Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Jij hebt echt iets met zakken hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zak is natuurlijk een idee.. of je doet het gewoon op z'n hondjes en schopt diegene daarna de deur uit
op z'n hondjes en dan de kop uit het raamquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zak is natuurlijk een idee.. of je doet het gewoon op z'n hondjes en schopt diegene daarna de deur uit
Ze winden mij echt opquote:
ze heeft toch wat met jou?quote:
Maar dan stoor je de rest van de stad met haar lelijkheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op z'n hondjes en dan de kop uit het raam
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
In your dreams, dan had jij meer kans gemaakt.
dat zal mij toch een worst zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan stoor je de rest van de stad met haar lelijkheid
Wederom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
In your dreams, dan had jij meer kans gemaakt.
slaap lekker dan maarquote:
Een harde worst op dat momentquote:
dat vindt je jammer ja?quote:
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hardquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen doe es niet zo gemeen tegen chris
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen doe es niet zo gemeen tegen chris
met sausje erbijquote:
Ga eens doodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hard
Dat is waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou niet durven, maar soms is de waarheid hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |