quote:Muizen hebben de toegangspoort van de bewaakte fietsenstalling op het station in Almelo vernield.
Ze hebben de kabels doorgeknaagd waardoor de installatie niet meer werkt. Wie de fietsenstalling wil gebruiken, moet nu via de noodneur de fietsenstalling binnenkomen.
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:02 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
NIKS! Daarom was het zo naar dat ik er DRIE KWARTIER van mijn kostbare leven moest doorbrengen.
Dat gevoel had ik laatst bij Lelydorp ook alquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.
Ik dacht altijd dat Lelystad de minst erge stad van die twee was.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik laatst bij Lelydorp ook al
Ik gok dat verzekeraars je dan juist niet meer willen verzekeren.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je in Almere drie kwartier blijft staan, kun je een levensverzekering afsluiten.
In het kader van zelfbescherming ofzoiets.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat verzekeraars je dan juist niet meer willen verzekeren.
Dat is ook zoquote:Op maandag 11 mei 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Lelystad de minst erge stad van die twee was.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef StephanL het volgende:
Vanochtend een gekke locomotief gezien. Heb foto's gemaakt met mijn mobiel. Op de zijkant stond ACTS als ik het goed heb.
Foto1, lange afstand
Foto2, kortere afstand.
Als iemand de foto's wilt gebruiken voor het één en ander ga je gang. Wel de plaatjes opslaan op eigen schijf en of webspace.
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef StephanL het volgende:
Vanochtend een gekke locomotief gezien. Heb foto's gemaakt met mijn mobiel. Op de zijkant stond ACTS als ik het goed heb.
Foto1, lange afstand
Foto2, kortere afstand.
Als iemand de foto's wilt gebruiken voor het één en ander ga je gang. Wel de plaatjes opslaan op eigen schijf en of webspace.
Vond hem aardig vreemd, verwacht daar NS treinen, geen ACTS. Heb er verder ook geen verstand vanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!
Hier dus met luidruchtig Belgisch vriendje.
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is toch niet gek joh, staat al lang op YoutTube!
Hier dus met luidruchtig Belgisch vriendje.
Tuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
Jij hebt een serieus attitudeprobleem.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Trein was overbeladen vol, mensen zaten op de trappen enzo (ik ook). Komt ze nog gewoon vrolijk controleren![]()
"Zou ik er misschien langs mogen?"
Ja dag hoer, ik zit hier toch gvd niet voor de lol op de trap. Eerste dag zeker... leert ze wel snel af denk ik.
Sorry? Hele trein zit vol en iedereen staat of zit op trappen. Dan ga je als conducteur toch niet proberen je erdoor te wurmen om nog lekker die kaartjes te knippen? Doe ff normaal man...quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef dennistd het volgende:
Als er nog ruimte is voor een conducteur om door de trein te lopen (eventueel met wat duwen) dan is een trein niet overvol, hooguit wat aan de volle kant...
AVR-NS Artikel 6.6: "NS is gerechtigd voor, tijdens of na de reis het bezit en de geldigheid van het Vervoerbewijs te controleren."quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry? Hele trein zit vol en iedereen staat of zit op trappen. Dan ga je als conducteur toch niet proberen je erdoor te wurmen om nog lekker die kaartjes te knippen? Doe ff normaal man...
Internetheld.quote:Die laatste zin trouwens zei ik natuurlijk niet echt tegen haar hé.
Zitvol noem ik nog niet echt vol. Je moet in de spits accepteren dat er mensen een staanplaats hebben. Dat kan gewoon niet anders. Ik heb wel eens in een trein gezeten die echt mudvol was. Daar kon echt niemand meer bij en dan is het niet echt gezellig meer. Maar de situatie zoals jij die beschrijft is voor de NS code oranje. Meer niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is jouw definitie van vol? Vol = als alle zitplaatsen bezet zijn lijkt me. Als dan ook nog eens alle trappen bezet zijn en er mensen staan dan noem ik het toch echt wel vol. Dan ga je als conducteur toch niet (duwend) nog kaartjes vragen aan die chagrijnige mensen. Maar ja, ze hielt er ook na een tijdje mee op. Mensen gingen niet meer voor haar aan de kant (kon ook niet echt) dus keerde ze maar weer om.
![]()
Dat hangt er vanaf, is het een stoptrein dan vind ik vol als er echt niemand meer bij kan (en dus ook de gangpaden volstaan, meestal blijft iedereen op het balkon staan...), bij een intercity als er een paar mensen moeten staan (en dan niet omdat ze niet naast iemand willen gaan zitten, wat ik vaak genoeg mee maak)quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat is jouw definitie van vol? Vol = als alle zitplaatsen bezet zijn lijkt me. Als dan ook nog eens alle trappen bezet zijn en er mensen staan dan noem ik het toch echt wel vol. Dan ga je als conducteur toch niet (duwend) nog kaartjes vragen aan die chagrijnige mensen. Maar ja, ze hielt er ook na een tijdje mee op. Mensen gingen niet meer voor haar aan de kant (kon ook niet echt) dus keerde ze maar weer om.
![]()
Kneus.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
AVR-NS Artikel 6.6: "NS is gerechtigd voor, tijdens of na de reis het bezit en de geldigheid van het Vervoerbewijs te controleren."
[..]
Internetheld.
Wat is code oranje?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zitvol noem ik nog niet echt vol. Je moet in de spits accepteren dat er mensen een staanplaats hebben. Dat kan gewoon niet anders. Ik heb wel eens in een trein gezeten die echt mudvol was. Daar kon echt niemand meer bij en dan is het niet echt gezellig meer. Maar de situatie zoals jij die beschrijft is voor de NS code oranje. Meer niet.
Dat is ook zo. Was een intercity, niet zo vol als ik weleens in metro's of sprinters heb meegemaakt, maar vol genoeg dat het niet prettig is als mensen aan de kant moeten, omdat er iemand langs wil.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, is het een stoptrein dan vind ik vol als er echt niemand meer bij kan (en dus ook de gangpaden volstaan, meestal blijft iedereen op het balkon staan...), bij een intercity als er een paar mensen moeten staan (en dan niet omdat ze niet naast iemand willen gaan zitten, wat ik vaak genoeg mee maak)
Zo heel af en toe is het nog functioneel ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
quote:
Och, zolang ene meneer Arthur het lekker vind om in de kont van Fles te peuren, zal het wel herpost worden jaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. Moet dat filmpje nou echt in serieus élk deel tevoorschijn worden gehaald?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:07 schreef Igen het volgende:
Naar aanleiding van een waar gebeurd verhaal, dat gisteren rond 19:48 plaatsvond op station Zwolle.
Heeft Almere Strand stationsborden?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja dat weet ik... Maar was lui of had haast of zo
Condo is al geweest ja.
Maar het kan ergerLibelle Zomerweek kortvlotroodhaar wijven naast me
Dan is een trein vol, maar niet zo vol dat er een extra treinstel noodzakelijk is.quote:
Softwarestorinkje ofzoiets?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Het lijkt Monopoly welquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Al denk ik dat Amsterdam Centraal dan iets met meer dan vijf cijfers oplevert, evenals Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft Almere Strand stationsborden?
Zo ja, dan zal ik DrFlash eens stinkjaloers maken...
Precies. Net zo zeer als OLV ter Nood, als Lierop, als Jorwerd, en waarschijnlijk nog wel links of rechts een paarquote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo ja, dan is het alleen interessant omdat het tijdelijke is. Anders hangen ze er namelijk altijd al, en dan heeft ie ze allang
Dat is idd de echte waarde van zo'n troosteloos stationquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
*ding dong* Uitverkoop bij NS, koop nu het mooie Roosendaal voor maar $0!
[ afbeelding ]
Dat zie je goed, dat is de intercity-versiequote:Op maandag 11 mei 2009 20:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik het nou goed, heeft de hondekop die daar achter zit een complete blauwe band van voor naar achteren?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is idd de echte waarde van zo'n troosteloos station
Ik was toevallig afgelopen december op Roosendaal, al was het maar om daar over te stappen op een andere IC.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
De rest van de stad is ontzettend pauper, maar van het station blijf je af
Coupétje 2e klasse voorin.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zie je goed, dat is de intercity-versie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |