dat is der Bomberquote:
Tussenstand Deel 1541:quote:
Ballack leek gisteren ook wel een gestoorde aap, zoals hij achter die scheidsrechter aan liep...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:21 schreef slaveloos het volgende:
ook niet ballack.
hij is bekend door zijn voeten, maar ook door een vinger
hij was niet vrolijk nee.... vanwege die "hands"bal he... verliezen is ook een vakquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:25 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ballack leek gisteren ook wel een gestoorde aap, zoals hij achter die scheidsrechter aan liep...
Si seniore!quote:
kloptquote:
Doe ik normaal altijd, maar het werkte net even niet. Waarom weet ik niet. Na 3 pogingen heb ik de foto er maar zo ge-upload.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef macondo het volgende:
Kunnen fotos niet gewoon met tinypic worden ontdaan van de oorspronkelijke naam?
Ah, zie het nu ook...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef macondo het volgende:
Kunnen fotos niet gewoon met tinypic worden ontdaan van de oorspronkelijke naam?
Tom +1quote:
Ascariquote:
De_Hertog +1quote:
Niet van een streek of plaats.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef tomtomaat het volgende:
van de streek Pickwick?
En al helemaal niet van een ziekte inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Yeux het volgende:
geen idee, ik weet alleen dat er zoiets bestaat als het "Pickwick-syndroom", waarbij iemand zo dik is dat hij of zij weinig lucht kan krijgen en dus benauwd is, maar dat zal er waarschijnlijk niets mee te maken hebben.
En ook al niet van een (bestaand) persoon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef macondo het volgende:
van Lord Pickwick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |