Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Jij hebt echt iets met zakken hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zak is natuurlijk een idee.. of je doet het gewoon op z'n hondjes en schopt diegene daarna de deur uit
op z'n hondjes en dan de kop uit het raamquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zak is natuurlijk een idee.. of je doet het gewoon op z'n hondjes en schopt diegene daarna de deur uit
Ze winden mij echt opquote:
ze heeft toch wat met jou?quote:
Maar dan stoor je de rest van de stad met haar lelijkheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op z'n hondjes en dan de kop uit het raam
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
In your dreams, dan had jij meer kans gemaakt.
dat zal mij toch een worst zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan stoor je de rest van de stad met haar lelijkheid
Wederom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
In your dreams, dan had jij meer kans gemaakt.
slaap lekker dan maarquote:
Een harde worst op dat momentquote:
dat vindt je jammer ja?quote:
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hardquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen doe es niet zo gemeen tegen chris
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen doe es niet zo gemeen tegen chris
met sausje erbijquote:
Ga eens doodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hard
Dat is waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hard
Erna vooralquote:
dan hoor IK hier tenminste wel thuisquote:
Dus wij gaan nooit een keer wat leuks doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan hoor IK hier tenminste wel thuis
nee, dat beslis ik lekker zelfquote:
ik heb nog geen kut gezienquote:
Dat is jouw besluit blijkbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit een keer wat leuks doen?
Marko lover
quote:
hoe dat?quote:
dat wist je toch nietquote:
Bij deze een pussyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Laat maar, maar het was een inkoppertjequote:
Hij heeft zelfs al eens een foto gezien, maarja blijkbaar niet mooi genoeg om te onthoudenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij deze een pussy
[waarom wist ik dat het geen kut was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus wij gaan nooit een keer wat leuks doen?
Marko lover
Beetje jammerquote:
Ver-ge-tenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al eens een foto gezien, maarja blijkbaar niet mooi genoeg om te onthouden
Dit is KPD of SEX nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom wist ik dat het geen kut was?
Dat zei ik hequote:
quote:
maar af en toe een kut tussendoor werkt ook wel verfrissendquote:
Het was ook niet echt een duidelijke fotoquote:
quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar af en toe een kut tussendoor werkt ook wel vervrissend
eng hequote:
Bah jij zoekt echt met iedereen contact hequote:
ow, fuckquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden
edit: en uhm.. verfrissend
Contact of aandacht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Bah jij zoekt echt met iedereen contact he
jowquote:
ben dan ook de slet hierquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
ze houdt gewoon van seksquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh noh noh niet zo negatief nu he.quote:
Jij snapt mijquote:
Dat zal ze dan ook wel vaak hebben met haar "beetje vreemd maar wel lekker" lichaamquote:
Ik bedoelde het totaal niet negatiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh noh noh niet zo negatief nu he.
* Chr1st1aan gaat er nu weer een positieve draai aangeven zoals een echte internet-player betaamd
hebben we ooit anders gedaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan wij met een ontzettend kutnummer meedoen aan het Eurovisie Songfestival zeg
tuurlkquote:
eerst nog de halve finale hequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan wij met een ontzettend kutnummer meedoen aan het Eurovisie Songfestival zeg
quote:
Een slet is niet positiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het totaal niet negatief
Nee dat is het totaalplaatje, want ik had een ontzettende rotkop rememberquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat zal ze dan ook wel vaak hebben met haar "beetje vreemd maar wel lekker" lichaam
We hebben 'm ooit toch gewonnen? Dan zou dat relatief gezien een minder kutnummer moeten zijn geweestquote:
Oohja, toch jammerquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat is het totaalplaatje, want ik had een ontzettende rotkop remember![]()
Wel blijven opletten
tis maar hoe je het beestje een naampje geeftquote:
ik ben nu eenmaal niet perfectquote:
zou je wel zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben 'm ooit toch gewonnen? Dan zou dat relatief gezien een minder kutnummer moeten zijn geweest
Dat hoeft nou ook weer niet. Gewoon een mooie laatste plaats tijdens de finalequote:
Hmmm ik zal het nooit weten blijkbaarquote:
Ze zijn vaak seropositiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tis maar hoe je het beestje een naampje geeft
Zoals altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet. Gewoon een mooie laatste plaats tijdens de finale
Dat is je eigen keuzequote:
quote:Ze zijn vaak seropositief
quote:
Tussen 16.00 en 19.30 heb ik wel tijd.quote:
Ik niet helaas sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 19.30 heb ik wel tijd.
Dan nietquote:
Oeiii jij bent ijs en ijskoudquote:
Ik ben van steenquote:
LED lampen nog welquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of idd nu al op de laatste plaats en dan horen hoe zo ze het niet snappen
Wist je trouwens dat ze nu niet jassen met veren ofzo hebben of met enorm veel glitters... NEEEE... nu zitten er.. jajaajaaa .. ontzettend veel LED lampjes op![]()
![]()
![]()
Te erg toch!! En dt=at noemen zich toppersquote:
Stage en naar Guido Weijersquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Te erg toch!! En dt=at noemen zich toppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tjah, zo zijn de toppers altijd wel geweestLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |