al 24 uur p\d voor je. Ik vraag me altijd af als ik die zie of jij geen adhd hebt
quote:
Dat verklaart een hoopquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef Lyzio het volgende:
Possie lijkt me ook wel een Ritalin-slikkert ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |