1251 euro pmquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje, schoffelen op het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?²
Ze kunnen wel anders, maar tegen dit Barcelona is dat zelfmoord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen enkele speler van Chelski. Alles draait om het ingraven. Heb zelfs Anelka en Drogba ballen uit de eigen 16 zien wegkoppen.
Maar het is ze vergeven, ze kunnen namelijk niets anders.
Omdat ze aan het winnen zijn van Barcelona, ja ja...quote:
Beter, verdien je ongeveer even veel als ik.quote:
Ik hoor het publiek er door heen zingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Lil_Wayne het volgende:
Zwaar irritant, op de achtergrond hoor je een andere verslaggever er doorheen praten...
Ik zie Snoeks niet op het veld hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef MoneyTalks het volgende:
Frank Snoeks zit met de penis van Drogba in z'n mond.
Is dat een misdaad? Is dat überhaupt vreemd?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Chadi het volgende:
Al die Real lui natuurlijk allemaal anti Barca![]()
Je ziet Drogba's penis wel op het veld?quote:
Ik wil een leuke wedstrijd zien en daar werkt Chelsea niet aan mee en daar baal ik van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ze aan het winnen zijn van Barcelona, ja ja...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef The_Verve het volgende:
Hopelijk 1-1. Met een doelpunt van Barcelona in de 93e minuut.
De mazzelaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef MoneyTalks het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef MoneyTalks het volgende:
Niet vreemd na de afdroging van afgelopen weekendquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is dat een misdaad? Is dat überhaupt vreemd?
Ik ben alleen voor Chelsea omdat ik ¤25 op Chelsea heb staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Chadi het volgende:
Al die Real lui natuurlijk allemaal anti Barca![]()
Waarom is datquote:
Tja, dat is dan het verschil hoe je naar voetbal kijkt. Leuk hoeft niet spectaculair te zijn. Ik heb een zeer aardige eerste helft gezien iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik wil een leuke wedstrijd zien en daar werkt Chelsea niet aan mee en daar baal ik van.
Al gezapt naar Sport1quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef MoneyTalks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |