kotsfail staat toch buiten de wet jeweetttttquote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef dennistd het volgende:
Er schijnt een milieuvergunning nodig te zijn voor dat kopspoortje, aangezien het officieel gezien wordt als een emplacement. Hoorn zelf heeft die vergunning wel, maar dit spoor valt niet onder station Hoorn. Een aangezien prutsrail vond dat er geen vergunning nodig was, is die ook nooit aangevraagd. Het aanvragen schijnt trouwens iets van 9 maanden te duren, als er niemand protest tegen aantekent....
Oh, dat hebben ze wel gefixt voordat de eerste trein van AnsaldoOisterwijk in gebruik wordt genomen.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef dennistd het volgende:
Er schijnt een milieuvergunning nodig te zijn voor dat kopspoortje, aangezien het officieel gezien wordt als een emplacement. Hoorn zelf heeft die vergunning wel, maar dit spoor valt niet onder station Hoorn. Een aangezien prutsrail vond dat er geen vergunning nodig was, is die ook nooit aangevraagd. Het aanvragen schijnt trouwens iets van 9 maanden te duren, als er niemand protest tegen aantekent....
Tegen die tijd doen we aan real-time teleportatie. Gratis.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh, dat hebben ze wel gefixt voordat de eerste trein van AnsaldoOisterwijk in gebruik wordt genomen.
Ik heb me gisteren ontzettend vermaakt met het personeelsteam in de ICEquote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit begint meer een kotstopic te worden over alles en iedereen wat maar met treinen te maken heeft. Waar zijn de positieve dingen?
Gewoon lang wachten.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit begint meer een kotstopic te worden over alles en iedereen wat maar met treinen te maken heeft. Waar zijn de positieve dingen?
quote:Intercity rijdt bovenleiding stuk bij Rotterdam
Uitgegeven: 11 mei 2009 09:16
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 09:16
ROTTERDAM - Tienduizenden treinreizigers tussen Utrecht en Rotterdam hebben maandagmorgen vertraging opgelopen nadat zondagavond een intercity een stuk bovenleiding had kapot gereden. Dat blijkt uit informatie van spoorbeheerder ProRail en NS.
De trein beschadigde de bovenleiding over een afstand van 3 tot 5 kilometer tussen Nieuwerkerk aan den IJssel en Rotterdam-Noord. De oorzaak is nog niet bekend. De bovenleiding is op sommige plaatsen licht beschadigd en elders totaal helemaal weg, aldus ProRail. Vanaf maandagmorgen zeven uur is weer één spoor in gebruik. Het herstelwerk duurt tot aan het begin van de middag. Reizigers krijgen het advies om te rijden, onder meer via Den Haag.
Ach, 5 km bovenleiding heb je sneller aangelegd dan 5 km stukgereden dwarsliggers, spoorkasten en grind dat over auto's gestrooid wordtquote:
Gaaf. NOG meer mensen gedupeerdquote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef dennistd het volgende:
DM'90 mag niet los op Zl-Dv rijden dacht ik door het ontbreken van assentellers daar... (gelukkig maar eigenlijk)
Onzinquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had bij 1 optie D: Je trapt een DM'90 stelletje af van de stopper naar Enschede
(andere opties zijn strijdig met de Wet van Behoud van Maximale Ellende)
NIKS! Daarom was het zo naar dat ik er DRIE KWARTIER van mijn kostbare leven moest doorbrengen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
wat heb je dan ook in godsnaam in Almere te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |