Ow f*ck, het is alweer zo laat. Ik ga idd maar eens slapen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Zo net ff flink ingemaakt met pooldie cue kan er wel wat van..
Slaap lekker MNR
(tvp)
Wil je niet weg hebben hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow f*ck, het is alweer zo laat. Ik ga idd maar eens slapen.
Ah! Ik snap t alIk moet binnenkort ongesteld worden.
Zo, ook weer opgehelderd. Niets aan het handje. Ben gewoon overgevoelig.
Trustu allemaal!
alweer met cue samen? oehhhquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
Zo net ff flink ingemaakt met pooldie cue kan er wel wat van..
Slaap lekker MNR
(tvp)
Mhh wij moeten zo hard eens afspreken om te gamen wie weet ben jij een betere tegenstanderquote:
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
airhockey
jeetje... plaats is iets intelligents... reageert er niemand op
Ja kewl hequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
airhockey
jeetje... plaats is iets intelligents... reageert er niemand op
nou wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhh wij moeten zo hard eens afspreken om te gamen wie weet ben jij een betere tegenstander
ben gek op airhockeyquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja kewl he![]()
Maar ik mag er natuurlijk niet mee patsen![]()
Oeeh jah!! Dan kan ik jullie weer inmakenquote:
surequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh jah!! Dan kan ik jullie weer inmaken![]()
Waar zullen we afspreken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook weer eens poolen...veuls te lang geleden
Helmond, er is hier een kei gave poolzaal zowat om de hoekquote:
Pfff dat is wel heeeeel ver reizen zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond, er is hier een kei gave poolzaal zowat om de hoek
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pfff dat is wel heeeeel ver reizen zeg
Had het even aangekondigd dan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaar
Hahaha wie weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben gek op airhockey
btw met poolen maak jij me wel in hoor box...
wanneer gaan we weer bowlen?
JB'tje wil vast welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook weer eens poolen...veuls te lang geleden
Ik mag zondag weer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog in Twente geweest, is wel weer genoeg voor een half jaar
sorryquote:
hier hebben we toch niks?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB'tje wil vast welHier hebben we toch niks
die speelt valsquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB'tje wil vast welHier hebben we toch niks
[..]
Ik mag zondag weer!
Waar ik woon zit geen (fatsoenlijk) pool cafe ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier hebben we toch niks?
Wat bedoel je?
quote:
welles!quote:
wat is er wel? wordt tijd dat ze die polders weer onder water zettenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waar ik woon zit geen (fatsoenlijk) pool cafe ofzo![]()
[..]Dat wist ik heul niet
Wat dan?? Dat bespaart me zelf weer een afgang
Ow... ik hoor nu hoe...quote:
Slaap lekker !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat zo maar lekker slapen
tot morgen mensjes!
Tja.. Even wachten tot ik mijn huis heb verkocht dan. En verder wel met je eens, er is weinig vertier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is er wel? wordt tijd dat ze die polders weer onder water zetten![]()
ze leid af
Brabantquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tja.. Even wachten tot ik mijn huis heb verkocht dan. En verder wel met je eens, er is weinig vertier.
Qua wonen is het prima, wel wennen, maar verder wel ok.
Ik ben er geborenquote:
quote:
emigreren uit Brabantquote:
Nee want anders zou je je mond dichthouden!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan heb je nog niet tegen mij gespeeld
Duidelijk dat er een toernooi moet worden gehouden om definitief uitsluitsel te geven.quote:
Ik was drie, heb nog tegengesparteld, maar het mocht niet batenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
emigreren uit Brabant![]()
dat zijn minpunten
autodingesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb mijn eerste dag overleefd![]()
Eerste dag van wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb mijn eerste dag overleefd![]()
Dankje!quote:
Begeleider bij de GGZ (psychiatrische kliniek voor kinderen/jeugdigen)quote:
Aah ok, feliquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Begeleider bij de GGZ (psychiatrische kliniek voor kinderen/jeugdigen)
Ja het ging goed! Moet wel zeggen dat ze "vrij normaal/rustig" waren vandaag, dus dat scheelt ookquote:
Dankje! Slaap ze!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef hardromacore het volgende:
dat klinkt allemaal goed auto_
Weltruste allemaal.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan maken we het hier nog ff gezellig.
Ok, vertel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Hebben jullie nog wat leuks gedaan op bevrijdingsdag?
Hmm... Ik heb wel een leuke dag gehad, maar ik heb niets speciaals gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Gewerktquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
Hoeveel is Chelsea - Barcelona geworden? (Ja, vandaag)quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.
1-1, dus Barcelona door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoeveel is Chelsea - Barcelona geworden? (Ja, vandaag)
's middags naar Milow, 's avonds nog wel ff naar festival geweest. Maar het was echt te slecht weer. Dus met bier voetbal gekeken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef djayzz het volgende:
In vlissingen is geen druppel gevallen gelukkigquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lekker uit eten gegaan en voetbal gekeken. In de regen staan voelde ik niet zoveel voor.
Was je met de auto daarheen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
In vlissingen is geen druppel gevallen gelukkig
Naar het dance-podium in vlissingen tot 12 uur, en daarna een aantal kroegen afgegaan tot 4 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
's middags naar Milow, 's avonds nog wel ff naar festival geweest. Maar het was echt te slecht weer. Dus met bier voetbal gekeken.![]()
En jij?
Ja, maar bij mijn broer blijven slapenquote:
Ja, dankje! Ik was er een beetje "bang" voor, hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie finale.
En gefeliciteerd met je eerste succes dag op je werk.
Dat is toch niet vreemd. Lijkt me behoorlijk heftig werk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dankje! Ik was er een beetje "bang" voor, haha
Ja inderdaad & het was de eerste keer dat ik überhaupt op een groep stond, haha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat is toch niet vreemd. Lijkt me behoorlijk heftig werk!
Oh, leuk! En nu kan je niet slapen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Naar het dance-podium in vlissingen tot 12 uur, en daarna een aantal kroegen afgegaan tot 4 uurHet was echt heel gaaf! daarna bij mijn broer thuis nog aan de gebakken eieren met spek en toen het licht werd maar naar bed gegaan
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd! Beetje leuke collega's dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad & het was de eerste keer dat ik überhaupt op een groep stond, haha.
Ja, dit team was leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd! Beetje leuke collega's dan?
Haha, leuk toch! Wat voor afdelingen zijn er dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dit team was leukMaar goed; ik ga flexxen, dus ik kan op 7 afdelingen ingezet worden, haha.
Oei, nu vraag je mij wat! Ik weet het niet in details hoor! Bij de één is het meer observatie en de andere is meer behandelen, maar ik weet nog niet wie wat isquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, leuk toch! Wat voor afdelingen zijn er dan?
Mooi, want er is nogal wat gepats over wie de beste is. Een toernooitje zou uitwijzen wie van de singles het ook daadwerkelijk is.quote:
Behoorlijk heavy soms dus. Succes!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nu vraag je mij wat! Ik weet het niet in details hoor! Bij de één is het meer observatie en de andere is meer behandelen, maar ik weet nog niet wie wat is
- 12 tot 18; open
- 12 tot 18; gesloten
- 12 tot 18; crisis (één observatie en één behandelen)
- 0 tot 12; "open"
- 0 tot 12; gesloten
- 0 tot 12; gesloten en heeeél strikt
- 12 tot 18; open, veel vrijheden
Ikkequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mooi, want er is nogal wat gepats over wie de beste is. Een toernooitje zou uitwijzen wie van de singles het ook daadwerkelijk is.
Leuke ondertitelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |