Ow f*ck, het is alweer zo laat. Ik ga idd maar eens slapen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Zo net ff flink ingemaakt met pooldie cue kan er wel wat van..
Slaap lekker MNR
(tvp)
Wil je niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow f*ck, het is alweer zo laat. Ik ga idd maar eens slapen.
Ah! Ik snap t alIk moet binnenkort ongesteld worden.
Zo, ook weer opgehelderd. Niets aan het handje. Ben gewoon overgevoelig.
Trustu allemaal!
alweer met cue samen? oehhhquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Zo net ff flink ingemaakt met pooldie cue kan er wel wat van..
Slaap lekker MNR
(tvp)
Mhh wij moeten zo hard eens afspreken om te gamen wie weet ben jij een betere tegenstanderquote:
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
airhockey
jeetje... plaats is iets intelligents... reageert er niemand op
Ja kewl hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
airhockey
jeetje... plaats is iets intelligents... reageert er niemand op
nou wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh wij moeten zo hard eens afspreken om te gamen wie weet ben jij een betere tegenstander
ben gek op airhockeyquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja kewl he![]()
Maar ik mag er natuurlijk niet mee patsen![]()
Oeeh jah!! Dan kan ik jullie weer inmakenquote:
surequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh jah!! Dan kan ik jullie weer inmaken![]()
Waar zullen we afspreken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook weer eens poolen...veuls te lang geleden
Helmond, er is hier een kei gave poolzaal zowat om de hoekquote:
Pfff dat is wel heeeeel ver reizen zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, er is hier een kei gave poolzaal zowat om de hoek
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff dat is wel heeeeel ver reizen zeg
Had het even aangekondigd dan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaar
Hahaha wie weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben gek op airhockey
btw met poolen maak jij me wel in hoor box...
wanneer gaan we weer bowlen?
JB'tje wil vast welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook weer eens poolen...veuls te lang geleden
Ik mag zondag weer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaar
sorryquote:
hier hebben we toch niks?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB'tje wil vast welHier hebben we toch niks
die speelt valsquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB'tje wil vast welHier hebben we toch niks
[..]
Ik mag zondag weer!
Waar ik woon zit geen (fatsoenlijk) pool cafe ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier hebben we toch niks?
Wat bedoel je?
quote:
welles!quote:
wat is er wel? wordt tijd dat ze die polders weer onder water zettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waar ik woon zit geen (fatsoenlijk) pool cafe ofzo![]()
[..]Dat wist ik heul niet
Wat dan?? Dat bespaart me zelf weer een afgang
Ow... ik hoor nu hoe...quote:
Slaap lekker !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zo maar lekker slapen
tot morgen mensjes!
Tja.. Even wachten tot ik mijn huis heb verkocht dan. En verder wel met je eens, er is weinig vertier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er wel? wordt tijd dat ze die polders weer onder water zetten![]()
ze leid af
Brabantquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tja.. Even wachten tot ik mijn huis heb verkocht dan. En verder wel met je eens, er is weinig vertier.
Qua wonen is het prima, wel wennen, maar verder wel ok.
Ik ben er geborenquote:
quote:
emigreren uit Brabantquote:
Nee want anders zou je je mond dichthouden!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan heb je nog niet tegen mij gespeeld
Duidelijk dat er een toernooi moet worden gehouden om definitief uitsluitsel te geven.quote:
Ik was drie, heb nog tegengesparteld, maar het mocht niet batenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
emigreren uit Brabant![]()
dat zijn minpunten
autodingesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb mijn eerste dag overleefd![]()
Eerste dag van wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb mijn eerste dag overleefd![]()
Dankje!quote:
Begeleider bij de GGZ (psychiatrische kliniek voor kinderen/jeugdigen)quote:
Aah ok, feliquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Begeleider bij de GGZ (psychiatrische kliniek voor kinderen/jeugdigen)
Ja het ging goed! Moet wel zeggen dat ze "vrij normaal/rustig" waren vandaag, dus dat scheelt ookquote:
Dankje! Slaap ze!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef hardromacore het volgende:
dat klinkt allemaal goed auto_
Weltruste allemaal.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan maken we het hier nog ff gezellig.
Ok, vertel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Hebben jullie nog wat leuks gedaan op bevrijdingsdag?
Hmm... Ik heb wel een leuke dag gehad, maar ik heb niets speciaals gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Gewerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Hoeveel is Chelsea - Barcelona geworden? (Ja, vandaag)quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.
1-1, dus Barcelona door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoeveel is Chelsea - Barcelona geworden? (Ja, vandaag)
's middags naar Milow, 's avonds nog wel ff naar festival geweest. Maar het was echt te slecht weer. Dus met bier voetbal gekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
In vlissingen is geen druppel gevallen gelukkigquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.
Was je met de auto daarheen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
In vlissingen is geen druppel gevallen gelukkig
Naar het dance-podium in vlissingen tot 12 uur, en daarna een aantal kroegen afgegaan tot 4 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
's middags naar Milow, 's avonds nog wel ff naar festival geweest. Maar het was echt te slecht weer. Dus met bier voetbal gekeken.![]()
En jij?
Ja, maar bij mijn broer blijven slapenquote:
Ja, dankje! Ik was er een beetje "bang" voor, hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie finale.
En gefeliciteerd met je eerste succes dag op je werk.
Dat is toch niet vreemd. Lijkt me behoorlijk heftig werk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dankje! Ik was er een beetje "bang" voor, haha
Ja inderdaad & het was de eerste keer dat ik überhaupt op een groep stond, haha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd. Lijkt me behoorlijk heftig werk!
Oh, leuk! En nu kan je niet slapen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Naar het dance-podium in vlissingen tot 12 uur, en daarna een aantal kroegen afgegaan tot 4 uurHet was echt heel gaaf! daarna bij mijn broer thuis nog aan de gebakken eieren met spek en toen het licht werd maar naar bed gegaan
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd! Beetje leuke collega's dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad & het was de eerste keer dat ik überhaupt op een groep stond, haha.
Ja, dit team was leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd! Beetje leuke collega's dan?
Haha, leuk toch! Wat voor afdelingen zijn er dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit team was leukMaar goed; ik ga flexxen, dus ik kan op 7 afdelingen ingezet worden, haha.
Oei, nu vraag je mij wat! Ik weet het niet in details hoor! Bij de één is het meer observatie en de andere is meer behandelen, maar ik weet nog niet wie wat isquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, leuk toch! Wat voor afdelingen zijn er dan?
Mooi, want er is nogal wat gepats over wie de beste is. Een toernooitje zou uitwijzen wie van de singles het ook daadwerkelijk is.quote:
Behoorlijk heavy soms dus. Succes!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nu vraag je mij wat! Ik weet het niet in details hoor! Bij de één is het meer observatie en de andere is meer behandelen, maar ik weet nog niet wie wat is
- 12 tot 18; open
- 12 tot 18; gesloten
- 12 tot 18; crisis (één observatie en één behandelen)
- 0 tot 12; "open"
- 0 tot 12; gesloten
- 0 tot 12; gesloten en heeeél strikt
- 12 tot 18; open, veel vrijheden
Ikkequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mooi, want er is nogal wat gepats over wie de beste is. Een toernooitje zou uitwijzen wie van de singles het ook daadwerkelijk is.
Leuke ondertitelquote:
Ja.. Ik ben ook heel benieuwd! En bedankt!quote:
Net als met poolen.. noem en niet te verre locatie en ik ga de strijd aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Woorden, daden, maar, geen. Zoek de volgorde en we zullen weleens zien.
Thnxquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuke ondertitel![]()
Met wie doe jij het tegenwoordig?
Eens zien. Enschede ligt niet om de hoek voor me. Deventer? Hebben ze daar airhockey/pool?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net als met poolen.. noem en niet te verre locatie en ik ga de strijd aan
Ow, mijn gedachtenspindels waren verkeerd dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx
Ik doe het momenteel met niemand. Jij?
En jij ook...quote:
En jij ook dan maar...quote:
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, mijn gedachtenspindels waren verkeerd dus![]()
Met wie ik het doe is volgens mij algemeen bekend![]()
Maar slaap lekker!
Zeg Ado, hoe serieus zijn jij en JB eigenlijk? Heb namelijk het idee dat het behoorlijk serieus is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, mijn gedachtenspindels waren verkeerd dus![]()
Met wie ik het doe is volgens mij algemeen bekend![]()
Ze zullen daar vast wel wat hebben lijkt mij. Maar dat kunnen we nazoeken natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Eens zien. Enschede ligt niet om de hoek voor me. Deventer? Hebben ze daar airhockey/pool?
Ah, ja.. Laten we het er weer over hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg Ado, hoe serieus zijn jij en JB eigenlijk? Heb namelijk het idee dat het behoorlijk serieus is.
Al was dit volgens mij gewoon oprechte interesse.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ja.. Laten we het er weer over hebben
Weer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ja.. Laten we het er weer over hebben
Onze relatie, omgang en gedachten worden een beetje als raar uitgelegd hier. Niet zoveel zin om er in het topic over uit te wijden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Weer?![]()
Goed, ander onderwerp dan. Waar gaat iedereen heen op vakantie?
Lijkt me een leuk idee. Misschien dat ander lui ook zin hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze zullen daar vast wel wat hebben lijkt mij. Maar dat kunnen we nazoeken natuurlijk
Wanneer? In de planning van dit jaar staan een paar reizen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Weer?![]()
Goed, ander onderwerp dan. Waar gaat iedereen heen op vakantie?
Allemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef halfbearad het volgende:
Wanneer? In de planning van dit jaar staan een paar reizen.
Nou, dit weekend vier ik moederdag bij Oma in Spanje. Rond Juli/augustus ga ik wederom naar Spanje en wellicht een paar daagjes Frankrijk.quote:
Oh nice!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou, dit weekend vier ik moederdag bij Oma in Spanje. Rond Juli/augustus ga ik wederom naar Spanje en wellicht een paar daagjes Frankrijk.
In Oktober ga ik een rondreis maken in Namibië/Zuid Afrika.
Kijk er erg naar uit!
Nee, met familie. We hebben al eens Tanzania aangedaan en nu hebben we de safarismaak te pakken. Zeer indrukwekkende ervaring. Wil nog wel een keer zo leuk was het.quote:
Wat leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, met familie. We hebben al eens Tanzania aangedaan en nu hebben we de safarismaak te pakken. Zeer indrukwekkende ervaring. Wil nog wel een keer zo leuk was het.
Hangt van het kamp en het park af. Soms zijn het tenten, soms lodges, soms boomhutten. Het is iedere keer wat anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat leuk.Waar slaap je dan op zo'n rondreis?
Vet! En dat met de hele familie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hangt van het kamp en het park af. Soms zijn het tenten, soms lodges, soms boomhutten. Het is iedere keer wat anders.
I knowquote:
Nee, alleen weltrusten zeggen, geloof ik... Kom net thuis uit mn werk, ben vanmorgen om kwart over negen begonnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey koffiepot.Kom je weer theeleuten?
Inderdaad. Vorige reis was wel wat lastig te regelen omdat we met zn achten waren (zusjes hadden nog aanhang mee). Nu geen aanhang dus zijn de logementen flexibeler.quote:
Nu dus met z'n 6-en? Gezellig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorige reis was wel wat lastig te regelen omdat we met zn achten waren (zusjes hadden nog aanhang mee). Nu geen aanhang dus zijn de logementen flexibeler.
Gezien het aantal reacties op deze post vrees ik het ergstequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef djayzz het volgende:
Goedenavondwie komen er allemaal op de meet dan (heb geen zin om terug te lezen)
Goeiemorgen djayzz, goeiemorgen Dreamertjequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:09 schreef DR34M3R het volgende:![]()
![]()
![]()
Goedemorgen.. Sjeez wat is het nog vroeg.
Morgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen djayzz, goeiemorgen Dreamertje
Ja, veeel te vroeg. Ik duik er vanavond ook op tijd in. Leuk dat Milow zo tof was. Ik ga hem op Pinkpop zien
Kan er wel een stokje voor steken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog wat lucifers om mijn ogen open te houden?
goedemrogen MRN! Lekker ggeslapen??quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:53 schreef MNR het volgende:
Zo, ik kwam mijn bed niet uit vanmorgen. Gaap zeg!![]()
Goeiemorgen Snuitje
Daar ga ik op bijten, das nie handig!quote:
Dit voornemen is me heilig voor nu. MNR heeft de energie nodigquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dat zei ik gisteren ook, maar ik denk dat het vanavond weer niet lukt om optijd er in te liggen ...
Ja heerlijk. Veel gedroomd ook. Wel veel te weinig geslapen. Maar weer bijna weekend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedemrogen MRN! Lekker ggeslapen??![]()
Vooral kort, maar oh, wat lag ik knock out! heerlijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:30 schreef MNR het volgende:
Ja heerlijk. Veel gedroomd ook. Wel veel te weinig geslapen. Maar weer bijna weekend.
En jij Snuitje?
Bijten? Zoals dit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar ga ik op bijten, das nie handig!
OMG.. beginnen jullie nu alweer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedemrogen MRN! Lekker ggeslapen??
[..]
Daar ga ik op bijten, das nie handig!
Alweer? Nog steeds... ook jij hebt veel te kort geslapen, sterkte vandaag!quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG.. beginnen jullie nu alweer?
Werken
Flirten? Met wie.. Eerst eens zorgen dat ik de dag überhaupt door kom.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alweer? Nog steeds... ook jij hebt veel te kort geslapen, sterkte vandaag!en niet te veel flirten he!
Dat probleem heb ik ook... gelukkig zit ik vandaag met allemaal koreaantjes en hoef ik me dus niet te scheren, want das stoer en ruig vinden zequote:Op donderdag 7 mei 2009 07:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Flirten? Met wie.. Eerst eens zorgen dat ik de dag überhaupt door kom.
Mijn collega's zien het niet of ik me wel of niet scheerquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook... gelukkig zit ik vandaag met allemaal koreaantjes en hoef ik me dus niet te scheren, want das stoer en ruig vinden ze
oh geile slet, en waarom doe je dat niet bij mijquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:53 schreef Ang3l het volgende:
Mex komt me ff fijne werkdag wensen
I love that he's back home
Ik heb je nr nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh geile slet, en waarom doe je dat niet bij mijzit hier maar bibberend van verliefdheid naast mijn telefoon te wachten en niemand die mij een sms stuurt..
Ohjah, en als je mij nummer wel gehad zou hebben had je wel een lief smsje gestuurd, je bent net een wijf, die beloven ook bergen maar doen niets! Bah!quote:
That's no excusequote:
De verkering?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:49 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh !!
Zin in zaterdag
"Oke, het is aan ! "
Zo, dus jij gaat vrouwen versieren vandaag?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:11 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben vandaag eens in het wit ipv in 't donker. M'n moeder had een overhemd gekocht voor 29,50 bij de C&A! Ik voel me echt lekker zo... Ik wist dat ik ermee om kon gaan omdat ik wel vaker overhemden draag.
Of ik ze ga versieren is natuurlijk een 2e, maar geil worden ze zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo, dus jij gaat vrouwen versieren vandaag?
ik ga dromend uit het raam staren in de hoop dat ik Pien voorbij zie fietsen.. .
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo, dus jij gaat vrouwen versieren vandaag?
ik ga dromend uit het raam staren in de hoop dat ik Pien voorbij zie fietsen.. .
Goedemorgen Rauw.quote:
Ehhh, tja ehhhquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben zooo moe vandaag he. Toch te laat gaan slapen gister. Vandaag als het goed is wel een productieve dag, dus dat zou mooi zijn. En vanavond naar Guido Weijers
En ik droomde dag Wouter Bos ineens langs kwam en ik iets heel sexy's aanhad, maar da thet mij maar niet lukte om normaal cola voor hem in te schenken
quote:Ik ben zooo moe vandaag he. Toch te laat gaan slapen gister.
Gevalletje van sterk staan de komende dagen?!quote:En ik droomde dag Wouter Bos ineens langs kwam en ik iets heel sexy's aanhad, maar da thet mij maar niet lukte om normaal cola voor hem in te schenken![]()
Geen ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:44 schreef hardromacore het volgende:
Gevalletje van sterk staan de komende dagen?!
Morgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ehhh, tja ehhh
Goedemorgen allemaal
Och, dat eerste bakkie koffie deed me goed, straks nummer 2 maar halen voor t wakkerwordenquote:
Je was gewoon onder de indruk van een voor jou miss zo sexy man, haha balen voor je dat niet een flinke vrijparty met hem hebt bedrevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee
Maar er staat niks bijzonders op de planning ofzo.
Ik vind hem niet lelijk nee haha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:53 schreef hardromacore het volgende:
Je was gewoon onder de indruk van een voor jou miss zo sexy man, haha balen voor je dat niet een flinke vrijparty met hem hebt bedreven
Dat dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
Zo we zijn weer op kantoor en eigenlijk wil ik meteen weer weg
Ik kon niks vinden onder SNUITEBOLLETJEquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
Boefjequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij heb ik nu al besloten vanavond álweer te gaan spijbelen...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
Heb hem niet, maar wel gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Wie heeft "Catch me if you can" en kan mij vertellen of er wat aan is?
En dan kan je niet pmen of mailenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon niks vinden onder SNUITEBOLLETJE
Dus datquote:
In het kader van de dubieuze posts. Ik heb ooit es in een comedy cafe in Amsterdam naast hem staan urineren in het herentoilet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:31 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik droomde dag Wouter Bos ineens langs kwam en ik iets heel sexy's aanhad, maar da thet mij maar niet lukte om normaal cola voor hem in te schenken
Is toch met leo? dat ie ich voordoet als van alels en iedereen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Hey CGquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Bels
hebben we gewoon met z'n allen geen zin
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:58 schreef Cuegirllie het volgende:
hebben we gewoon met z'n allen geen zin
Vertel eens wat over jezelfquote:
Welkom!quote:
Ik heb vroeger genoeg gespijbeld voor de rest van mijn leven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey CG
Inderdaad, gaan we nu allemaal spijbelen?
Sexyquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van de dubieuze posts. Ik heb ooit es in een comedy cafe in Amsterdam naast hem staan urineren in het herentoilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik zou anders bloedchagrijnig worden van een uur of langer wachten op je werk zonder dat je wat kan doen!quote:
Ah, hier hoor ik wel bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb vroeger genoeg gespijbeld voor de rest van mijn leven.
Ik stond naast Jannes mijn behang uit te zoeken, en nu hebben we hetzelfde behangquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van de dubieuze posts. Ik heb ooit es in een comedy cafe in Amsterdam naast hem staan urineren in het herentoilet.
Het zou heel mooi zijn, maar vandaag staat in de planning dat ik daadwerkelijk wat ga doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey CG
Inderdaad, gaan we nu allemaal spijbelen?
Dat zijn we wel gewendquote:
Tevens heb je vast even gespiekt, heeft die man een beetje een tampeloer of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb ooit een jaar lang gespijbeld met uitzondering van tentamens. Belden ze naar mijn huis nam ik op: Mag ik je ouders spreken? Nee, die zijn er niet. Oh, wanneer zijn ze er weer? Geen idee ze zitten voor een jaar in het buitenland voor mijn vaders werk. Oh.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb vroeger genoeg gespijbeld voor de rest van mijn leven.
je bedoeld om half 8 aankomen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou anders bloedchagrijnig worden van een uur of langer wachten op je werk zonder dat je wat kan doen!
Uiteraard. Hij haalt het niet bij mij...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
Tevens heb je vast even gespiekt, heeft die man een beetje een tampeloer of niet?
Dat is toch zo nietszeggend.. zo'n slappe jodokusquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tevens heb je vast even gespiekt, heeft die man een beetje een tampeloer of niet?
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb ooit een jaar lang gespijbeld met uitzondering van tentamens. Belden ze naar mijn huis nam ik op: Mag ik je ouders spreken? Nee, die zijn er niet. Oh, wanneer zijn ze er weer? Geen idee ze zitten voor een jaar in het buitenland voor mijn vaders werk. Oh.
Geniaal was dat, 16 jaar oud en ruim een jaar alleen thuis
Jij bent raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
je bedoeld om half 8 aankomen?
niet naar binnen kunnen omdat je geen sleutels hebt.
dus pas om half 9 beginnen
en daardoor ook pas 5 uur ipv 4 uur naar huis mag?
daar zou je chagrijnig van worden? ik een jaar geleden ook. op de 1 of andere vreemde manier zit ik hier gewoon mijn vrolijke ik te zijn![]()
Ik hou van mijn tegenwoordige ik
pas in vaste toestand weet je of het was is.... en dan weet je ook of het een vleeslul is of een bloedlulquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch zo nietszeggend.. zo'n slappe jodokus
Ik vraag me af hoe dat gaat op de 2ekamertoiletten, of ze daar ook spiekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij haalt het niet bij mij...Geen verrassing natuurlijk, uit zijn wijze van politiek bedrijven blijkt al dat hij geen ballen heeft.
Oke, als het zo'n minilul is slap zegt het natuurlijk wel ietsquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas in vaste toestand weet je of het was is.... en dan weet je ook of het een vleeslul is of een bloedlul
Dat weet ik, tenzij hij al 20 slap heeft hangen, dan zegt het vrij veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch zo nietszeggend.. zo'n slappe jodokus
keertje gespijbeld van tekenles en toen zaten we bij de concierge en die wist dat we les haddenquote:
De OP met vragenlijstquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef krootje het volgende:
Ja ik met me rokje en dank jullie wel voor het warme welkom![]()
Okay wat heb ik gemist?
Same here. Heb zelden gespijbelt. Hoogstens 2x een uurtje ofzo, maar dan ook net doen of je echt ziek wasquote:
Leuk is dat he? Ik had dat dus met de tentamens. Huh er zaten toch maar 25 mensen in de klas? Wie ben jij? Zit jij hier wel op school?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
lol![]()
Ik ben ooit aan het begin meteen begonnen met spijbelen, kwam ik na 2 weken een keertje opdagen. aha, dus jij bent die jordy die we al 2 weken opnoemen (met de presentiecheck 's ochtends)
Doe mij maar een gewone lulquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas in vaste toestand weet je of het was is.... en dan weet je ook of het een vleeslul is of een bloedlul
als ze nou gewoon vertelt wie van die groep ze is op de fotoquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De OP met vragenlijst![]()
Normaal vraag ik er niet om maar ben benieuwd
weet je wat helemaal cool is... als je dan 18 bent mag je zelf je absentiebriefjes tekenenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:14 schreef Rauw. het volgende:
Ik ging elke dag tot 12 uur naar school, de rest van de uren spijbelde ik
Ach.. Alstie maar hard wordquote:
Babe!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach.. Alstie maar hard word
Wie gaan er nu eigenlijk naar die meet zaterdag? En waarom staat dat niet in de OP
Dat B gaat is toch voldoende voor jequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie gaan er nu eigenlijk naar die meet zaterdag? En waarom staat dat niet in de OP
geloof mij maar... heb 1 lul gehad die hard werd.... maar ik noemde hem tinky winki... daar voelde je echt niets vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De OP met vragenlijst![]()
Normaal vraag ik er niet om maar ben benieuwd
ook goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
als ze nou gewoon vertelt wie van die groep ze is op de foto
Ik deed niet aan absentiebriefjes, vriend van me bleef wel braaf zitten, die tekende me uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet je wat helemaal cool is... als je dan 18 bent mag je zelf je absentiebriefjes tekenen
Mja als ik antwoord krijgquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel weten. Maak jij een lijstje lekker ding?
Das waar.. Ook de enige waarvoor ik kom..quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat B gaat is toch voldoende voor je
Dan heb je echt de verkeerde gehadquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij maar... heb 1 lul gehad die hard werd.... maar ik noemde hem tinky winki... daar voelde je echt niets vanmoet dus wel beeetje formaat hebben
Dat was hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef krootje het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Welke foto?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Das waar.. Ook de enige waarvoor ik kom..
Geen idee .. ik gok op minimaal 7 mensenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
Das waar.. Ook de enige waarvoor ik kom..
Meer dat ik benieuwd was hoe druk het in de Stairway zou worden met die meets
[..]
Dat bedoel ik, wel zo handig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, terwijl ik volgens mij vrij normaal geschapen ben... Nja, klein beetje bovengemiddeld dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geloof mij maar... heb 1 lul gehad die hard werd.... maar ik noemde hem tinky winki... daar voelde je echt niets vanmoet dus wel beeetje formaat hebben
Ik vond hem tof. Leonardo, tja, maar ik heb deze week ook al een keer the Beach gekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Die heb ik laatst nog op tv gekekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond hem tof. Leonardo, tja, maar ik heb deze week ook al een keer the Beach gekeken.
Nou dan ga ik vanavond maar eens kijken wat ik ervan vind. Als ik niet in slaap val...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef dawg het volgende:
Ik vond hem tof. Leonardo, tja, maar ik heb deze week ook al een keer the Beach gekeken.
Mag ik vragen wat u hier in de klas doet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Ik had dat dus met de tentamens. Huh er zaten toch maar 25 mensen in de klas? Wie ben jij? Zit jij hier wel op school?
Die heb ik ook gehad hoor... het enige wat ik zeg is dat in heeeele kleine gevallen echt wel het size matters van toepassing isquote:[b]Op donderdag 7 mei 2009 09:21 schreef Tally het volgende]
Dan heb je echt de verkeerde gehadDamn
Ik heb mooie exemplaren mogen beethouden en voelen hoor
Niet naar school gaan maar Leo gaan kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik vanavond maar eens kijken wat ik ervan vind. Als ik niet in slaap val...
Prioriteiten he!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet naar school gaan maar Leo gaan kijken
Ja, na een paar maanden was mijn naam van de lijst gehaald hehe. En dan toch gewoon voldoendes halen voor de tentamens. Ik kan de woede van de leraren nog zien branden in hun ogenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat u hier in de klas doet?![]()
# De newbie vragenquote:
had het ook over een kleintje... NOEMDE HEM TINKY WINKY dan kan het nooit veel voorstellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, terwijl ik volgens mij vrij normaal geschapen ben... Nja, klein beetje bovengemiddeld dan.
Ik doe geen HBO omdat ik graag een middelbare schoolles Engels wil volgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Niet naar school gaan maar Leo gaan kijken
Mja en als het zo'n geheim is wat doe je op een meetquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wel zo handig.
En dat vind ik ook raar ja, er zijn er toch al ee aantal die zeker weten dat ze gaan?
En met wie ga je naar ibiza?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef krootje het volgende:
feesten, party party party ennuh... muziek! Das eigenlijk het enige dat ik plan in mijn leven, welke dj's draaien waar en met wie ga ik daar naartoe. Ongelofelijk shallow, maar wel lekker overzichtelijk![]()
Ik heb nog nooit een pink in bed gehadquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad hoor... het enige wat ik zeg is dat in heeeele kleine gevallen echt wel het size matters van toepassing is
Ook al zou ik opmerkingen hebben over iemands lul, dan nog krijgen ze dat niet snel te horen hoor. Kan die jongen ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, terwijl ik volgens mij vrij normaal geschapen ben... Nja, klein beetje bovengemiddeld dan.
Ah, mevrouw voelt zich ergens weer te goed voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doe geen HBO omdat ik graag een middelbare schoolles Engels wil volgenDus dan maar een filmpje kijken.
Ik val buiten de /2 +7 regelquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef krootje het volgende:
[..]
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 28
# Sekse? Vrouw (ja echt!)
# Woonplaats/ regio? Noord Brabant (zo'n klein dorpje waar ze nog nét niet met een zacht g praten)
# Interesses? Uitgaan, feesten, party party party ennuh... muziek! Das eigenlijk het enige dat ik plan in mijn leven, welke dj's draaien waar en met wie ga ik daar naartoe. Ongelofelijk shallow, maar wel lekker overzichtelijk![]()
# Seksuele voorkeur? Vers vlees
# Lengte en postuur? 1.77 en buitengewoon goed natuurlijk!! (wat moet je anders zeggen op internet)
# Hoe lang single? Nooit zo heel lang
Oke nog een brabanderquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef krootje het volgende:
[..]
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 28
# Sekse? Vrouw (ja echt!)
# Woonplaats/ regio? Noord Brabant (zo'n klein dorpje waar ze nog nét niet met een zacht g praten)
# Interesses? Uitgaan, feesten, party party party ennuh... muziek! Das eigenlijk het enige dat ik plan in mijn leven, welke dj's draaien waar en met wie ga ik daar naartoe. Ongelofelijk shallow, maar wel lekker overzichtelijk![]()
# Seksuele voorkeur? Vers vlees
# Lengte en postuur? 1.77 en buitengewoon goed natuurlijk!! (wat moet je anders zeggen op internet)
# Hoe lang single? Nooit zo heel lang
Ik helaas welquote:
I second that!quote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik vanavond maar eens kijken wat ik ervan vind. Als ik niet in slaap val...
fijne dag in nemoquote:
Nee!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik dacht dat ik goed was in wiskunde, maar je moet me even uitleggen buiten welke regel ??quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik val buiten de /2 +7 regel![]()
Kijkaaaan partyparty![]()
De minimale leeftijd die een (in dit geval) jongen zou mogen hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:33 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik goed was in wiskunde, maar je moet me even uitleggen buiten welke regel ??
Ik heb je nummer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja naar nemo ga je?
bel me ff als je der bent, kom ik gezellig langs
have fun
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De minimale leeftijd die een (in dit geval) jongen zou mogen hebben.
achja zo zijn er zoveel 'regeltjes'
28/2 + 7 = 21
Huh is rauw jonger?
Haha dan pasquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
de 1000 weken regel haal ik wel
![]()
![]()
en ja, ik word over 2 maandjes pas 21
Goed, en nu beterquote:
dat ben je dan ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een broekies hier! gosh voel me oud met mijn 28 haha
Het spijt me, ik was liever in de 70's geborenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een broekies hier! gosh voel me oud met mijn 28 haha
quote:
Anders ik wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |