Toen ik zag dat jij in dit topic had gepost, hoopte ik dat het exact deze mededeling was, haha. Uitstekend nieuws, ga nu ook luisteren.quote:
Klopt het dat de volgorde van de tracks op 3Voor12 alfabetisch is en niet de echte volgorde? Of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef Norrage het volgende:
Mooi eerste nummer
En Kalf is ook al leuk.
Nu al geslaagd album
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Klopt het dat de volgorde van de tracks op 3Voor12 alfabetisch is en niet de echte volgorde? Of ligt dat aan mij?
Edit: Oké, manueel goed gezet.
Ja, bij mij staat bij het album op 3voor12 standaard bijvoorbeeld "De Schelde" op plek 3, terwijl het de 9de track is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begint bij mij met een A, maar daarna is het niet alfabetisch
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:09 schreef Norrage het volgende:
Hoe weet je dat het de 9e track moet zijn en de luisterpaal geen gelijk heeft? Ook andere sites hebben het over de volgorde zoals op 3voor12
Ja, de 3voor12 tracklist is alfabetisch, denk dat de volgorde nog niet bekend was of zo bij de persinfo. Ik neem aan dat dit de juiste is, maar wel bizarre fout.quote:
Yep, best rustig album, maar hoorde al wel wat prachtige dingen. Modemeisjes, De Schelde en Voor Colin vind ik na één luisterbeurt van de nummers die ik nog niet kende de beste. Und Man Liebt So Viel was het enige nummer dat teleurstelde vooralsnogquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:40 schreef Norrage het volgende:
Luisterbeurt 1 af. Vrij ingetogen album. Moet er nog eens wat beter voor gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |