Je weet wel. Die neger. Met die rasta!quote:
Dat is toch elke dag/week/maand hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:04 schreef wikwakka2 het volgende:
En daarbij vallen massamoorden in het midden oosten en afrika in het niet.
Je bedoelt dat deze amateur golfer nog steeds teert op dat ene EK succesje wat nu ruim 20 jaar geleden is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef TheFrankey het volgende:
Dat heeft niet smet ajax te maken.... meer met van Basten en als jij niet snapt waarom ben je gewoon OF te jong... OF gewoon geen voetbalfan
Ach jochie, dus omdat ik de coach Van Basten niet waardeer ben ik geen voetbalfanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef TheFrankey het volgende:
Dat heeft niet smet ajax te maken.... meer met van Basten en als jij niet snapt waarom ben je gewoon OF te jong... OF gewoon geen voetbalfan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat deze amateur golfer nog steeds teert op dat ene EK succesje wat nu ruim 20 jaar geleden is?
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?quote:
Heeft waarschijnlijk over het algemeen z'n capuchon opquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?
Ik dacht gisteren bij het journaal al: 'ik ken die gozer ergens van.'. Maar dat dus. Wat maakt deze golfer zo belangrijk dat het wereldnieuws is in Nederland dat-ie z'n baan kwijt is? T'is toch crisis, dus zo bijzonder is dat niet.quote:
Sinds wanneer gebruiken voetbalterroristen scheldwoorden als ezel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |