Ik wil 'm ook wel vóór je verkopen. Wil ik wel 15%quote:
Richtprijs en dan laten bieden. Ze beginnen dan toch bij 2 euro en laat ze maar lekker bieden hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Zie trouwens dat je op marktplaats wel 20/30 euro kan krijgen voor die hugo bossis het handiger om een vraagprijs neer te zetten of mensen te laten bieden?
Taalnazi:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, kan pas in de maand van het optredenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hé Tim:Foksilver, zag het plaatje dus directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oeh linkje posten als ze in tha house zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Ladies and gentlemen:
MASD and Krentenbol are due to arrive, please take in your positions.
ssshhh...quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh linkje posten als ze in tha house zijn
Of Sven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Maar toch wel fijn dat je vroeg bent of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ben per ongeluk een uur te vroeg opgestaan.![]()
Vergist in de treintijden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Taalnazi:Ik lag op bed en dacht: er gaat er vast één zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet in gefaxt, gemailt enz.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Coolwater? Want dat is echt gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
Zo Hugo Boss Eau de Toilette staat er op. Nu ga ik Davidoff douchegel en bodylotion erop zetten. Superlekker spul maar het staat er al jaren en nooit gebruikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |