Niets gevonden. De site oogt ook wat eeuhm.. kaal. Algemene voorwaarden doen het hier nietquote:
Je hebt zelf je antwoord al gevonden zo te horenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Niets gevonden. De site oogt ook wat eeuhm.. kaal. Algemene voorwaarden doen het hier niet
Laptopcentrale... het klinkt niet best en het klikt niet best.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden doen het hier niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef LaptopCentrale het volgende:
Zag dit topic voorbijkomen in google, dus zal even reageren.
Laptopcentrale is nu ongeveer een jaartje bezig met voornamelijk de verkoop van gebruikte laptops, denk dan vooral aan laptops van ca. 2 a 3 jaar oud die uit de lease komen.
Sinds een week of 2 bieden we ook de nieuwe Latitude E-series nieuw aan, deze zijn zoals eerder genoemd afkomstig uit overstock, geannuleerde orders en retouren, maar nog nooit eerder gebruikt.
Tevens hebben deze laptops nog volledige 3 jarige Dell fabrieksgarantie.
Shopsurvey heb ik overigens een tijd geleden aanvraag voor gedaan, maar werd afgekeurd omdat ik destijds enkel gebruikte producten verkocht.
Mocht je het niet vertrouwen of twijfels hebben om wat voor reden dan ook, bel ons even of maak een afspraak om langs te komen.
Kennis van je zeker?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk een kleine ondernemer die zijn zaakjes in de gaten houdt
Netjes.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef LaptopCentrale het volgende:
Zag dit topic voorbijkomen in google, dus zal even reageren.
Laptopcentrale is nu ongeveer een jaartje bezig met voornamelijk de verkoop van gebruikte laptops, denk dan vooral aan laptops van ca. 2 a 3 jaar oud die uit de lease komen.
Sinds een week of 2 bieden we ook de nieuwe Latitude E-series nieuw aan, deze zijn zoals eerder genoemd afkomstig uit overstock, geannuleerde orders en retouren, maar nog nooit eerder gebruikt.
Tevens hebben deze laptops nog volledige 3 jarige Dell fabrieksgarantie.
Shopsurvey heb ik overigens een tijd geleden aanvraag voor gedaan, maar werd afgekeurd omdat ik destijds enkel gebruikte producten verkocht.
Mocht je het niet vertrouwen of twijfels hebben om wat voor reden dan ook, bel ons even of maak een afspraak om langs te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |