Inderdaad. En ik kan je nu al vertellen wát ze gaat veranderen, namelijk wie haar vriend is. Want als zij het probleem er niet van inziet ligt het probleem dus bij jou.quote:Ik denk dat het onvermijdelijk is er eens goed over te praten. En onvermijdelijk dat ze iets moet veranderen.
Right... alsof die niet weet waar ze mee bezig is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:38 schreef plafondtegel het volgende:IIk durf gewoon niet eens meer uit te gaan met haar. Op extreme avonden komt ze met 5nrs thuis ofzo. Dat zijn dat wel gasten die haar aanspreken, maar toch. Zij zegt dat ze gewoon graag haar vrienden erbij krijgt. Maar die gasten willen wat anders.
Voor wie het afvraagt ze is niet extreem jong (23)
Klopt idd. Ik ben ook bereid er een punt achter te zetten. Ik merk gewoon dat ik er anders aan onderdoor ga. Dat heb ik al eens gedaan en dat ben ik niet nog eens van plan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Right... alsof die niet weet waar ze mee bezig is...
Je moet je ook afvragen als je erover gesproken hebt (want je moet dat wel doen) en de uitkomst is niet zoals het je bevalt, of je er dan mee door moet gaan... Want de kans dat ze niet doorheeft waar ze mee bezig is is denk ik best klein op die leeftijd imho. Wordt jij er vrolijk van, zo te zien niet, en het lijkt (je post het hier niet voor niks) alsof dat niet beter gaat worden op korte termijn als er niks veranderd.
Dus als zij zich niet een beetje wil aanpassen naar jou wensen, zou ik toch eens goed gaan nadenken of je ermee kan dealen... zo niet moet je denk ik toch een keus maken. Good luck
Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etcquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef krootje het volgende:
Als jijzelf niet zo'n swinger bent, gaat deze relatie je een hoop kopzorgen bezorgen. Maar probeer het van de positieve kant te bekijken. Als je het zelf ook leuk vind om te flirten en het idee dat zij voor altijd de enige zal zijn waarmee je sex zal hebben benauwd je? Nou dan heb je volgens mij de perfecte basis voor een vrije relatie!
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef plafondtegel het volgende:
[..]
Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc![]()
Beetje hypocriet van haar.
Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF héquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef plafondtegel het volgende:
[..]
Dat zou je denken... Maar ik hoef maar te kijken naar een meisje. Of met een vriendin te msnn, en ze springt meteen op schoot, begint te zoenen etc![]()
Beetje hypocriet van haar.
Maar buiten dat om ben ik niet zo swinger dus kopzorgen bezorgt het mij toch.
Ja zo voel ik het ook. Buiten die momenten om is het dan wel super gezellig.. En dat helpt dan weer mij door die uitgaansdagen heen. Maar dat ben ik dus ook zat te worden. Dus ik moet echt met haar praten dat ze ermee gaat dimmen of anders een einde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF hé
Zeg dat je haar leuk vind en dat je om haar geeft, maar het niet tof vindt dat zij met alles wat een lul heeft gaat praten. Daarnaast "hoort" imo een vrouw die een relatie heeft geen telefoonnummers van mannen in een kroeg/bar/disco aan te nemen en moet die eerlijk zijn tegen die betreffende man. Nee sorry, ik heb een vriend. Dat siert je. Niet als een of ander Vitamine-A-hoer nummers proberen te scoren..
Die zoen geven als ze terug komt van een jongen vind ik een beetje een manier om jou de mond te snoeren. Onder het motto van "als ik hem maar een zoen geef, gaat hij niet ouwehoeren".. Verder zou ik het ook niet tof vinden om min of meer voor mn vrienden voor gek gezet te worden omdat mn vriendin ff lekker wil sletten.
Fucking hell, ze is 23. Gimme a fucking break. Is dit haar 1e relatie ofzo??
Ik moet zeggen dat je dit heel mooi zegtquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
TS, jij moet gewoon even lekker tegen haar zeggen dat ze normaal moet doen. Wat jij beschrijft is in mijn ogen niet normaal. Prima dat ze een aantrekkelijke meid is. Als jij dat ziet, zien andere gasten dat ook, zo is 't nou eenmaal. Dat ze dus aandacht krijgt ga je niet aan ontkomen.
Maar, het ligt maar helemaal aan hoe zij er mee om gaat natuurlijk. Zij wentelt zich in die aandacht, en ze vind het prachtig dat jij jaloers bent, want daar haalt zij bevestiging uit. Daar komt bij dat als JIJ met iemand praat, zij dat duidelijk niet tof vindt.
Dus, met andere woorden. Zij mag jou jaloers maken, op een -in mijn ogen- zeer vergaande manier, maar zodra jij ook maar praat met iemand anders dan schrikt ze daar van. Dan moet ze dat zelf ook niet doen, maar zo redeneert zij duidelijk niet. Zij krijgt bakken met aandacht, WIL die aandacht ook heel erg graag, en vind het prachtig om jou te zien spartelen.
Wat nou als jij exact hetzelfde doet als zij? Dan krijg je ruzie zeker? Waarom zouden er voor haar andere regels gelden dan voor jou? Je moet geen zoete broodjes bakken, want dit zou jou duidelijk enorm dwars, dat moet je gewoon kunnen zeggen ipv dat op een 'lieve' manier te brengen.
Jij bent haar vriend, die gasten zijn precies dat, gewoon maar wat gasten. Zij weet dat wat er gebeurd jou enorm dwars zit. Jij zou het belangrijkste moeten zijn voor haar, dus, kiezen tussen jou of gewoon aandacht van een random gast zou geen keuze moeten zijn.
Dat is 't voor haar ook niet....alleen maakt ze niet de keuze die het meest logisch zou zijn. Ik zou haar dat eens onder dr neus wrijven.
Rings a bell..?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef plafondtegel het volgende:
[..]
Ja zo voel ik het ook. Buiten die momenten om is het dan wel super gezellig.. En dat helpt dan weer mij door die uitgaansdagen heen. Maar dat ben ik dus ook zat te worden. Dus ik moet echt met haar praten dat ze ermee gaat dimmen of anders een einde.
Hoeveelste relatie dit is.. echt geen idee. Ik ken nu al meer dan 10 ex-en en counting van haar.. Maar daar heeft zij het bij de meeste nog geen maand bij uitgehouden.
Dit dus. Dat je haar leuk vind geeft haar geen vrijbriefje om whatever te doen. Die telefoonnummers krijgt ze echt niet zonder reden, en die gasten geven dat nummer ook niet zonder reden. Ik ben het volledig eens met bootje, ze hoort die telefoonnummers niet eens aan te nemen. Het zou haar sieren als ze dat niet zou doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Daarnaast met 5 (!!) telefoonnummers thuiskomen van vreemde mannen. WTF hé
Zeg dat je haar leuk vind en dat je om haar geeft, maar het niet tof vindt dat zij met alles wat een lul heeft gaat praten. Daarnaast "hoort" imo een vrouw die een relatie heeft geen telefoonnummers van mannen in een kroeg/bar/disco aan te nemen en moet die eerlijk zijn tegen die betreffende man. Nee sorry, ik heb een vriend. Dat siert je. Niet als een of ander Vitamine-A-hoer nummers proberen te scoren..
Die zoen geven als ze terug komt van een jongen vind ik een beetje een manier om jou de mond te snoeren. Onder het motto van "als ik hem maar een zoen geef, gaat hij niet ouwehoeren".. Verder zou ik het ook niet tof vinden om min of meer voor mn vrienden voor gek gezet te worden omdat mn vriendin ff lekker wil sletten.
Fucking hell, ze is 23. Gimme a fucking break. Is dit haar 1e relatie ofzo??
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:42 schreef nuget het volgende:
Gefeliciflapstaart, je vriendin is een slet.
Dumpen en move on.
Ja aan de ene kant wel. Maar ze vond het daarom wel speciaal. Ze had niet zoveel lange relaties gehad, en is hier dan wel erg blij mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |