Klein verwend meisje, ik blijf alleen als ik weet dat ik op 1 sta (dat is eigenlijk wat ze zegt..)quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef Maria44 het volgende:
Peter heeft haar door. Fucking hoog heb ik niks aan zegt ze, ik moet op 1 staan.
WTF
Jeroen heb de nodige biertjes op dus dat komt wel goed voor hem !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker, ik heb zwaar respect voor die gozer, dit is niet makkelijk namelijk. Zeker als zometeen het huis " slaapt " lig je nog lang te woelen in je bedje
Eeen vriend van Jeroen die leefde een beetje als kluizenaar . 34 jaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef Jimbo het volgende:
ik heb wat gemist ? wie is dr dood in jeroen zn familie / vriendengroep / watever ?
Juist. En Peter liet het haar mooi zeggen (min of meer).quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klein verwend meisje, ik blijf alleen als ik weet dat ik op 1 sta (dat is eigenlijk wat ze zegt..)
was niet eenvoudig ,maar Bart en Bram zijn toppers en ik kon gelukkig als ervaringsdeskundige Jeroen ook aardig van dienst zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jeroen heb de nodige biertjes op dus dat komt wel goed voor hem !
Maar voor jullie als redactie ook een shock , dit kan gebeuren maar zie je nooit aan komen .
Een draaiboek voor een sterf geval in rls kan je hebben maar elk persoon reageerd er anders op.
Jeroen doet het goed ondanks zijn nodige biertjes en denk dat hij morgen weleens kei hard geconfronteerd gaat worden en jullie dan ook weer paraat moeten staan .
idd. Sylvia kwam gelijk in me boven , dat glas wat ze op de grond gooide en ineen kromp van verdriet en hoe jij en eric haar opvingen , top gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
was niet eenvoudig ,maar Bart en Bram zijn toppers en ik kon gelukkig als ervaringsdeskundige Jeroen ook aardig van dienst zijn
ohhquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eeen vriend van Jeroen die leefde een beetje als kluizenaar . 34 jaar
Top! Erg lief van jequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
was niet eenvoudig ,maar Bart en Bram zijn toppers en ik kon gelukkig als ervaringsdeskundige Jeroen ook aardig van dienst zijn
Ik dacht meer aan het coach gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
idd. Sylvia kwam gelijk in me boven , dat glas wat ze op de grond gooide en ineen kromp van verdriet en hoe jij en eric haar opvingen , top gewoon
Kan iedereen nou asjeblieft ophouden met dat Bus-jargon?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen gelukkig dat je ervaringsdeskundige erin bent...maar wel top dat jullie zo voor hem klaar staan. Maar natuurlijk hadden we, i.i.g. ik, ook niet anders verwacht!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Tandpasta of beer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het morgen allemaal weer gaat brengen
? nog bang dat ie breekt dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het morgen allemaal weer gaat brengen
En terecht, hij had het moeten winnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pim geeft aan dat hij zich schaamde toen hij verloor, en te makkelijk over de opdracht heeft gedacht.
Ja, maar ik ben vermoedelijk te cynischquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Keihard het bed in gepwnd... Jeroen heeft een motief én een alibi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |