quote:Muizen hebben de toegangspoort van de bewaakte fietsenstalling op het station in Almelo vernield.
Ze hebben de kabels doorgeknaagd waardoor de installatie niet meer werkt. Wie de fietsenstalling wil gebruiken, moet nu via de noodneur de fietsenstalling binnenkomen.
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
NIKS! Daarom was het zo naar dat ik er DRIE KWARTIER van mijn kostbare leven moest doorbrengen.
Dat gevoel had ik laatst bij Lelydorp ook alquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.
Ik dacht altijd dat Lelystad de minst erge stad van die twee was.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik laatst bij Lelydorp ook al
Ik gok dat verzekeraars je dan juist niet meer willen verzekeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.
In het kader van zelfbescherming ofzoiets.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat verzekeraars je dan juist niet meer willen verzekeren.
Dat is ook zoquote:Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Lelystad de minst erge stad van die twee was.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef StephanL het volgende:
Vanochtend een gekke locomotief gezien. Heb foto's gemaakt met mijn mobiel. Op de zijkant stond ACTS als ik het goed heb.
Foto1, lange afstand
Foto2, kortere afstand.
Als iemand de foto's wilt gebruiken voor het één en ander ga je gang. Wel de plaatjes opslaan op eigen schijf en of webspace.
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef StephanL het volgende:
Vanochtend een gekke locomotief gezien. Heb foto's gemaakt met mijn mobiel. Op de zijkant stond ACTS als ik het goed heb.
Foto1, lange afstand
Foto2, kortere afstand.
Als iemand de foto's wilt gebruiken voor het één en ander ga je gang. Wel de plaatjes opslaan op eigen schijf en of webspace.
Vond hem aardig vreemd, verwacht daar NS treinen, geen ACTS. Heb er verder ook geen verstand vanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!
Hier dus met luidruchtig Belgisch vriendje.
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!
Hier dus met luidruchtig Belgisch vriendje.
Tuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
Jij hebt een serieus attitudeprobleem.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Trein was overbeladen vol, mensen zaten op de trappen enzo (ik ook). Komt ze nog gewoon vrolijk controleren![]()
"Zou ik er misschien langs mogen?"
Ja dag hoer, ik zit hier toch gvd niet voor de lol op de trap. Eerste dag zeker... leert ze wel snel af denk ik.
Sorry? Hele trein zit vol en iedereen staat of zit op trappen. Dan ga je als conducteur toch niet proberen je erdoor te wurmen om nog lekker die kaartjes te knippen? Doe ff normaal man...quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef dennistd het volgende:
Als er nog ruimte is voor een conducteur om door de trein te lopen (eventueel met wat duwen) dan is een trein niet overvol, hooguit wat aan de volle kant...
AVR-NS Artikel 6.6: "NS is gerechtigd voor, tijdens of na de reis het bezit en de geldigheid van het Vervoerbewijs te controleren."quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry? Hele trein zit vol en iedereen staat of zit op trappen. Dan ga je als conducteur toch niet proberen je erdoor te wurmen om nog lekker die kaartjes te knippen? Doe ff normaal man...
Internetheld.quote:Die laatste zin trouwens zei ik natuurlijk niet echt tegen haar hé.
Zitvol noem ik nog niet echt vol. Je moet in de spits accepteren dat er mensen een staanplaats hebben. Dat kan gewoon niet anders. Ik heb wel eens in een trein gezeten die echt mudvol was. Daar kon echt niemand meer bij en dan is het niet echt gezellig meer. Maar de situatie zoals jij die beschrijft is voor de NS code oranje. Meer niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is jouw definitie van vol? Vol = als alle zitplaatsen bezet zijn lijkt me. Als dan ook nog eens alle trappen bezet zijn en er mensen staan dan noem ik het toch echt wel vol. Dan ga je als conducteur toch niet (duwend) nog kaartjes vragen aan die chagrijnige mensen. Maar ja, ze hielt er ook na een tijdje mee op. Mensen gingen niet meer voor haar aan de kant (kon ook niet echt) dus keerde ze maar weer om.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |