ik zou het niet eens met mijn moeder kunnen invullen al zou ik het willen ... ik zou het boekje dus voor (ik denk mijn dochter, juist omdat zij niet bij me woont, en dus minder van mij meekrijgt dan jr.) invullen, zodat zij over een aantal jaar kan lezen wat mama deed, voelde, dacht vroeger. omdat ik dat nu wel van haar zou willen weten, maar het niet meer kan vragen .....quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat dus niet. Echt niet.
Alleen ik zou, maar dat is dan mijn wellicht onterechte verwachting, dan wel jouw eigen verhaal doen met daarbij een aanvulling als: ik zou het boekje dus niet samen met mijn eigen moeder in willen vullen, maar het graag gebruiken om in te vullen voor mijn eigen kinderen later.
In de opzet is eerst ook nog gesproken over 'vertel hier in X-woorden waarom jij het boekje graag zou willen hebben'.
Wellicht zit ik te veel met die opzet in gedachten en met het idee dat je het samen met je moeder in vult. Dat is dan mijn manco, mijn te happy en naieve insteek...
Ik kan het me ook, zeker na een nachtje slapen, eigenlijk ook wel heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Fuente het volgende:
Zand erover BE? Nogmaals sorry voor mijn misschien wat felle reactie, ik ben nogal emokippie op het moment.
wow, das nou een geweldige reactie! jij wint wat mij betreft!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:47 schreef Lishe het volgende:
Als ik een vraag heb aan mijn moeder stel ik die eigenlijk altijd meteen.
Het enige wat ik wil vragen:
Mam, wil je in de toekomst alsjeblieft eens wat vaker aan jezelf denken?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:05 schreef innepin het volgende:
En vooral ook, of ze wel weet hoeveel waardering ik heb voor hoe ze dat heeft klaargespeeld, want zoals zij er altijd voor ons was, zo'n moeder hoop ik ook te worden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Sugar het volgende:
Ik was een jaar of tien toen ik mijn vader tijdens het eten achteloos gevraagd heb: "Papa, heb jij mama's tieten weleens gelikt?" Hij heeft er -nadat hij zich verslikte in zijn hap hutspot- eerlijk antwoord op gegeven. ()
Ik zou mijn moeder graag een vergelijkbare vraag stellen.
Of wacht, dan maar gewoon letterlijk díe vraag ook. Dus: "Mama, heb jij papa's tieten weleens gelikt?"
Ik ben benieuwd!![]()
![]()
Lishe, check je pm! Ik heb je adres nodigquote:Op maandag 11 mei 2009 07:29 schreef Lishe het volgende:
Jihaa! Win ik zomaar een prijs!! Leuk!
Andere dames, gefeliciteerd en veel plezier ermee ook!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |