Je weet wel. Die neger. Met die rasta!quote:
Dat is toch elke dag/week/maand hetzelfdequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:04 schreef wikwakka2 het volgende:
En daarbij vallen massamoorden in het midden oosten en afrika in het niet.
Je bedoelt dat deze amateur golfer nog steeds teert op dat ene EK succesje wat nu ruim 20 jaar geleden is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef TheFrankey het volgende:
Dat heeft niet smet ajax te maken.... meer met van Basten en als jij niet snapt waarom ben je gewoon OF te jong... OF gewoon geen voetbalfan
Ach jochie, dus omdat ik de coach Van Basten niet waardeer ben ik geen voetbalfanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:13 schreef TheFrankey het volgende:
Dat heeft niet smet ajax te maken.... meer met van Basten en als jij niet snapt waarom ben je gewoon OF te jong... OF gewoon geen voetbalfan
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat deze amateur golfer nog steeds teert op dat ene EK succesje wat nu ruim 20 jaar geleden is?
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?quote:
Heeft waarschijnlijk over het algemeen z'n capuchon opquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?
Ik dacht gisteren bij het journaal al: 'ik ken die gozer ergens van.'. Maar dat dus. Wat maakt deze golfer zo belangrijk dat het wereldnieuws is in Nederland dat-ie z'n baan kwijt is? T'is toch crisis, dus zo bijzonder is dat niet.quote:
Sinds wanneer gebruiken voetbalterroristen scheldwoorden als ezel?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kort lontje. Voetbalterrorist zeker?
Dat dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind dat van Basten niet zo mieterig moet doen en niet nu al op moet stappen.
Haha ja wat de neuk interesseert het ons wat Mijnheer R.de Vries over het ontslag denktquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:38 schreef Penisbaard het volgende:
DWDD ookMet
Fritz Barend
en
Peter
R.
de
Vries
Ik dacht eerder aan woorden als 'blinde tyfushond'.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruiken voetbalterroristen scheldwoorden als ezel?
Toen ik dat bericht hoorde, ging ik een feestje vieren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
Maar goed dat ie weg is, heeft toch niet echt veel gepresteerd.
Ts, Wij lachen echt om het gedrag altijd van jullie. Altijd maar naar Ajax kijken. Ja wij zijn de grootste club van Nederland, Ja wij hebben de meeste supporters en media aandacht, Ja wij hebben een van de moeilijkste clubs in europa, Ja dit is groot nieuws.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:01 schreef Manu82 het volgende:
Waarom is het zo dat in elk nieuwsprogramma het belangstijke nieuws is dat Bassie ontslag heeft genomen?
Was dat ook zo toen Huub Stevens ontslag nam?
Was dat ook zo toen Gert Jan Verbeek ontslagen werd?
Of komt het gewoon doordat het Ajax is?
Of de andere helft van voetbal nederland heeft gewoon een scheithekel aan ajax door hun arrogantie, dat ze alles willen weten over de teloorgang van deze club.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ts, Wij lachen echt om het gedrag altijd van jullie. Altijd maar naar Ajax kijken. Ja wij zijn de grootste club van Nederland, Ja wij hebben de meeste supporters en media aandacht, Ja wij hebben een van de moeilijkste clubs in europa, Ja dit is groot nieuws.
Mongool dat je bent
Wat dan weer komt omdat wij de grootste, mooiste en succesvolste club in nederland zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:05 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Of de andere helft van voetbal nederland heeft gewoon een scheithekel aan ajax door hun arrogantie, dat ze alles willen weten over de teloorgang van deze club.
En precies dát gedrag zorgt er dus voor dat niemand in dit land Ajakkes ook meer IETS gunt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ts, Wij lachen echt om het gedrag altijd van jullie. Altijd maar naar Ajax kijken. Ja wij zijn de grootste club van Nederland, Ja wij hebben de meeste supporters en media aandacht, Ja wij hebben een van de moeilijkste clubs in europa, Ja dit is groot nieuws.
Mongool dat je bent
Daarom is jullie trainer ook opgestapt , puur vanwege de geweldige resultaten van het afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dan weer komt omdat wij de grootste, mooiste en succesvolste club in nederland zijn.
Oh ja, jullie prijzenkast staat propvolquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Daarom is jullie trainer ook opgestapt , puur vanwege de geweldige resultaten van het afgelopen seizoen.
Groetjes een AZ supporter
Goh, het hele land zit opeens vol AZ-supporters.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Daarom is jullie trainer ook opgestapt , puur vanwege de geweldige resultaten van het afgelopen seizoen.
Groetjes een AZ supporter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |