Zijn haar is zo slecht dat het geweldig is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit spant toch wel de kroon.
[ afbeelding ]
Vergeet deze nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Mja, zo lopen er wel meer belachelijk bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, ik ben bang dat de vroege 1-0 van Chelsea het de das om doet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Één keer is ook goed, zolang je Chelsea dan maar niet laat scoren
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutvoetbal van Chelsea, mag hopen dat Barca pas in de 92ste minuut de 1-1 maakt.
Na Xavi imo wel.quote:
Met Eric_Cantona zijn we al een tijdje klaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
* Eric_Cantona meldt zich om figuurlijk afgeslacht te worden.
Iniesta moet terug naar het centrum. Die buskets doet niet mee aan het spel. Bojan erin en iniesta terug naar het centrum Buskets eruitquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona moet veel zuiverder zijn met de laatste pass. Echt, onvoorstelbaar slecht spelen ze dat steeds uit. Slechte voorzetten, slechte afstandsschoten... geen enkele kans gecreëerd. Als ze dat nou eens gaan verbeteren, kan ik me niet voorstellen dat ze niet gaan scoren.
Chelsea speelt het spel gewoon uitermate slim. Ze weten dat ze positioneel en technisch gezien gewoon de mindere ploeg zijn. Ze hoopten op dat ene momentje... en die is gekomen in vorm van een fantastische doelpunt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooie goal, Maar als hij hem 100 keer zo neemt gaat hij 99 keer naast of over.
Maar goed, hopen op een goaltje van Barcelona in de 2e helft.
Is dit wijlen Kermit? Waar is hij trouwens? En die Pool, ze spelen niet meer.quote:
Ik vind wel dat je gelijk hebt. Maar echt "mooi" is het voetbal van Chelsea niet. Ik vind het eerder zeer goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
Ik vind mezelf geen kenner en het maakt me ook niet zoveel uit wie er wint maar ik snap de mensen niet die zeggen dat Chelsae kutvoetbal speelt. Ik geniet er wel van, prachtige spelers en mooie acties. Net als bij Barcelona maar die waren vorige week veel beter.
Wat moet hij dan zeggen? Chelsea geeft dit niet meer weg? Of Barcelona scoort zeker wel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman :
'Het kan nog alle kanten op'
Wat een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |