quote:
Nou, het was een presale...dus dan verkopen ze blijkbaar 10% van de totale verkoop. Morgenochtend om 10:00 begint dan de voorverkoop(ja, dat is raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof er niks van dat het al zo snel was uitverkocht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een beetje inkijk.
quote:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef wyccie het volgende:
Tsja.
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig is
Voorspelbaar +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.
Je studeert medicijnen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logisch, want het is gewoon zo.
Hoezo is het beroepsmatig voor mij dan?
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je studeert medicijnen toch?
Inkijk staat gelijk aan tetten. Tetten = medische wetenschap :quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.
Er is niks medisch aan inkijk.
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgtquote:
Ik ontken toch ook niet te kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
Zie je, C4 kijkt ook.
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgt
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.![]()
Van mannen krijg ik niet zo gauw jeuk. Maar van Jim Carrey krijg ik wel enorme kriebels.
Oh ja, geen jeuk.![]()
Even nadenken/zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |